Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie voor seminarie (+- 50 pers.)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie voor seminarie (+- 50 pers.)

    Eens even kijken of er mensen hier op het forum een aantal leuke locaties kennen.

    Jaarlijks gaan we met het werk 3 à 4 dagen op seminarie om even de koppen bij elkaar te steken en natuurlijk om ons te amuseren.

    Vereisten?

    * te bereiken met de auto, max. 400 km van Brussel (liefst buiten België)
    * hotel met min. 30-35 kamers
    * minimum 2 meeting rooms
    * mogelijkheid tot avondactiviteit(en) (dus in of in de buurt van stadje)
    * budget is voldoende ruim, dus er mag wat luxe zijn

    Ik dacht persoonlijk aan Friesland, Eifel (Koblenz) of Noord-Franse kust, alhoewel we de laatste 3 jaar al 2 maal naar Frankrijk zijn geweest.

    Google levert veel op, maar ik had graag hier nog ideeën gehad van mensen die zelf op seminarie zijn geweest op een leuke locatie of die er eentje weten.
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

  • #2
    Re: Locatie voor seminarie (+- 50 pers.)

    Een tof adres dat zeker het overwegen waard is http://http://www.heerlickheijd.nl/.
    Laatst waren wij er samen met de spelers van Valencia , die er op zomerstage waren
    Luxe gekoppeld aan aangename vergadermogelijkheden , en veel ontspanningsmogelijkheden.
    ***Ne kodak en ne zak...***

    Comment


    • #3
      Re: Locatie voor seminarie (+- 50 pers.)

      Probeer eens Vossemeren ons bedrijf heeft er goede ervaring mee.

      Groeten
      Spogy
      Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

      Comment


      • #4
        Re: Locatie voor seminarie (+- 50 pers.)

        Bedankt voor de tips!

        Vossemeren is niet echt wat ik zocht. Het eerste voorstel wel, dus meeteen bijkomende info gevraagd.

        Beiden bedankt voor de hulp. Als er nog mensen met voorstellen zijn, laat maar komen...
        ...Canon EOS D...
        .:Mijn website in opbouw:.

        Comment


        • #5
          Re: Locatie voor seminarie (+- 50 pers.)

          Deze kun je ook eens proberen: ligt in Geetbets, op de grens van Brabant en Limburg. Mooie locatie

          The Heerlijckyt van Elsmeren is known for its transformative power. Nurture your leadership and bring your Body, Heart and Soul in alignment to what truly matters.

          Comment


          • #6
            Re: Locatie voor seminarie (+- 50 pers.)

            In Belgie als op seminaries geweest in:

            Het Golfhotel in Genk? Ruime en goed uitgeruste vergaderzalen en initiatie golf als je dat wil ... Genk vlakbij voor 's avonds.

            Thermae Palace te Oostende. Is BE natuurlijk, maar dan wel een mooie kuststad.

            Sven
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment

            Working...
            X