Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mediaspeler type "Xtreamer Pro" - nog te vinden ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mediaspeler type "Xtreamer Pro" - nog te vinden ?

    Ik ben op zoek naar een Xtreamer Pro mediaspeler - gewoon de lege speler ( geen HD ) en de remote.
    Op 2de hands staat er eentje maar die voldoet niet (na vele mails ), dus ik vroeg me af of er nog andere kanalen zijn ? Op marktplaats kan ik wel andere types vinden maar geen Xtreamer Pro.

    Mocht er iemand andere sites weten, graag. Maar ik vrees er voor. Zelfs op Ebay niets meer gevonden, maar eigenlijk is dat buiten budget want dan zitten we met hoge verzendingskosten.

    Ik weet dat er in het verleden hier leden waren die er eentje bezaten ? Mocht ie stof te liggen happen, mag je me altijd mailen. Budget is zeer beperkt; moet dienen om in een school aan een oude CRT-TV aan te sluiten. Remote moet absoluut nog werken.

    Aan de mods: mocht deze vraag niet gepast zijn, mijn verontschuldigingen, en wis dan maar....

    Dank U
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Goh....ik denk dat er zelfs nog eentje bij mijn ouders staat maar ben niet zeker van het model ....dat moet ik nakijken.....ik laat nog iets weten....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Mediaspeler type "Xtreamer Pro" - nog te vinden ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Goh....ik denk dat er zelfs nog eentje bij mijn ouders staat maar ben niet zeker van het model ....dat moet ik nakijken.....ik laat nog iets weten....
      Thx Francis,; ik zoek ondertussen ook nog even verder.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Is het deze Marc?
        Staat inderdaad nog bij mijn ouders in gebruik….. Zal eens vragen of ze het nog veel gebruiken… . heb onlangs gehoord dat ze wel interesse hadden in een update en dat deze dus weg zou mogen…
        Heb even afgekoppeld om foto te maken… Antenne was zelfs nog en optie denk ik..

        Last edited by Franciskine; 17 februari 2018, 13:36.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Mediaspeler type "Xtreamer Pro" - nog te vinden ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Is het deze Marc?
          Staat inderdaad nog bij mijn ouders in gebruik….. Zal eens vragen of ze het nog veel gebruiken… . heb onlangs gehoord dat ze wel interesse hadden in een update en dat deze dus weg zou mogen…
          Heb even afgekoppeld om foto te maken… Antenne was zelfs nog en optie denk ik..

          http://www.fotokine.be/20180217_131946.jpg
          Om het met de woorden van "Devos-Lemmens" te zeggen: "Dat is 'em ! ! ! "
          Ik stuur je een mailtje, Francis !
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment

          Working...
          X