Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft Office 2010 beta uninstall - gaat niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Microsoft Office 2010 beta uninstall - gaat niet

    Ik probeer hier MS Office 2010 beta te uninstallen en te vervangen door een geregistreerde versie.
    Bij de uninstall is er een fout melding geweest en heb ik moeten annuleren.
    Office 2010 is echter niet meer te vinden en kan de annulatie procedure niet meer vervolledigen.

    Echter bij de installatie van de geregistreerde versie krijg ik volgende melding: MS Office 2010 does not support upgrading from a prelease version of MS Office 2010. You must first uninstall prerelease versions of MS 2010 products and associated technologies.

    Ik heb clearc2r.exe en ccleaner.exe laten lopen maar deze programma's hebben geen geen onderdelen meer van MS Office 2010 gevonden.

    Kan er iemand mij helpen?
    Wat bedoelt men met associated technologies?
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

  • #2
    Re: Microsoft Office 2010 beta uninstall - gaat niet

    Misschien dit eens lezen.

    Comment


    • #3
      Re: Microsoft Office 2010 beta uninstall - gaat niet

      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Misschien dit eens lezen.
      Ik heb die Advanced Uninstaller geïnstalleerd maar ook die heeft geen spoor meer van Office 2010 beta gevonden.
      Ik kan hier geen MS office 2010 meer installeren.

      Er zijn nog vele verwijzingen naar Office14 in mijn registry maar moet ik die allemaal verwijderen? Advanced Uninstaller geeft geen foutmelding in de registry....
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

      Comment


      • #4
        Re: Microsoft Office 2010 beta uninstall - gaat niet

        Hallo Nickon,

        Ik heb ook de nodige problemen gehad bij het verwijderen van de 2010 beta ...
        Na het deïnstalleren bleven er een hele hoop mappen over - en die heb ik eerst anders genoemd, en toen dat geen problemen opleverde heb ik ze verwijderd.
        Van het moment dat er nog "rommel" achterblijft heb je vaak moeilijkheden bij de installatie van de officiële versie.

        Word 2010 wou op 2 van de 4 computers waarop ik het installeerde (4 verschillende installaties kan en mag met een educatieve versie) niet opstarten.
        Eentje heb ik aan de praat gekregen door Word in de veilige mode op te starten (Ctrl+opstarten), bij de tweede heb ik, de boel aan de praat kunnen krijgen door op een Word-document in de verkenner te dubbelklikken - en zo Word op te starten.

        Office 2010 is een zeer knappe suite, maar ik lees her en der toch inderdaad problemen bij het installeren.
        Maar hier is het dus uiteindelijk gelukt ...

        Succes!
        jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Microsoft Office 2010 beta uninstall - gaat niet

          Misschien dit eens lezen (wel engelstalig).
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #6
            Re: Microsoft Office 2010 beta uninstall - gaat niet

            slierten van deze office blijven achter in registry en die moet je verwijderen met een programmatje :Windows Installer Cleanup Utility
            gemakkelijk te vinden op google.

            After it’s installed you’ll find it in Start \ All Programs \ Windows Install Clean Up …go ahead and launch the utility.

            4clean

            Now go through and remove all Office Programs or addins that you find in the list. Make sure you are just deleting Office apps and not something you need like Java for example. If you’re not sure what something is, doing a quick Google search should help you out. For instance we had the Office labs Ribbon Hero installed… just highlight and click Remove.

            6clean

            Remove anything that has something to do with Office…then reboot your machine.

            5clean

            Now, you should be able to begin the installation of Office 2010 RTM (Final) Release withou

            Comment


            • #7
              Re: Microsoft Office 2010 beta uninstall - gaat niet

              Ja! Dit ding (Windows Installer Cleanup Utility) heeft me geholpen. Het heeft nog een tijdje geduurd voordat ik all elementen geïdentificeerd had maar het is uiteindelijk gelukt.

              Met dank aan iedereen...
              Dat we ze nog lang mogen "trekken".
              Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

              Comment

              Working...
              X