Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobiele GPS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mobiele GPS

    Ik wil een gps die dienst doet in de wagen,die ik kan gebruiken te voet,spraakgestuurd en mogelijks bezienswaardigheden kan aangeven in alle europese steden.
    m.a.w.kaarten aanwezig voor west-europa,om weg te vinden in de steden,en een punt kan invoegen waar ik nu ben.
    Kan iemand me helpen wat het beste past bij mijn eisen?
    Mogelijks ook flitspaalverwittiging aanwezig en kan internetten of je mail bekijken.
    Dank u op voorhand.

  • #2
    Re: Mobiele GPS

    Een heel wonder, dat toestelletje dat dat alles kan.

    Zomaar een ideetje: een smartphone op Android ? Dan kan je gebruik maken van Google maps, denk ik. Tenzij er GPSsoftware bestaat voor Android, misschien ? Maar spraakgestuurd ook ???

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, noch met een smartphone, noch met android en even min met GPS die spraakgestuurd is. De bezienswaardigheden kennen wel alle GPS oplossingen, vermoed ik.

    Het spijt me dat ik niet concreter kan zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Mobiele GPS

      Van de spraakherkenning ben ik niet zeker, maar de andere features zijn beschikbaar met Ovi Maps (gratis op een aantal Nokia-toestellen). Voor de meeste smartphones zal er wel gelijkaardige software bestaan. Voor Android is er voorlopig alleen navigatie via Google Maps in Amerika.
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: Mobiele GPS

        Zelf gebruik ik Navigon of TomTom op de iPhone.

        Comment


        • #5
          Re: Mobiele GPS

          Informeer eens bij Franciskine, hij is een GPS guru en heeft diverse toestellen uitvoerig getest.

          Comment


          • #6
            Re: Mobiele GPS

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Zomaar een ideetje: een smartphone op Android ? Dan kan je gebruik maken van Google maps, denk ik. Tenzij er GPSsoftware bestaat voor Android, misschien ? Maar spraakgestuurd ook ???
            Sygic navigatie voor Android
            Vermits TomTom zijn mobile TT (voor PDA) heeft stopgezet lijkt dit een goede vervanger.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Mobiele GPS

              Ik heb een HTC Touch Pro II pda-phone met gps - wifi - internet en alle technische snufjes, groot scherm, compact...
              Zelfs Facebook wordt gesynchroniseerd van je contacten, hun actuele contactfoto, bezigheden, info, fotoalbums,...
              Is goedkoper dan een iphone en heeft zelfs een handig uitschuifbaar toetsenbord als extra

              Is m'n beste all-in-one tot op heden. Vroeger altijd all-in pda-phones gehad zoals de HTC P3300, E-Ten G500, XDA2i.
              Prijzen voor een all-in variëren tss de €100 (occasie P3300 op Ebay) - €375 (HTC Touch Pro 2).

              Steeds gps + internet + gsm samen op zak, komt altijd wel eens van pas.
              Last edited by CanonYouCan; 11 maart 2010, 17:50.

              Comment


              • #8
                Re: Mobiele GPS

                Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                Een heel wonder, dat toestelletje dat dat alles kan.

                Zomaar een ideetje: een smartphone op Android ? Dan kan je gebruik maken van Google maps, denk ik. Tenzij er GPSsoftware bestaat voor Android, misschien ? Maar spraakgestuurd ook ???

                Ik heb er zelf geen ervaring mee, noch met een smartphone, noch met android en even min met GPS die spraakgestuurd is. De bezienswaardigheden kennen wel alle GPS oplossingen, vermoed ik.

                Het spijt me dat ik niet concreter kan zijn.
                Toch bedankt

                Comment


                • #9
                  Re: Mobiele GPS

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                  Van de spraakherkenning ben ik niet zeker, maar de andere features zijn beschikbaar met Ovi Maps (gratis op een aantal Nokia-toestellen). Voor de meeste smartphones zal er wel gelijkaardige software bestaan. Voor Android is er voorlopig alleen navigatie via Google Maps in Amerika.
                  Bedankt voor de reactie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mobiele GPS

                    Oorspronkelijk geplaatst door Gandalf Bekijk bericht
                    Zelf gebruik ik Navigon of TomTom op de iPhone.
                    Bedankt voor de info

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mobiele GPS

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Sygic navigatie voor Android
                      Vermits TomTom zijn mobile TT (voor PDA) heeft stopgezet lijkt dit een goede vervanger.
                      Bedankt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mobiele GPS

                        Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                        Ik heb een HTC Touch Pro II pda-phone met gps - wifi - internet en alle technische snufjes, groot scherm, compact...
                        Zelfs Facebook wordt gesynchroniseerd van je contacten, hun actuele contactfoto, bezigheden, info, fotoalbums,...
                        Is goedkoper dan een iphone en heeft zelfs een handig uitschuifbaar toetsenbord als extra

                        Is m'n beste all-in-one tot op heden. Vroeger altijd all-in pda-phones gehad zoals de HTC P3300, E-Ten G500, XDA2i.
                        Prijzen voor een all-in variëren tss de €100 (occasie P3300 op Ebay) - €375 (HTC Touch Pro 2).

                        Steeds gps + internet + gsm samen op zak, komt altijd wel eens van pas.
                        Bedankt voor de tips

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mobiele GPS

                          Veel recente Nokia's hebben nu gratis GPS ... maar ik kan u niet garanderen dat ge er even snel mee ter plaatse zal komen dan met een echt GPS-systeem.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment

                          Working...
                          X