Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

    Vandaag luister ik naar Low, met het liedje Lullaby.

    Omdat ik het ronduit prachtig vind.

    artist: lowsong: lullabyalbum: i could live in hopelyrics:cross over and turnfeel the spot don't let it burnwe all want we all yearnbe soft don't be sternlul...


    En jullie? Welke muziek kleurt jullie dag vandaag?
    Stuur het in een gele briefkaart naar dit draadje!

  • #2
    Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

    Geen ... wegens geen zin in muziek. 😆
    Maar uw link werkt hier niet.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

      A.S.: Low, Lullaby = heel mooi!

      Voila:

      Gele briefkaart :
      p/a David Anania :

      Toms-A-Healer

      :-)
      Omdat dit prachtig is!
      Gepubliceerd op mijn verjaardag!
      Maar wie is Tom ?
      Last edited by Skitch; 24 november 2016, 15:22.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

        Lucy & The Birds - EP

        Muziektalent van eigen bodem, namelijk de band rond Elke Bruyneel.

        Comment


        • #5
          Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

          Nu voor het ogenblik naar de "muziek" van ons jongste kleinkind van 4 maanden .

          En wanneer de jongste hier niet is, dan naar geen muziek, hoe stiller, hoe liever ik het heb .

          En wanneer ik dan toch eens een zotte bui heb, maar dat is slechts een paar keer per jaar, dan maar reggae,
          maar wel met de draadloze koptelefoon op, kwestie van de andere huisgenoten niet te storen.
          Last edited by Guest17; 24 november 2016, 15:32.

          Comment


          • #6
            Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            maar wel met de draadloze koptelefoon op, kwestie van de andere huisgenoten niet te storen.
            Niet met een gouden usb-kabel?

            Comment


            • #7
              Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Niet met een gouden usb-kabel?
              Lol .

              Comment


              • #8
                Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

                Naar StuBru (sinds 1983). Zo nu en dan TrippleJ (Australische tegenhanger van StuBru, via internet)
                Nu en dan de podcast van Xander de Rycke (Mosselen om half twee).
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

                  A great album from great spanish post-rock/metal band Toundra.https://instagram.com/toundrahttps://www.facebook.com/toundrahttp://toundra.bandcamp.com/Enjoy!...


                  Zeer goede Spaande progressieve rock/metalband.
                  Dit instrumentaal album is fenomenaal!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

                    Ik heb een zeer zware depressie achter de rug.
                    Sindsdien kan ik geen muziek meer horen. Of laat ons zeggen dat ik er niet meer van kan genieten.
                    Ook in de wagen zet ik geen muziek meer op.

                    Een uitzondering is de muziek bij een film bv. Daar kan ik wel nog van genieten.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

                      Hier nu momenteel Mogwai met Mexican Grand Prix:
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                      Mooi trapritme, laat zich in trance komen op de fiets wanneer ik 's nachts naar huis rijd ... Meestal zit ik na 21u op de fiets.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

                        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                        Ik heb een zeer zware depressie achter de rug.
                        Sindsdien kan ik geen muziek meer horen. Of laat ons zeggen dat ik er niet meer van kan genieten.
                        Ja, muziek kan énorm op de emoties spelen.. Het doet vaak terugdenken aan bepaalde momenten en periodes in je leven.
                        Muziek kan je nostalgisch maken, melancholisch...
                        Ik zit zelf vaak in die modus in mijn hoofd, want niet altijd het meest 'happy' is... maar ik heb de indruk dat ik er soms nood aan heb, alsof ik er ook van kan genieten zelfs...

                        Ik probeer even muziek te bedenken die je er terug bovenop kan halen, maar dat wordt moeilijk... vrolijke muziek maakt mij zelf ook niet altijd vrolijk, integendeel het werkt op mijn zenuwen.
                        Iets stevig (foute 80's cheesy cliché rock) zoals Helloween?
                        I Want Out:

                        I Can:
                        Composer: Michael Weikath & Andi DerisPublisher: Warner Chappell Music GmbHUpload by: David / helloween.org

                        Dat helpt bij mij toch als ik aan het kuisen ben...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

                          Amai, sommige mensen hier hebben wel één en ander te verwerken. Ik wens Djivan en buurmanbert het beste toe.

                          Sedert ik het verhaal hoorde en de musical "Ramses" zag over het leven van Ramses Shaffy en de diepe, onbeantwoorde liefde van Liesbeth List (overal staande ovaties bij het einde), luister ik sporadisch naar dit .

                          Prachtig arrangement, originele dualiteit en verwevenheid met de Franstalige tekst ("moi qui prenait le diable pour un bleu" hoe mooi gezegd).
                          Shaffy, die door langduring overmatig alcoholgebruik verschijnselen vertoonde van het syndroom van Korsakov, en bij deze gelegenheid opgewekt lijkt te worden tot weer de trotse grootheid die hij ooit was. Ontroerend om te zien hoe trots Liesbeth dan is, zo stralend zo liefdevol kijkend.
                          Het grijpt me elke weer bij de keel.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

                            Taken from Innuendo, 1991 and Forever, 2014.Click here to buy the DVD with this video at the Official Queen Store:http://www.queenonlinestore.comTaken from t...

                            ---
                            omdat het al weer 25 jaar geleden is dat hij ons heeft verlaten.
                            grt,bouk.
                            Last edited by bouk; 25 november 2016, 10:26.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Naar welke muziek luister je nu, en waarom?

                              Deine Lakaien, met Where You Are:


                              Staat toch wel vrij hoog op mijn verlanglijstje om ooit te zien. Deze Duitse bezetting werd enkele jaren terug in Kortrijk geprogrammeerd op een festival, maar dat festival bestaat niet meer, wegens financiële problemen afgeblazen Ik zal er eens een citytrip Berlijn moeten voor regelen...

                              Nog leuker vind ik 'Love Me To The End', alwaar na het strijkersintermezzo zanger Veljanov plots in een vampier lijkt te veranderen op het ritme van de bassen (vanaf 5'43"):

                              Helaas geen goeie video hiervoor, vroeger stond er een prachtige op youtube die er is afgehaald :s

                              Comment

                              Working...
                              X