Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mannen moeten zittend gaan plassen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mannen moeten zittend gaan plassen



    Goed idee. Dit scheelt een heleboel vervuilende schoonmaakmiddelen, nuttoze schoonmaakactiviteietn en het is gezonder.

    Ik zeg: invoeren in de hele EU : ""Mannen moeten zittend gaan plassen".

    Ben benieuwd wie er hier net als ik reeds vrijwillig zittend plast.

    Jan

  • #2
    Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

    Echte mannen plassen staand.

    Met dergelijke studies kunnen ze nu eens alles aantonen hé.
    Denk eens aan het tijdsverlies dat we zouden lijden.

    Trouwens, zitten op een urinoir is niet direct praktisch.

    Comment


    • #3
      Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

      Filosofische overpeinzing......
      Nooit is er een grotere waarheid gesproken

      Leven is als een penis: simpel, ontspannen en vrijhangend.....

      Het zijn de vrouwen die het hard maken!!

      Comment


      • #4
        Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

        Ik doe dit al jaren (waar het kan)... na het zien van een documentaire waar werd aangetoond waar de urine overal op terechtkomt als je rechtopstaand plast (zelfs bij gebruik van een urinoir). Daarenboven blijkt het ook 'gezonder' te zijn daar de blaas beter geledigd wordt.

        @Tommie1... ik ben liever een propere man dan een echte
        Jean Pierre.

        Comment


        • #5
          Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

          +1
          Behalve in een pretpark waar er 15 mannen staan te wachten bij een gewone wc, dan ga ik toch maar even staand.

          Ruud
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

          Comment


          • #6
            Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

            en dan zittend wildplassen ???
            Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

            Comment


            • #7
              Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

              Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
              Ik doe dit al jaren (waar het kan)... na het zien van een documentaire waar werd aangetoond waar de urine overal op terechtkomt als je rechtopstaand plast (zelfs bij gebruik van een urinoir). Daarenboven blijkt het ook 'gezonder' te zijn daar de blaas beter geledigd wordt.

              @Tommie1... ik ben liever een propere man dan een echte
              Ik doe dit ook al jaren, omwille van bovenvermelde voordelen.
              Je blaas wordt beter geledigd en het is veel relaxer en natuurlijker.
              Als je nu jezelf meer man voelt door rechtstaand te plassen is flauwekul. in de meeste landen is dit de normaalste zaak van de wereld om gehurkt of zittend te plassen.

              Comment


              • #8
                Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

                Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                .........
                alleen als ik ook de "grote" boodschap doe.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

                  Waar enkel de traditionele WC geplaatst zijn is het best om zittend te plassen, ook al om het "waterval van Coo"-effect te omzeilen.
                  Dit effect kan zeer irriterend zijn (voornamelijk 's nachts) in woonblokken.
                  perman
                  canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

                    Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                    Waar enkel de traditionele WC geplaatst zijn is het best om zittend te plassen, ook al om het "waterval van Coo"-effect te omzeilen.
                    Dit effect kan zeer irriterend zijn (voornamelijk 's nachts) in woonblokken.
                    Dit effect kan je ook simpelweg oplossen door een paar velletjes papier op het water te leggen voor je plast ... of door beter te mikken naar de rand van de pot in plaats van het midden van het water.
                    Ik heb er zelf een hekel aan dat mensen zo luid mogelijk gaan plassen, zeker op een ander heel ongepast.
                    Voor de rest ben ik tegen zittend plassen in openbare toiletten omdat die daar vaak niet zo proper zijn.
                    Maar erger dan dit allemaal ... veel mannen wassen niet eens de handen na hun spel manueel begeleid te hebben naar de pot of urinoir.
                    Verplicht handen wassen zou een beter begin zijn dan verplicht zittend plassen.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

                      Leven is als een penis: simpel, ontspannen en vrijhangend.....

