Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misteryshopping

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Misteryshopping

    Ik was op zoek naar een bijverdienste en stootte op een vraag naar ' Misteryshoppers', zijnde mensen die voor een firma zo gezegd als klant een winkel, restaurant, hotel enz.. bezoeken en nadien een verslag maken over hun bevindingen( dit lijkt een beetje op Michelin controleurs )

    Op mijn vraag naar hoe en wat kreeg ik volgend antwoord :

    Je zal werken voor een5 tal firma's. Deze verlangen geen minimum of maximum per maand. Zij bieden je deze controle opdrachten aan en jij aanvaard enkel wat je graag wil doen. Een opdracht levert je tss de 35 en 45 euro op. Nadat je de handleiding aangeshaft hebt breng ik je in contact met de firma's die je nodig hebben.

    Het gaat hier om een echte job die je als bij-job of full job kan doen. Je Bezoekt hierbij winkels , restaurants, hotels enz...met als doel na te gaan hoe het personeel met de klanten omgaan enz... Meer uitleg vind je op www.thuisverdientips.bloggen.be. Ik vraag hierbij om eerst de handleiding aan te schaffen (15 euro) omdat het anders niet zo evident is om een goed verslag te maken na de controles. Deze rapporten zijn online in te vullen vragen lijsten die aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen. In deze handleiding vind je alles terug van wat mag en niet mag. Door deze handleiding kan jij een zeer positieve indruk geven aan het bedrijf waarvoor je werkt, waardoor je meer en beter betaalde controles krijgt.
    De handleiding downloaden doe je door eerst via paypal 15 euro te storten en van zodra ik deze ontvangen heb stuur ik je deze per email bijlage op.De paypal button op mijn site onderaan zorgt ervoor dat je dadelijk kan betalen . Heb je nadien nog vragen kan je altijd mailen


    Heeft er iemand ervaring met deze bijverdienste, en is dit te betrouwen ?

    Graag uw bevindingen, eer ik hier op in ga !!

    Dank u

  • #2
    Re: Misteryshopping

    Tja... en jij hebt reden om hierin te geloven? Laat ik je zeggen... DON'T DO IT!!!

    Nepbedrijven zijn er in weekkrantjes met hopen te vinden, velen daarvan beginnen met veel verdienen en thuiswerken en... ga zo maar door.

    Welk respectabel bedrijf profileert zich nu via een blogsite?

    En zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Ik wil niet cru klinken... maar kan niet anders, staar niet blind op roze wolkjes die geld regenen, gebruik je gezond verstand en analyseer grondig!

    Comment


    • #3
      Re: Misteryshopping

      - 15 euro voor de handleiding
      - we hebben 1000 mensen nodig

      Dat is dan 15.000 euro aan handleidingen...

      Wat ga je op restaurant doen?
      Alleen kijken?
      Eten gebeurt op eigen kosten?

      En hoe is alles wettelijk geregeld....

      Die blog of die site al eens goed bekeken.
      Een doorsnee amateur durft zoiets niet aan iedereen te tonen...
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Misteryshopping

        Kort en bondig:
        Als je eerst zelf 15€ moet betalen om een handleiding te downloaden om mee aan de slag te kunnen, dan zou het daar al stoppen bij mij.
        Die 15€ ben je gegarandeerd kwijt.

        Als je ze dan al niet kwijt bent van bij het begin dan volgende:

        "Je krijgt telkens weer nieuwe richtlijnen en moet jij je strikt hieraan houden" (citaat blog)
        M.i. wenden ze het minste, dat niet opgevolgd werd door jou, aan om je niet te moeten uitbetalen.

        Volgens mij verdien je, zodra je start, inderdaad een extra inkomen bij elkaar... maar ik vrees dat het niet het jouwe zal zijn (zie bemerking theokus : 15 € x 1000 mensen).
        Last edited by Cookie; 13 juli 2007, 18:37.
        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

        Comment


        • #5
          Re: Misteryshopping

          Niet doen, dit is oplichting.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: Misteryshopping

            Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
            Tja... en jij hebt reden om hierin te geloven? Laat ik je zeggen... DON'T DO IT!!!

            Nepbedrijven zijn er in weekkrantjes met hopen te vinden, velen daarvan beginnen met veel verdienen en thuiswerken en... ga zo maar door.

            Welk respectabel bedrijf profileert zich nu via een blogsite?

            En zo kan ik nog wel even doorgaan.

            Ik wil niet cru klinken... maar kan niet anders, staar niet blind op roze wolkjes die geld regenen, gebruik je gezond verstand en analyseer grondig!
            Ik heb ondertussen al heel wat reakties ontvangen die mij duidelijk maken dat het hier om zuivere zwendel gaat !
            dank voor uw reaktie !

            Comment


            • #7
              Re: Misteryshopping

              Haha, het is net zoiets als je bij een koeriesbedrijf wilt werken en je moet zelf je busje kopen, dan mag je er pas werken.

              Comment


              • #8
                Re: Misteryshopping

                Een vriendin van ons is zo'n 'misterieuze'. Weet niet bij welke firma, ze heeft er tot nu toe geen negatieve ervaringen mee. Voor welke firma ze juist werkt weet ik niet, deze advertentie zou ik echter ook niet betrouwen!!!
                DVC

                Comment


                • #9
                  Re: Misteryshopping

                  Oorspronkelijk geplaatst door VANCAMPENHOUTDIRK Bekijk bericht
                  Een vriendin van ons is zo'n 'misterieuze'. Weet niet bij welke firma, ze heeft er tot nu toe geen negatieve ervaringen mee. Voor welke firma ze juist werkt weet ik niet, deze advertentie zou ik echter ook niet betrouwen!!!
                  Ja ok, ik was vroeger Project assistant bij een marketing bedrijf en wij hadden ook mensen in dienst die godganse dagen niets anders deden dan misteryshopping...Maar die mensen werden betaald....HIER moet je eerst zelf betalen = niet echt logisch
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #10
                    Re: Misteryshopping

                    Als je wilt mysteryshoppen: http://www.excellentevent.be

                    Zij doen dat ook en zijn zeker te vertrouwen!

                    Peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: Misteryshopping

                      Net als deze : http://www.mysteryshop.be/aboutus.htm

                      in het verleden heb ik daar nog enkele jaren mee gewerkt, en ik moet zeggen dat ze 100% correct handelden, geen enkele betaling gebeurde met ook maar één dan vertraging

                      Op voorhand betalen voor zo'n handleiding is compleet uit den boze !
                      Mark (300D)

                      Comment

                      Working...
                      X