Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

    Gisteren kon ik niet meer bellen met mijn gsm doordat mijn belwaarde 0 euro bedroeg.
    Vreemd, aangezien ik de week ervoor nog m'n tempo kaart had herladen voor 10 euro.
    De Mobistar medewerker vond dit heel raar , hij zag dat er inderdaad 0 euro op m'n tempo stond en dat er in hun systeem wel degelijk 8,74 op mijn naam stond.
    Hij beloofde me mijn belwaarde terug te zetten en dat ik binnen het uur opnieuw mijn geld op mijn tempokaart zou hebben staan.
    En ongelooflijk maar waar: een paar minuten later geld terug en opnieuw kunnen bellen.
    Nu vraag ik mij af of dit een bewuste politiek is van Mobistar om aan extra inkomsten te geraken of is dit een gewonecomputer fout.

  • #2
    Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

    Al eens gehoord van een computer die fout en hierdoor zijn eigenaar benadeeld?

    Comment


    • #3
      Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

      Niet te achterdochtig worden he
      Maar ja, het zijn zij die voor hun reputatie zorgen en niet de klanten.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Al eens gehoord van een computer die fout en hierdoor zijn eigenaar benadeeld?
        Mijn computer maakt toch nooit dit soort fouten hoor.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

          Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
          Mijn computer maakt toch nooit dit soort fouten hoor.
          Ik ben +15jaar werknemer geweest in een bedrijf en hoewel er maar sporadisch een fout sloop in de loonbetaling was het komisch te zien dat het steeds ten nadele was van de werknemer, nooit werd er teveel betaald.
          Zelfde met Mobistar, nog niet gehoord dat er plots iemand €100 belkrediet heeft na een storting van €5
          Zelfde met een supermarkt, ...

          Comment


          • #6
            Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            Ik ben +15jaar werknemer geweest in een bedrijf en hoewel er maar sporadisch een fout sloop in de loonbetaling was het komisch te zien dat het steeds ten nadele was van de werknemer, nooit werd er teveel betaald.
            Zelfde met Mobistar, nog niet gehoord dat er plots iemand €100 belkrediet heeft na een storting van €5
            Zelfde met een supermarkt, ...
            Ja, dat is wel komiek

            Comment


            • #7
              Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Zelfde met Mobistar, nog niet gehoord dat er plots iemand €100 belkrediet heeft na een storting van €5
              Bij Proximus zal er tenminste toch ene 10€ belkrediet gekregen hebben zonder dat hij ervoor betaalde.
              Heb ooit eens 10€ gezet en bij ingave van het nummer is er iets verkeerd gegaan ... weg naar een ander.
              Die zal content geweest zijn ... als hij tenminste geen abo heeft.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Hallo,

                Als ik bij Proximus voor €25 herlaad, dan krijg ik daar €10 bovenop.
                Ik krijg dus wel iets! ;-)

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                  Hallo,

                  Als ik bij Proximus voor €25 herlaad, dan krijg ik daar €10 bovenop.
                  Ik krijg dus wel iets! ;-)

                  Jaja
                  Als ik bij Mobile Vikings voor 15 euro herlaad, dan krijg ik er zomaar 2 gig dataverkeer bij, wat me bij Proximus zo'n 100 euro zou kosten als ik Pay and Go was...
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

                    Ja, klopt.
                    Alleen interesseert mij die 2 GB niet eens , maar die 10 euro kan ik wel iets mee doen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

                      heb nu zo,n 285 Euro beltegoed wat moet ik daar mee?
                      OK,ik bel weinig en heb indertijd een abonnement afgesloten.
                      iemand een idee?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

                        Ik krijg van mobistar nog altijd maandelijks 10€ korting, hoewel ik geen enkele dienst nog afneem bij hen.
                        Helaas worden ze niet op mijn rekening gezet.

                        j.
                        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                        Nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                          Al eens gehoord van een computer die fout en hierdoor zijn eigenaar benadeeld?
                          Al eens mensen horen klagen over een fout die niet in hun nadeel is ?
                          Krijg je teveel beltegoed dan merk je het meestal gewoon niet en degenen die het wel merken gaan het niet luid uitschreeuwen..
                          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

                            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                            Ja, klopt.
                            Alleen interesseert mij die 2 GB niet eens , maar die 10 euro kan ik wel iets mee doen.
                            Die 15 euro kan je ook opbellen en als je niet toekomt dan bel je toch vrijwel gratis via VOIP met je 2GB data.....
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mijn centen verdwijnen bij Mobistar.

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Die 15 euro kan je ook opbellen en als je niet toekomt dan bel je toch vrijwel gratis via VOIP met je 2GB data.....
                              Alleen is het wat belachelijk ... je wil alleen bellen en neemt dan maar wat data.
                              Ik betaal ook 15€ per nummer maar bel er wel 80 uur voor.
                              Wat interessant is hangt gewoon af van wat je nodig hebt.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X