Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

markt rock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • markt rock

    wie is er hier naar marktrock geweest in leuven?

    ik allesinds wel maar heb even jullie hulp nodig moest je er ook geweest zijn

    ben vrijdagavond geweest samen met een vriendin van mij en we zijn toen in de mechelsestraat 2 ingehuurde meisjes tegengekomen die voor weet ik veel welk iets fotokes aan het maken waren met ne grote houten kader. nu als diene foto gemaakt was kreeg ge een kaartje met nen uitleg op die niet te verstaan was en een internetpagina.
    nu ikke met mijne stomme kop(je hoor het was marktrock...) ben ergens da kaartje kwijtgeraakt en kreeg zo vandaag in ene keer de vraag: "zeg wa was die website weer?..."
    dus iemand die mij hierin een stapke verder kan helpen?
    ineens kwam mijn the day after gevoel weer helemaal boven...
    vermoedelijk ergens uit mijne zak gevallen bij het zoeken achter mijn sleutels ofzo

    in ieder geval was het een leuke avond de sfeer was er wel maar de muziek was wat povertjes...
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

  • #2
    Re: markt rock

    testgebruikers.be ofzo
    www.rock-metal-punk.org

    Comment


    • #3
      Re: markt rock

      testgebruiker.be
      dikke merci
      er zijn dan toch nog mensen die nog weten wat ze de avond voordien gedaan hebben
      als ik u ooit ook zo een gunst kan doen laat dan iets weten hé!
      Last edited by ekke; 11 augustus 2008, 21:40.
      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

      Comment


      • #4
        Re: markt rock

        Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
        er zijn dan toch nog mensen die nog weten wat ze de avond voordien gedaan hebben
        Ghaha!
        Aan het einde van de dag zag ik er zo uit; Click!

        Anders gezegd, ik was zo wasted als iets !
        Ik heb gewoon dat kaartje in mijn zak gevonden, en ben is gaan kijken
        www.rock-metal-punk.org

        Comment


        • #5
          Re: markt rock

          haha de stand van jim
          dachten we nog langs te gaan maar die was toen al dicht...
          Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

          Comment


          • #6
            Re: markt rock

            Toch wel schoon gewonnen ze..
            Last edited by Deadangel; 12 augustus 2008, 18:10.
            www.rock-metal-punk.org

            Comment

            Working...
            X