Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobiele GPS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mobiele GPS

    Ik wil een gps die dienst doet in de wagen,die ik kan gebruiken te voet,spraakgestuurd en mogelijks bezienswaardigheden kan aangeven in alle europese steden.
    m.a.w.kaarten aanwezig voor west-europa,om weg te vinden in de steden,en een punt kan invoegen waar ik nu ben.
    Kan iemand me helpen wat het beste past bij mijn eisen?
    Mogelijks ook flitspaalverwittiging aanwezig en kan internetten of je mail bekijken.
    Dank u op voorhand.

  • #2
    Re: Mobiele GPS

    Een heel wonder, dat toestelletje dat dat alles kan.

    Zomaar een ideetje: een smartphone op Android ? Dan kan je gebruik maken van Google maps, denk ik. Tenzij er GPSsoftware bestaat voor Android, misschien ? Maar spraakgestuurd ook ???

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, noch met een smartphone, noch met android en even min met GPS die spraakgestuurd is. De bezienswaardigheden kennen wel alle GPS oplossingen, vermoed ik.

    Het spijt me dat ik niet concreter kan zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Mobiele GPS

      Van de spraakherkenning ben ik niet zeker, maar de andere features zijn beschikbaar met Ovi Maps (gratis op een aantal Nokia-toestellen). Voor de meeste smartphones zal er wel gelijkaardige software bestaan. Voor Android is er voorlopig alleen navigatie via Google Maps in Amerika.
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: Mobiele GPS

        Zelf gebruik ik Navigon of TomTom op de iPhone.

        Comment


        • #5
          Re: Mobiele GPS

          Informeer eens bij Franciskine, hij is een GPS guru en heeft diverse toestellen uitvoerig getest.

          Comment


          • #6
            Re: Mobiele GPS

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht