Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mappen win10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mappen win10

    Ik ben mijn bestanden aan het overzetten van mijn W7 naar W10 , echter, de mappen en mappen die ikzelf bijmaak zijn direct vol (te weinig schrijfruimte) .
    Mijn mappen die ikzelf maakte waren nooit beperkt in schrijfruimte in W7 .
    Hoe maak ik ik mijn mappen groter of maak ik nieuwe (grotere) mappen ?

    edit, zie het al, ik had ze niet op mijn data schijf gezet, maar op de bootschijf
    Last edited by toerist; 6 september 2019, 12:14.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Mappen win10

    Mappen zijn nooit beperkt, enkel de schijfruimte ... maar dat heb je ondertussen al door. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Mappen win10

      Mappen zijn wel degelijk beperkt! Voor NTFS wat dacht ik de standaard is voor W10 is er een maximum van 4,294,967,295 files in 1 map. En zo zijn er nog wel beperkingen op max lengte van namen, max lengte van volledige pathlengtes etc.

      Comment


      • #4
        Mappen win10

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Mappen zijn wel degelijk beperkt! Voor NTFS wat dacht ik de standaard is voor W10 is er een maximum van 4,294,967,295 files in 1 map. En zo zijn er nog wel beperkingen op max lengte van namen, max lengte van volledige pathlengtes etc.
        Klopt dat er in het bestandssysteem beperkingen zijn ... maar toch niet zoals TS eerst aankaartte dat bestanden in een map van Windows 7 niet in een map onder Windows 10 passen.
        Een map van 256 terabytes zal men in privé-gebruik ook niet zo snel tegen komen of vol krijgen. [emoji16]
        De limiet dat je aankaart per map zou ook het maximum aantal files op één schijf zijn.

        NTFS
        Maximum disk size: 256 terabytes
        Maximum file size: 256 terabytes
        Maximum number of files on disk: 4,294,967,295
        Maximum number of files in a single folder: 4,294,967,295
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Mappen win10

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Klopt dat er in het bestandssysteem beperkingen zijn ... maar toch niet zoals TS eerst aankaartte dat bestanden in een map van Windows 7 niet in een map onder Windows 10 passen.
          Een map van 256 terabytes zal men in privé-gebruik ook niet zo snel tegen komen of vol krijgen. [emoji16]
          De limiet dat je aankaart per map zou ook het maximum aantal files op één schijf zijn.

          NTFS
          Maximum disk size: 256 terabytes
          Maximum file size: 256 terabytes
          Maximum number of files on disk: 4,294,967,295
          Maximum number of files in a single folder: 4,294,967,295
          Op 1 met NTFS geformateerde partitie eigenlijk.

          Comment

          Working...
          X