Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft telefoontjes ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Microsoft telefoontjes ?

    Ik krijg hier regelmatig telefoontjes van mensen die beweren dat ze bellen vanaf Microsoft ....
    Ze beweren dat ze foutmelding berichten krijgen vanaf mijn computer
    Zijn er hier nog personen die dat reeds ontvangen hebben ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Microsoft telefoontjes ?

    Ikzelf niet maar:
    De lokale politie van Mechelen vraagt op te letten voor een oplichter die zich voordoet als een werknemer van Microsoft.


    en ook:

    Comment


    • #3
      Re: Microsoft telefoontjes ?

      Thanx !
      Dacht al dat het zoiets was, heb haar geantwoord dat het niet kon omdat ik geen computer heb

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Microsoft telefoontjes ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Thanx !
        Dacht al dat het zoiets was, heb haar geantwoord dat het niet kon omdat ik geen computer heb

        grts
        Sieg
        Dat is een goeie .
        Benieuwd hoe die gasten aan telefoonnummers komen, gewoon de witte gids openleggen en 'op goed kome het uit' beginnen bellen ???
        Er van uitgaan waarschijnlijk dat iedereen een PC heeft......uitgezonderd Sieg natuurlijk .
        Ik zou jouw antwoord maar verspreiden zodat iedereen ze op die manier kan afschepen.
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Microsoft telefoontjes ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          ................Dacht al dat het zoiets was, heb haar geantwoord dat het niet kon omdat ik geen computer heb......................
          Haha.
          'k Heb dat telefoontje nog niet gehad. Maar steevast krijgen ze ook zo'n type antwoord.
          Maar : eerst zullen ze moeten wachten totdat mijn PC opgewarmd is. Het is er nog eentje met radiolampen.
          En of ik ze ponskaarten moet opsturen?
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Microsoft telefoontjes ?

            Ja, ik kreeg dat telefoontje om 7u50 's morgens .. 't is dat ik gehaast was anders had ik graag wat met diene gast zijn voeten gespeeld ... (of is dat een "reverse call" zodanig dat ik mee voor de telefoonkosten opdraai?)

            Comment


            • #7
              Re: Microsoft telefoontjes ?

              Hier bij ons ook. En telkens in het Engels. Dat moet je juist doen in Frankrijk...
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • #8
                Re: Microsoft telefoontjes ?

                Siegfried...een verwittigd man...euh...valt niet ver naast de put aan de porceleinkast hé ... (05-02-2014 iets meer dan één maand.)
                Is nog niet te laat hoor.

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Microsoft telefoontjes ?

                  Ik ben zo al een paar keer gecontacteerd, vermoedelijk sta ik in hun favorietenlijst.
                  Ik ben altijd heel vriendelijk, per slot van rekening doen die mensen dat toch ook maar om mij te helpen met mijn Microsoft problemen, en natuurlijk ook een beetje voor hun boterham, of kommetje rijst.
                  Ze hebben echter nog altijd niemand gevonden die wat Nederlands praat.
                  Vermoedelijk is dat de reden waarom ze terugbellen om te informeren of mijn Engels al wat beter is.

                  Patric

                  Comment


                  • #10
                    Re: Microsoft telefoontjes ?

                    als je dergelijke trutten aan de lijn krijgt: gewoon een goede wind in de hoorn van je toestel laten, ze zullen het dan wel snappen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Microsoft telefoontjes ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                      als je dergelijke trutten aan de lijn krijgt: gewoon een goede wind in de hoorn van je toestel laten, ze zullen het dan wel snappen
                      Yep die gaan direct snappen waar de wind vandaan komt
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Microsoft telefoontjes ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                        Siegfried...een verwittigd man...euh...valt niet ver naast de put aan de porceleinkast hé ... (05-02-2014 iets meer dan één maand.)
                        Is nog niet te laat hoor.

                        Groetjes
                        Marc
                        Neen hoor Marc, nog niks gehad op dat bepaalde tel.nr. behalve dan enkele telefoontjes voor wat werk en workshops

                        Het is namelijk steeds op de vaste lijnen dat er gebeld wordt ;-)

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Microsoft telefoontjes ?

                          Bedankt voor je toelichting Siegfried. (had met deze optie rekening gehouden...maar zal zelf bedorven zijn aan privé-nr)
                          Hout vasthouden maar...

                          Groetjes
                          Marc
                          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Microsoft telefoontjes ?

                            Als die altijd moesten bellen als mijn pc ze een berichtje stuurt als Word weer eens tegen de vlakte gegaan is zouden ze nogal een telefoonrekening hebben

                            Comment


                            • #15
                              Re: Microsoft telefoontjes ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                              als je dergelijke trutten aan de lijn krijgt: gewoon een goede wind in de hoorn van je toestel laten, ze zullen het dan wel snappen
                              Haha, en dan daarna diezelfde hoorn weer voor je mond houden! Wie straf je nu eigenlijk echt?

                              Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                              Comment

                              Working...
                              X