Wat ik gisteren meemaakte in een electroketen tart alle verbeelding.
Wou het toch even kwijt
Eergisteren heeft de tv het begeven.
Gisteren op het werk het grootste deel van de dag het i-net afgeschuimd om geen overhaaste koop te doen (wat doe je anders op je werk)
Top 3 samengesteld en gevonden op de site van een keten in de buurt.
Voorradig in de winkel, maar toch even bellen om zeker te zijn.
Van keuze 2 en 3 waren er nog, van mijn eerste keuze was er nog 1. Werd achter de kassa gezet, kon ik hem ophalen. Winkel was open tot 18:30, dus er was geen haast bij.
Daargekomen rond 17:45:
Stond niets klaar.
Sorry meneer, maar volgens het systeem was er nog ene. Maar vind hem niet.
Goed, zal eens rondkijken.
Komt er een andere verkoper aan met de vraag of ik hulp nodig heb.
Vertel het verhaal.
Uitleg: ah, was dat die verkoper die dat zei? Grote kans dat hij niet eens is gaan kijken int magazijn. Zal eens kijken.......vind hem ook niet
Die andere 2 trouwens ook niet.
Kon hem bestellen(met voorschot natuurlijk) en had hem zeker 2 dagen later.
Op mijn vraag of ik mijn voorschot terug kreeg als het langer duurde kwam natuurlijk een lachje.
Dan probeerde hij me er andere aan te smeren, met zogezegde functies die er zelfs niet aan waren. Toen bleek dat ik er meer van op de hoogte was dan hij kwam hetvolgende:
Tja meneer, het is nu bijna half zeven. Andere winkels zijn al dicht. Als je vandaag nog tv wil kijken ga je toch hier uw keuze moeten maken
Op weg naar huis een een kleine zelfstandige gepasseert.
Was al gesloten, maar de man zag mij door de etalage..........halfuurtje later, na een gesprek met een verkoper die wist wat hij verkocht, was ik thuis met de tv die ik wou.
PS: Denk erover om een klacht te sturen naar die keten, maar denk dat die toch verticaal geklasseerd zal worden.
Wou het toch even kwijt
Eergisteren heeft de tv het begeven.
Gisteren op het werk het grootste deel van de dag het i-net afgeschuimd om geen overhaaste koop te doen (wat doe je anders op je werk)
Top 3 samengesteld en gevonden op de site van een keten in de buurt.
Voorradig in de winkel, maar toch even bellen om zeker te zijn.
Van keuze 2 en 3 waren er nog, van mijn eerste keuze was er nog 1. Werd achter de kassa gezet, kon ik hem ophalen. Winkel was open tot 18:30, dus er was geen haast bij.
Daargekomen rond 17:45:
Stond niets klaar.
Sorry meneer, maar volgens het systeem was er nog ene. Maar vind hem niet.
Goed, zal eens rondkijken.
Komt er een andere verkoper aan met de vraag of ik hulp nodig heb.
Vertel het verhaal.
Uitleg: ah, was dat die verkoper die dat zei? Grote kans dat hij niet eens is gaan kijken int magazijn. Zal eens kijken.......vind hem ook niet
Die andere 2 trouwens ook niet.
Kon hem bestellen(met voorschot natuurlijk) en had hem zeker 2 dagen later.
Op mijn vraag of ik mijn voorschot terug kreeg als het langer duurde kwam natuurlijk een lachje.
Dan probeerde hij me er andere aan te smeren, met zogezegde functies die er zelfs niet aan waren. Toen bleek dat ik er meer van op de hoogte was dan hij kwam hetvolgende:
Tja meneer, het is nu bijna half zeven. Andere winkels zijn al dicht. Als je vandaag nog tv wil kijken ga je toch hier uw keuze moeten maken
Op weg naar huis een een kleine zelfstandige gepasseert.
Was al gesloten, maar de man zag mij door de etalage..........halfuurtje later, na een gesprek met een verkoper die wist wat hij verkocht, was ik thuis met de tv die ik wou.
PS: Denk erover om een klacht te sturen naar die keten, maar denk dat die toch verticaal geklasseerd zal worden.
Comment