Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MS Word 2007 probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MS Word 2007 probleem

    Telkens wanneer ik Word 2007 open krijg ik volgende boodschap
    " Microsoft office enterprice wordt geconfigureerd "
    Het systeem gaat dan eerst configureren alvorens ik een nieuw dokument kan openen
    Wat kan ik hier aan doen a.u.b.

  • #2
    Re: MS Word 2007 probleem

    Ik zou eens proberen met eerst Office te verwijderen en daarna terug te installeren. Als dat werkt zal het waarschijnlijk simpeler zijn dan te gaan zoeken naar de oorzaak van het probleem.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: MS Word 2007 probleem

      Heb jij twee verschillende Office pakketten op je computer staan (bijvoorbeeld: Office 2003 + Office 2007)?
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: MS Word 2007 probleem

        Een beetje te veel met een registry cleaner werken akn zoiets ook veroorzaken ... zelf ook al meegemaakt en niet alleen met Office.
        Als ik CCleaner het register laat opkuisen heb ik het 100% zeker zitten met bijvoorbeeld Homebank van ING, start ik die offline diensten op, dan start de installatie van Roxio Creator.
        Enige oplossing is dan alles verwijderen en herinstalleren om registersettings terug te krijgen.
        Lukt het dan nog niet, verander dan tenminste één letter in het installatiepath van Office, dan heb je gegarandeerd zeker nieuwe registersettings.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X