Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mening over reclamespot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mening over reclamespot

    .....
    Last edited by Kanter; 2 november 2012, 09:28.

  • #2
    Re: Mening over reclamespot

    Onzin

    Waarom?
    Het gaat over de geloofwaardigheid.
    En neen, ik heb niets tegen de gouden gids.
    Er zullen zeker nog mensen zijn die geen internet hebben.
    Maar dat dankzij de gouden gids die bloemenwinkel stampvol klanten geraakt?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Mening over reclamespot

      Ik bekijk nooit reclame en heb dus geen vergelijkingspunt.
      Verder valt me een amateuristisch Koyaanisqatsigehalte op, waarbij geen rekening is gehouden dat mensen die nog noot een telefoonboek hebben gezien, waarschijnlijk ook niet zo snel kunnen lezen.

      Comment


      • #4
        Re: Mening over reclamespot

        dergelijke "reclame" is eerlijk gezegd voor mij te belachelijk voor woorden, zeker in dit tijdperk van internet.... wie gebruikt de gouden gids nog ????
        nikon coolpix s9100

        Comment


        • #5
          Re: Mening over reclamespot

          Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          dergelijke "reclame" is eerlijk gezegd voor mij te belachelijk voor woorden, zeker in dit tijdperk van internet.... wie gebruikt de gouden gids nog ????
          Oudere mensen gebruiken die nog. Mensen zonder pc of andere moderne communicatie.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Mening over reclamespot

            Zou het dan een beter reclamespot zijn mocht het expliciet over de online Gouden Gids gaan, of...?

            Comment


            • #7
              Re: Mening over reclamespot

              Oorspronkelijk geplaatst door Kanter Bekijk bericht
              Zou het dan een beter reclamespot zijn mocht het expliciet over de online Gouden Gids gaan, of...?
              Ik zou met beide rekening houden
              Zo benadeelt je niemand noch de gebruikers ervan nog de uitgever.

              Verder vraagt het creativiteit (en talent) om een spotje te maken he.
              Een spotje met wat humor in doet het imho altijd goed.
              Het voornaamste is dat je de kijker ergens "raakt" of aanspreekt.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Mening over reclamespot

                Das reclame hé.



                tja en als je een nummer/adres niet weet bellen veel naar 1207 van wie denk je dat dat is...
                Zelfs in de huidige internetwereld wenst een meerderheid van de bevolking zijn telefoongids verder te ontvangen. Als u in 2011 bij u thuis een gids ontving, mag u er als trouwe gebruiker op rekenen dat u ook in 2012 de gids van uw regio gratis zal blijven ontvangen.

                Mocht dit uitzonderlijk niet het geval zijn of indien u, na de bedeling van de gidsen in uw buurt, geen gids ontving en u er toch één wenst te bekomen, volstaat het om te bellen naar 078 15 21 12 ( 0.50 €/min.) om uw gratis exemplaar te ontvangen (zie tabel hieronder voor de distributieperiode van uw boekdeel).
                http://www.1207.be/content/your-paper-guide
                Never resist temptation or it could go away...
                Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                Comment


                • #9
                  Re: Mening over reclamespot

                  Hoeveel het leven leuker zou zijn zonder reclame, weet ik niet. Maar minder
                  ergernis is ook al geen slechte zaak.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mening over reclamespot

                    Kan ik hier dan uit afleiden dat jullie de reclamespot niet ludiek (genoeg) vinden, maar vooral onrealistisch?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mening over reclamespot

                      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                      zeker in dit tijdperk van internet.... wie gebruikt de gouden gids nog ????
                      Ik. Die app van de gouden gids is enorm handig.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mening over reclamespot

                        Ik heb zelfs de moeite niet gedaan om de spot tot het einde te bekijken.
                        Wij krijgen dagelijks tot 50 prijsaanvragen binnen van potentiële klanten die ons via internet hebben gevonden.
                        Verleden jaar kregen we welgeteld 2 prijsaanvragen van klanten die ons via de Gouden Gids hadden gevonden.
                        We hebben de Gouden Gids televerkopers nu al een keer of 6 moeten vertellen dat we niet meer geïnteresseerd zijn om 1200€ te betalen voor een piepkleine adverentie die niets oplevert.
                        De televerkopers kunnen ons blijkbaar niet uit het klantenbestand verwijderen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mening over reclamespot

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          De televerkopers kunnen ons blijkbaar niet uit het klantenbestand verwijderen.
                          Bedrijven moeten bij wet de consumenten toestemming vragen om hun faxnummer, e-mailadres of gsm-nummer te gebruiken. Dat laatste ivm met sms-telemarketing.
                          Als je potentiële klanten hebt, ben je geen consument.

                          Comment

                          Working...
                          X