Nikon D80
|
wel ik heb een citroen berlingo 1.6HDI 'image' (uitvoering)2006
met achterbank uiteraard, wel daar heb ik een zee van ruimte in.
ik kan me de zetels opgeklapt 2 fietsen rechtopstaand vervoeren en dan is er nog ruimte voor wat bagage. her en der opbergvakjes .
ik wil geen andere outo meer, ik vind em ideaal
en ook met het nodige comfort natuurlijk en qua prijs vallen deze eigenlijk ook goed mee.
jeff
11-300mm
jeff heylen
amaai, dan heb ik precies ne zware voet...(als we 't over dezelfde 136pk diesel motor hebben)
mijn verbruik ligt bijna 'n liter hoger, maar ik doe nogal veel gewone baan...
je kent dat wel : 70 hier en 50 daar...je kan amper in 5de rijden en dan zit je met 'n 6v bak ...je moet toch min 85 a 90km/u kunnen rijden voor soepel in de 6de te rijden...imo
voor de rest veel suc6, ik ben iig uitermate kontent over mijn rafke...
Sinds een maand of twee in het bezit van een nieuwe KIA C'eed SW (de break-versie) en supercontent.
We hebben de 'lichtste dieselversie genomen, 1.6 met 90pk, maar dat volstaat eigenlijk ruimschoots. De auto is supecompleet uitgerust en heeft iets van een 17.500 € gekost, met saloncondities en 7! jaar garantie.
Verbruik ligt rond de 5,5 liter mixed en onder de 5 liter bij lange trajecten op autostrade. Zelf ben ik helemaal niet technisch aangelegd maar blijkbaar heeft de wagen een bepaald soort motor of aandrijving waardoor je maar 1 keer om de 20.000 km naar het onderhoud moet ipv 1 keer om de 10.000 km...
Hij staat iets hard afgeveerd, maar rijdt verder uiterst comfortabel.
Ruimte heb je ook genoeg, zowel met de gewone koffer en zeker met de neerklapbare achterbanken. Ook de beenruimte van de achterpassagiers is verassend groot. Ik denk dat ik een beetje ne KIA fanboy aan het worden ben...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
|