Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

My bpost app : iemand ook ontvangen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • My bpost app : iemand ook ontvangen ?

    Ik krijg een email van Bpost met de aankondiging van een nieuwe dienst “mijn post”.
    Ik zou die app kunnen testen en ik zou hiermee een foto kunnen krijgen van de post (vermoedelijk brievenpost-omslagen) die bij mij zullen bezorgd worden.

    Iemand hiervan op de hoogte ?

    Lijkt me raar, maar er is een faq op bpost.be/nl/faqs/faq

    Wat denken jullie

    Peter

  • #2
    Re: My bpost app : iemand ook ontvangen ?

    Is legitiem.....ben al aangesloten.... je krijgt via de Post ook thuis een een geheime code op papier oogestuurd...
    Bij mij actief van vandaag dus nog even op resultaat wachten...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: My bpost app : iemand ook ontvangen ?

      Toch wel een handige feature, ik kan nu al op voorhand zien ( foto's ) welke brieven en andere dingen die ik straks met de Post ga toe krijgen....
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: My bpost app : iemand ook ontvangen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Toch wel een handige feature, ik kan nu al op voorhand zien ( foto's ) welke brieven en andere dingen die ik straks met de Post ga toe krijgen....
        Wat er handig aan is om foto's te krijgen van iets dat je gaat ontvangen is mij niet helemaal duidelijk, dat ze op tijd zoals beloofd zouden leveren is veel belangrijker voor mij.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: My bpost app : iemand ook ontvangen ?

          Als je kan zien wanneer wat toekomt....... heel handig vind ik dat...voor mij toch.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: My bpost app : iemand ook ontvangen ?

            Momenteel stel ik vast dat de app niet alle brievenpost weergeeft en dat sommige brieven niet op de verwachte dag toekomen.
            Op deze manier is het inderdaad eerder een gadget en ik vrees dat de dienst vroeg of laat betalend zal worden. Of het sop dan nog de kool waard zou zijn betwijfel ik ten zeerste.
            In elk geval er is nog verbetering mogelijk.

            Peter

            Comment

            Working...
            X