Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mails weigeren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mails weigeren

    kan ik mijn inbox zo instellen dat een bepaalde persoon geen mails naar mij kan versturen ???

  • #2
    Re: mails weigeren

    Neen, maar je kan wel instellen dat je er geen mails van wil ontvangen


    Wel iets concreter zijn dan met info, zoals programma (outlook, notes, hotmail)???

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: mails weigeren

      Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
      kan ik mijn inbox zo instellen dat een bepaalde persoon geen mails naar mij kan versturen ???
      misschien je negeerlijst gebruiken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: mails weigeren

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        misschien je negeerlijst gebruiken.
        Dan kan hij ze nog altijd versturen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: mails weigeren

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Dan kan hij ze nog altijd versturen.
          meen je dat nou, waar is zo,n lijst dan voor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: mails weigeren

            Eeeuh, een negeerlijst ... negeert.
            Diegene die in die lijst voorkomt.

            Die mail komt niet in je inbox.
            Idd, het belet niemand om mails naar je te sturen.
            Maar voorkomt veel frustratie, denk ik.

            Comment


            • #7
              Re: mails weigeren

              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
              Neen, maar je kan wel instellen dat je er geen mails van wil ontvangen


              Wel iets concreter zijn dan met info, zoals programma (outlook, notes, hotmail)???
              met outlook
              Last edited by kazan; 4 december 2008, 17:26.

              Comment


              • #8
                Re: mails weigeren

                Dat is mogelijk.

                Ga naar je 'postvak in' ... Klik afzender aan (zodat deze in het blauw komt te staan) ... Ga naar 'bericht' ... Kies 'Afzender blokkeren'
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: mails weigeren

                  Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
                  kan ik mijn inbox zo instellen dat een bepaalde persoon geen mails naar mij kan versturen ???
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                  Dat is mogelijk.
                  Ga naar je 'postvak in' ... Klik afzender aan (zodat deze in het blauw komt te staan) ... Ga naar 'bericht' ... Kies 'Afzender blokkeren'
                  Zoals JurgenTn ook al meldde kan je niet verhinderen dat iemand een mail naar je stuurt.
                  Je kan wel verhinderen dat die mail in je mailbox komt. Het resultaat is wel hetzelfde en dat is wat de OP bedoelde denk ik .
                  Jan Akkermans
                  (BD1097BE)
                  Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: mails weigeren

                    Er zijn wel programma's (Mailwasher is er zo eentje) die op die de mail van de server kunnen verwijderen, zo vermijd je dat je die berichten download en je kan dan tevens een "delivery failure" laten maken zodat de afzender denkt dat het adres foutief is (zo geeft hij/zij het misschien op)

                    Comment


                    • #11
                      Re: mails weigeren

                      Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      Er zijn wel programma's (Mailwasher is er zo eentje) die op die de mail van de server kunnen verwijderen, zo vermijd je dat je die berichten download en je kan dan tevens een "delivery failure" laten maken zodat de afzender denkt dat het adres foutief is (zo geeft hij/zij het misschien op)
                      Dit lijkt me een goede oplossing. Vooral de "delivery failure" melding terug is belangrijk.
                      Fotoapparatuur
                      Portfolio

                      Comment


                      • #12
                        Re: mails weigeren

                        Oorspronkelijk geplaatst door bolke Bekijk bericht
                        Dit lijkt me een goede oplossing. Vooral de "delivery failure" melding terug is belangrijk.
                        het progje werkt maar het verstuurd "delivery failure" niet
                        moet ik iets aan de instellingen veranderen ? zo ja wat

                        Comment


                        • #13
                          Re: mails weigeren

                          Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
                          het progje werkt maar het verstuurd "delivery failure" niet
                          moet ik iets aan de instellingen veranderen ? zo ja wat
                          Specifiek op het programma weet ik het niet. Maar een "delivery failure" pakken veel spammers op om het e-mail adres te verwijderen.

                          Indien het kan met jouw progje moet je even de Help in.




                          Q. Why do I get my bounced message back?

                          A. This may be because of two things.

                          1. When MailWasher sends a bounce email, it sends it via the postmaster of your internet service provider so it looks exactly like it is a genuine bounced email. If the message that you are trying to bounce has a false return address then you will receive a non deliverable bounced email which will further clutter your inbox - this is because you own your own domain and all the mail is fed in to that domain. This doesn't happen if you have an address from a internet service provider - they get the non deliverable bounced email back to their inbox. To stop the non deliverable emails coming back in to your inbox, enter the address MAILER-DAEMON@mydomain.com in the blacklist and set it to auto delete. (where mydomain.com is actually the domain you own)

                          Some ISP's may modify all the emails sent so that they contain the real email address in both the 'from' field and 'reply-to' field. There is nothing much we can do about this as this as we can't control it, we would suggest you not use the bounce feature in this case.
                          Last edited by bolke; 30 april 2007, 21:42.
                          Fotoapparatuur
                          Portfolio

                          Comment

                          Working...
                          X