Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobile vikings

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mobile vikings

    Hey,
    Zo iemand me wat info en uitleg over mobile vikings kunnen geven?
    Bedankt hoor
    www.kamielkelders.be

  • #2
    Gewoon even op hun website kijken ..... Daar staat alles klaar en duidelijk .....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Mobile vikings

      Zelfs in dit eigenste onderdeel van het forum kan je (mits de moeite te nemen de zoekfunctie te gebruiken uiteraard ) ervaringen en prijzen vinden van MV abo's.

      Comment


      • #4
        Re: Mobile vikings

        Dank u Sultana en Franciskine voor de info,

        voel me volledig voldaan met jullie reactie
        www.kamielkelders.be

        Comment


        • #5
          Re: Mobile vikings

          Oorspronkelijk geplaatst door Kamiel Bekijk bericht
          Dank u Sultana en Franciskine voor de info,

          voel me volledig voldaan met jullie reactie
          Met veel plezier gedaan hoor.

          Comment


          • #6
            Re: Mobile vikings

            Beste mobiele operator die er is, geen abonnementskosten en doorzichtige tarieven.
            Geen gezever met gratis belminuten noch formules met abonnemmentskosten noch datakosten....

            Sedert ik lid ben heb ik maar €15 telefoonkosten over 1 1/2 maand, dus supercheap.
            Dagelijks check ik m'n mail, onbeperkt surfen, gratis sms'en... geraakt bijna nooit op.

            Is een suboperator van Base, makkelijk online op te laden via Paypal,...
            Ik stuur simpel een sms als m'n belwaarde op is om bij te laden.

            Deze operator is het beste die me overkwam, en heeft ook een sterke klantgebondenheid, meestal stapt met niet meer over eens men lid is. Heb deze ook aangeraden aan enkele vrienden en ze zijn er supertevreden van.

            Was de eerste aanbieder van gratis internet, ook Vanquickenborne was bij de lancering, ben ook al van het begin voorstander van gratis internet, geen gezever van datakosten en met onze pda-phone gaan we ook geen bestanden van enkele gigabytes binnentrekken, dus alles is meer dan voldoende.

            Dit is mijn mobiele versie van Dommel als alternatieve goedkopere operator,aanrader voor iedereen met een smartphone

            Comment


            • #7
              Re: Mobile vikings

              Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
              Beste mobiele operator die er is, geen abonnementskosten en doorzichtige tarieven.
              Geen gezever met gratis belminuten noch formules met abonnemmentskosten noch datakosten....

              Sedert ik lid ben heb ik maar €15 telefoonkosten over 1 1/2 maand, dus supercheap.
              Dagelijks check ik m'n mail, onbeperkt surfen, gratis sms'en... geraakt bijna nooit op.

              Is een suboperator van Base, makkelijk online op te laden via Paypal,...
              Ik stuur simpel een sms als m'n belwaarde op is om bij te laden.

              Deze operator is het beste die me overkwam, en heeft ook een sterke klantgebondenheid, meestal stapt met niet meer over eens men lid is. Heb deze ook aangeraden aan enkele vrienden en ze zijn er supertevreden van.

              Was de eerste aanbieder van gratis internet, ook Vanquickenborne was bij de lancering, ben ook al van het begin voorstander van gratis internet, geen gezever van datakosten en met onze pda-phone gaan we ook geen bestanden van enkele gigabytes binnentrekken, dus alles is meer dan voldoende.

              Dit is mijn mobiele versie van Dommel als alternatieve goedkopere operator,aanrader voor iedereen met een smartphone
              Beste,

              Heel hartelijk bedankt voor jouw reply,
              Had natuurlijk op hun website gaan zien maar vroeg me af hoe voip via mv werkte. Had daar graag op dit forum iets meer over vernomen

              Heb intussen gemerkt dat hier op het forum toch een rare mentaliteit heerst en ben weeral een illusie rijker.
              Mvg
              Kamiel
              www.kamielkelders.be

              Comment


              • #8
                Re: Mobile vikings

                Oorspronkelijk geplaatst door Kamiel Bekijk bericht
                Beste,

                Heel hartelijk bedankt voor jouw reply,
                Had natuurlijk op hun website gaan zien maar vroeg me af hoe voip via mv werkte. Had daar graag op dit forum iets meer over vernomen

                Heb intussen gemerkt dat hier op het forum toch een rare mentaliteit heerst en ben weeral een illusie rijker.
                Mvg
                Kamiel

                Als je het raar vind dat er geschreven wordt om de via de zoekfunctie info over MV te vinden is dat geheel voor jou. Hetzelfde zou ik schrijven als hier weer iemand bij het onderdeel "camera" komt vragen naar hoe goed of slecht een D300 of 60D is want deze zijn in veel andere draadjes besproken. Ik had er helemaal niks slechts mee bedoeld.
                En je schrijft in je openingspost dat je info wil, nu is het meer specifieker, met name VoIP over het netwerk.

