Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multiboot Windows 7 en windows 8 probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Multiboot Windows 7 en windows 8 probleem

    Hello ,
    In het bezit van een windows 8 pro -64 bit DVD oficiele versie
    Desktop computer met W7 -64 bit , met 2 Hd stations
    Al een 5 tal maal geprobeerd Windows 8 in multiboot te installeren met de DVD disk , maar lukt me niet
    Multiboot partitie op 2de Hd eerst gemaakt uiteraard
    Tijdens de install van Windows 8 ,na het installeren van de apparaten loopt het mis , de pc gaat voor 5 min in een freeze toestand en reset zich(zou de moment moeten zijn dat windows 8 zijn aanlog scherm moet geven), start opnieuw op , multiboot menu W7 of W8 , keuze W8 , en krijg dan de melding onverwachte fout uw computer is onverwacht terug opgestart of er is een fout opgetreden
    gelieve windows 8 terug te installeren
    De compatibiliteit - test op Microsoft , verteld me dat de Pc 100% windows 8 in orde is
    Dus waarom hij stopt en steeds bij een nieuwe poging dezelfde error geeft is mij een raadsel
    Ga ik vanuit Windows7 kijken op de 2de hardisk staat daar dus wel windows 8 op , maar vindt nergens een error file die me kan vertellen waarom of op welke moment het fout is gelopen
    Iemand ervaring met dit probleem ??
    Erik

  • #2
    Re: Multiboot Windows 7 en windows 8 probleem

    Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.


    Bekijk deze eens Erik:
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Multiboot Windows 7 en windows 8 probleem

      Bedankt voor de reactie
      Ken de beide links al en meerdere youtube video"s ook al bekeken , en volg de procedure op zoals overal beschreven staat
      Via mijn winkel waar de desktop vandaan komt (Nieuw van de maand oktober 2012 -en vorige week W8 pro gekocht voor 125 euro , weet men ook geen raad
      Alvorens de Pc naar de winkel te brengen zoek ik liever zelf nog wat of ik het kan oplossen
      Groeten Erik

      Comment


      • #4
        Re: Multiboot Windows 7 en windows 8 probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door E-R-I-K Bekijk bericht
        Bedankt voor de reactie
        Ken de beide links al en meerdere youtube video"s ook al bekeken , en volg de procedure op zoals overal beschreven staat
        Via mijn winkel waar de desktop vandaan komt (Nieuw van de maand oktober 2012 -en vorige week W8 pro gekocht voor 125 euro , weet men ook geen raad
        Alvorens de Pc naar de winkel te brengen zoek ik liever zelf nog wat of ik het kan oplossen
        Groeten Erik
        Ah ok Erik
        We zullen nog eens verder zoeken.
        ============================================
        Ik ga nog wat zagen Erik
        Het is heel goed te begrijpen wat je wilt doen en als je iets nieuws hebt wil je dat ook proberen.
        Daar heb ik alle begrip voor.
        IMHO zou ik dualboot niet doen.
        Er zullen hier collega's zijn die me gaan tegenspreken maar ok dus, ieder zijn mening.
        Je kan Windows8 ook apart en op een aparte schijf plaatsen maar dan moet je van schijven gaan wisselen en dat is ook niet ideaal.
        Ik zou het dus op één besturing houden op één schijf

        Via twee SSD's kan ik hier thuis ook wisselen van besturing. Is ook niet ideaal en ik dacht toen ook "dat ik het gevonden had"
        Dat wisselen gaat via een wisselframe ingebouwd in de case van de pc. Dus je moet nooit de pc (de case) openen en dat lijkt me vrij handig.
        Last edited by theokus; 13 februari 2013, 21:24.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Multiboot Windows 7 en windows 8 probleem

          Misschien heb je hier iets aan: Klik


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Multiboot Windows 7 en windows 8 probleem

            Bedankt ben het al aan het lezen
            Grtz Erik

            Comment

            Working...
            X