Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft Surface Pro 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Microsoft Surface Pro 3

    Ik zit een beetje te spelen met het idee om de Surface 3 aan te schaffen om een laptop te vervangen, die ik dagelijks meeneem.
    Er zit Windows 8 op de Surface en ik gebruik dagelijks een beamer, dus via de dock van de Surface zou ik dit makkelijk moeten kunnen.
    Ik zit alleen nog maar met de beperkte SSD capaciteit. 512 GB is wat krap. Nu werk ik met 2 x 512 GB.
    En wat als mijn Windows crasht ? Kan je die even snel herstellen dan op een laptop ? En wat als systeemherstel NIET werkt ?
    Ik vind het ook een probleem dat de SSD niet te verwijderen is.

    Bedoeling is alles wat (fysiek) lichter te maken.

    Iemand al ervaring met de Surface Pro 3 ?

    Ik moet in elk geval iets hebben met een dock, zodanig dat ik de beamer niet dagelijks moet inpluggen.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Microsoft Surface Pro 3

    Reviews lezen Marc
    Liefst ervaringen van gebruikers.
    Ik dacht dat een collega hier eentje heeft gekocht.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Microsoft Surface Pro 3

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Reviews lezen Marc
      Liefst ervaringen van gebruikers.
      Ik dacht dat een collega hier eentje heeft gekocht.
      Je kent mij hé, Theo. Als ik mijn tanden in de reviews zet, laat ik niet meer los.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Microsoft Surface Pro 3

        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Microsoft Surface Pro 3

          Een collega heeft de i5 met 256G versie ervan. Mooi toestelletje.
          Microsoft maakt zo duidelijk wat ze in gedachten hadden bij het ontwerp van windows 8 en 8.1.

          Scherm is ook wel vet van kwaliteit, doch voor de rijpere man (lees: oudere man die al eens een leesbrilletje nodig heeft) draaien "oude" programmas nog in pixelmode en is een bril nodig om de kleine dingskes nog te kunnen zien op het scherm. De nieuwste .net apps hebben dat probleem niet omdat die enkel de hoge resolutie gebruiken om meer detail te genereren maar schalen het scherm niet. Dus als de programmeur tijdens de ontwikkeling van zijn programma bv een button met grote 2 cm geprogrammeerd heeft dan zal die op dat toestel ook 2 cm groot zijn.

          Heel lang heeft hij het nog niet, maar toch enkele bedenkingen al.
          Zo duide ik hem op het feit dat hij het toestel nog maar enkele weken heeft en dat de knopjes van zijn klavier al beginnen te blinken. Ze slijten dus heel snel af.
          Een probleem dat ik hier ook op mijn acer latop heb doch bij duurt het wel jaren tegen dat de knoppen versleten zijn.

          Hij sprak ook over een probleem bij het opstarten.

          Ik heb ook zo mijn twijfels over de batterij gezien de specs van cpu en zo. Krachtig toestel maar weinig autonomie.
          Meer kan ik er niet over kwijt. Mooi en handig maar voor zwaar gebruik zou ik toch naar een volwaardige laptop gaan.
          Ok, tis meer gesleur.

          Comment

          Working...
          X