Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mobile vikings

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mobile vikings

    Hallo
    Ik ben aan het overwegen om over te stappen van telenet king naar mobile vikings.
    Heeft er iemand ervaring met mobile vikings?
    Overal 3G netwerk dekking?
    Andere problemen met mobile vikings?
    Ik hoor het wel

  • #2
    Re: mobile vikings

    Mocht Telenet en beter netwerk gebruiken (ik lees bijna uitsluitend kritiek over het netwerk van Mobistar, heb er geen ervaring mee), dan stapte ik waarschijnlijk over.

    Eigenlijk heeft Proximus op dit moment één van de beste aanbiedingen (en een net dat "ietske" beter is dan de anderen, maar kompleet overroepen wordt):
    Gedurende 20 maanden krijg je voor 12,50 euro 1GB date, 120 min. beltijd en ik dacht 1000 SMS'jes per maand. Ik zit daar momenteel
    Hun helpdesken zijn dan weer 90% van de tijd een catastrofe qua bereikbaarheid.

    Mobile Vikings heeft de markt opengebroken maar is wat in slaap gevallen. Voordeel is wel dat zij een véél beter 2G netwerk aanbieden, voor als je geen 3G dekking hebt. Ik denk dat hun 3G dekking niet veel moet onderdoen voor de anderen (dus even middelmatig). Ik was daar vrij tevreden.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: mobile vikings

      Mijn zoon stoeft er niet van. Hij is overgeschakeld op King.
      Nete, waarom ben je dan overgeschakeld?

      Comment


      • #4
        Re: mobile vikings

        ik zit bij king maar heb bijna nooit 3g.
        aan mijn gsm ligt het niet. htc one x.

        Comment


        • #5
          Re: mobile vikings

          Ik ben overgeschakeld (eerst naar Pay&Go) omdat het Proximus netwerk qua 3G vele malen beter zou zijn dan Base (MV). Niet dus.
          Maar toch wel "iets" betere 3G dekking.
          Ze zouden in elk geval beter wat werken aan hun 3G dekking ipv met 4G te beginnen "stoefen".
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: mobile vikings

            Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
            ik zit bij king maar heb bijna nooit 3g.
            aan mijn gsm ligt het niet. htc one x.
            King is dus Mobistar netwerk hé. Ik vermoed dat Base (MV) minstens even goed zal zijn.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: mobile vikings

              ik heb proximus 15 euro per maand: 2 uur gratis beltijd, 1,5gb data en 10000sms (mtv generation in een pack)
              mijn madam heeft mobile viking, ook 15 euro in de maand.

              Mobile Vikings is vooral voordelig als je veel naar andere MV belt. Anders heeft dit geen enkel voordeel meer.
              Ik heb wel meer beltijd naar alle nummers, véél beter datanetwerk (ik heb meer 3G dan mijn madam en als ik dan ook geen 3G heb, dan gaat proximus nog sneller), en als mijn gratis beltijd op is, dan is het beltarief nog voordeliger dan MV.

              Staar je niet blind op 2GB aan data, mijn GSM is constant verbonden met de server van mijn werk (mails, agenda, ...), Facebook, Whatsapp, ... en ik zit max aan 500mb per maand!
              Nikon D700 ; D7000 ; Sigma 17-35 2.8-4 ; Nikon 50mm 1.8 ; Sigma 70-200 2.8

              Comment


              • #8
                Re: mobile vikings

                Oorspronkelijk geplaatst door Niki VK Bekijk bericht
                en als ik dan ook geen 3G heb, dan gaat proximus nog sneller
                Gelijk heb je, maar bovenstaande ervaar ik anders: als ik nu bij Proximus op Edge terugval is dat véél slechter dan toen ik bij MV Edge verbinding had. Het is gewoon niet vooruit te branden.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: mobile vikings

                  Oorspronkelijk geplaatst door Niki VK Bekijk bericht

                  Staar je niet blind op 2GB aan data, mijn GSM is constant verbonden met de server van mijn werk (mails, agenda, ...), Facebook, Whatsapp, ... en ik zit max aan 500mb per maand!
                  Als je spotify of iTunes match gebruikt om je muziek te streamen en je doet dit dagelijks bv op weg naar je werk of tijdens het werk dan is die 2Gb er zeker snel door. Ik doe dit af en toe, gebruik mijn iPhone regelmatig en zit elke maand zeker over 1GB, dus de 2GB van Mobile Vikings is zeer welkom!

                  Comment


                  • #10
                    Re: mobile vikings

                    ik betaal 15 euro bij MV en dan heb ik 1 maand gratis sms en internet. Goed voor hetgeen ik gebruik (2-300 smsen en af en toe gps en veel mail/facebook checken). Bellen doe je 1u per dag gratis naar een ander MV nummer (tijdelijk 1 jaar of zo, om hun zoveelste klant te vieren, dacht ik). Als de maand om is (of ge over uw 1000 smsen en 2gb data zit) dan is uw geld wel rap erdoor als je veel sms't of internet. Vorige week is mijn overgebleven 8 euro in enkele minuten erdoor gegaan omdat facebook een update van 22mb moest doen en mijn wifi-ontvangst afstond op gsm. Pleh Niet de fout van MV, wel van mij.
                    Ik dacht dat het Base (MV) netwerk wel het slechtste was maar heb niet zoveel last van storingen.
                    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                    Comment

                    Working...
                    X