                Comment


                • #9
                  Re: Mobile vikings

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  En je schrijft in je openingspost dat je info wil, nu is het meer specifieker, met name VoIP over het netwerk.
                  Correct, zonder voldoende info over de vraag kan er nier specifiek geantwoord worden . . . daarom verwees ik ook naar de website omdat deze zeer klaar en duidelijk is over de abonnementen.
                  Trouwens, het "volgens jouw goede antwoord Canonyoucan" geeft ook geen informatie over jouw specifieke VOIP vraag en is gewoon een korte samenvatting van de info op de website . . .

                  Ik ben ook een illusie rijker omdat normaal gezien iemand toch eerst naar de website van de provider gaat kijken vooraleer hier een algemene vraag te stellen waarop het antwoord duidelijk op de website vermeld staat.
                  Had je een specifieke vraag gesteld hadden Sultana en ik zeker een ander antwoord gegeven.
                  Last edited by Franciskine; 16 oktober 2011, 19:38.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mobile vikings

                    Ik overweeg ook om van Mobistar over te gaan naar MV, maar vraag me toch af of de bereikbaarheid even groot is als Mobistar (waar ik overigens geen problemen mee heb op dat vlak). Niet alleen telefonisch maar ook wat betreft dataverkeer.

                    Willy
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mobile vikings

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                      Ik overweeg ook om van Mobistar over te gaan naar MV, maar vraag me toch af of de bereikbaarheid even groot is als Mobistar (waar ik overigens geen problemen mee heb op dat vlak). Niet alleen telefonisch maar ook wat betreft dataverkeer.

                      Willy
                      Willy, wat het bereik betreFt heb ik geen probleem, wel is de 3G bij Proximus beter bij dan bij mobistar en MOBILE VIKINGS
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mobile vikings

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                        Ik overweeg ook om van Mobistar over te gaan naar MV, maar vraag me toch af of de bereikbaarheid even groot is als Mobistar (waar ik overigens geen problemen mee heb op dat vlak). Niet alleen telefonisch maar ook wat betreft dataverkeer.
                        Willy, zoals je misschien weet maken ze gebruik van het Base netwerk.

                        Ikzelf heb zowel data van Proximus als Mobile Vikings en het is toch niet vergelijkbaar. In West-Vlaanderen heb ik op de plaatsen waar ik er behoefte aan had, nog niet veel 3G gezien bij MV. Overal heb je natuurlijk wel Edge, maar dat is niet vergelijkbaar (= trager).

                        Als je veel gespreksoproepen hebt, denk ik dat MV trouwens niet zo ideaal is (opgepast - niet bekeken - maar zich richten zich duidelijk op data).

                        peter

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mobile vikings

                          Ik ben van MV weggegaan vanwege een niet te missen voordeelactie van Mobistar. Ik krijg namelijk het eerste jaar gratis De Standaard op mijn ipad. En dat voor een abonnement van 15 euro voor 1,5 GB en dan nog de eerste 3 maand gratis.

                          Daarvoor was ik tevreden met de 10 euro voor 2GB bij MV, maar toen kostte die krant nog eens 15 euro. Vandaar.

                          Nu heb ik mijn ipad veel op de trein van Mechelen naar soms Brugge en soms Hasselt, en ik merk dat dezelfde zwakke plekken (15 km voor Gent vanuit Brussel en tussen Diest en Aarschot) bij de beide operators voorkomen. Misschien heeft MV via Base iets minder 3G, maar veel verschil zal er niet zijn. Ik zou niet weten wie nu eigenlijk de beste is.

                          Peter

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mobile vikings

                            Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
                            Ik ben van MV weggegaan vanwege een niet te missen voordeelactie van Mobistar. Ik krijg namelijk het eerste jaar gratis De Standaard op mijn ipad. En dat voor een abonnement van 15 euro voor 1,5 GB en dan nog de eerste 3 maand gratis.
                            Daarom twijfel ik nu. Tot enige tijd terug was het dataverkeer quasi onbetaalbaar bij Mobistar. Nu is er een formule van 15 euro voor 1,5 GB. Tel daar mijn telefoonabonnement van 5 euro/maand bij (ik bel zelf niet veel maar ontvang wel regelmatig telefoons) wat met 20 euro/maand nog te doen is tegenover de 15 euro van MV. Overigens heb ik geen idee hoever je komt met 1,5 GB. Met al die apps ;-)

                            @ all: bedankt voor de info!


                            Willy
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mobile vikings

                              Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                              Willy, zoals je misschien weet maken ze gebruik van het Base netwerk.

                              Ikzelf heb zowel data van Proximus als Mobile Vikings en het is toch niet vergelijkbaar. In West-Vlaanderen heb ik op de plaatsen waar ik er behoefte aan had, nog niet veel 3G gezien bij MV. Overal heb je natuurlijk wel Edge, maar dat is niet vergelijkbaar (= trager).

                              Als je veel gespreksoproepen hebt, denk ik dat MV trouwens niet zo ideaal is (opgepast - niet bekeken - maar zich richten zich duidelijk op data).

                              peter
                              Ik heb bijna overal waar ik ga aan de kust HDSPA zelf, ik zie niet veel 3G

                              MV is een perfecte keuze als je internet wilt en niet te veel wil betalen. Ok, de dekking van proximus is misschien IETS beter maar je betaalt 5x zo veel

                              Ik ben nu 5 maand MV en ik heb er geen seconde spijt van!
                              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                              500px

                              Comment

                              Working...
                              X