                      OF


                      Het leven is als een penis: "Veel te hard en veel te kort"
                      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                      BD0460BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

                        Aan allen die denken dat zittend plassen beter is: het maakt niet uit.
                        vroeger werd beweerd dat staand plassen beter is, dan was het plots zittend,
                        maar ze zijn er al over uit dat het eigenlijk niet uitmaakt...

                        Over plassen bestaat een aantal misverstanden. Daarom schakelden de makers van het Eén-programma Ook getest op mensen een tweeling in voor onderzoek. In een eerste proef moest de tweeling zittend en staand plassen en werd de hoeveelheid urine in de blaas met een echo gemeten. De test wees uit dat de blaas van de staande plasser even leeg was als de blaas van de zittende plasser. Er wordt nochtans gezegd dat mannen beter zittend plassen omdat je zo het risico op prostaatkanker vermindert. Onzin, zegt professor Guy Bogaert, kliniekhoofd urologie van het UZ Leuven: 'Het is wetenschappelijk bewezen dat zittend of staand plassen écht niks uitmaakt voor de prostaat, de druk in de blaas of de urinestroom. Ik denk dat het alleen voor de vrouwen een verschil maakt: het motto is zitten of de bril omhoog, dames zitten ook graag droog.'
                        Het grote verschil is dat bij zittend plassen, wijzelf properder blijven (we zijn nogal spetteraars).
                        Daarenboven is het als man eigenlijk aangeraden om uw handen ook te wassen voor het plassen (en ook na natuurlijk).
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

                          Plezant onderwerp.
                          Ik ga al jaren zitten, zowel thuis als elders. Het argument dat een andere WC misschien niet proper is, maakt het voor alle vrouwen wel lastig.
                          Er is ook de wetenschap dat een WC-bril properder is dan het gemiddelde toetsenbord. Sinds ik dat weet gaat mijn toetsenbord iedere nacht weken in een emmer WC-eend.

                          Even serieus, en wel heel 'intiem'. Er is ook nog zoiets als de laatste druppel(s). Een WC-papiertje kan zoals bij een propere vrouw heel wat viezigheid vermijden. En dat is er natuurlijk niet bij een urinoir.

                          En omdat ik zo'n propere jongen ben, eindigt alles met handen wassen.

                          Peter

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            Aan allen die denken dat zittend plassen beter is: het maakt niet uit.
                            vroeger werd beweerd dat staand plassen beter is, dan was het plots zittend,
                            maar ze zijn er al over uit dat het eigenlijk niet uitmaakt...



                            Het grote verschil is dat bij zittend plassen, wijzelf properder blijven (we zijn nogal spetteraars).
                            Daarenboven is het als man eigenlijk aangeraden om uw handen ook te wassen voor het plassen (en ook na natuurlijk).
                            Het maakt wel uit, dat weet ik uit ervaring en niet wat jouw bron zegt.
                            Verleden jaar heb ik 'n volledig onderzoek laten doen bij de uroloog en die gaf me gelijk.
                            Zittend plassen ledigt je blaas beter en zeker voor mij.
                            Ik kan niet normaal urineren als er iemand langs mij staat. Dat noemen ze 'n schuw blaas.
                            Maar in werkelijkheid heb ik 'n versmalde urine buis, die nog het probleem extra verergerd.
                            Ik leg altijd extra wc papier op de bril en heb altijd extra doekjes bij om me op vreemde toiletten te reinigen na gebruik. Ik gebruik zelfs liever niet die wasgelegenheid.
                            Thuis staat steeds 'n automatisch handpompje met dettol.
                            Als ik staand moet plassen, moet ik veel vaker 't toilet opzoeken...dat zegt al genoeg, voor mij.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mannen moeten zittend gaan plassen

                              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                              .......
                              Als ik staand moet plassen, moet ik veel vaker 't toilet opzoeken...dat zegt al genoeg, voor mij.
                              yep...net wat je schrijft....voor jou.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X