Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leopard Komt Er Aan!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Leopard Komt Er Aan!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
    1
    2
    3

    Hadden jullie daar ook last van?
    Nope. Installatie duurde redelijk lang, maar alles verliep duidelijk (ik heb nooit echt lang op een blauw scherm zitten kijken).

    Alles schijnt goed verlopen te zijn, want ik ervaar hier geen noemenswaardige problemen.
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

    Comment


    • #47
      Re: Leopard Komt Er Aan!!!

      Installatie op zich verliep perfect, alleen heb ik achteraf toch een probleem:
      Als ik iTunes open, wordt het daarna direct gesloten met als oorzaak 'iTunesX Visualizer'. Muziek kan ik echter afspelen met mijn Remote Control, maar dan mag ik niet uit de full screen gaan want dan stopt de muziek (bij Tiger kon je gewoon blijven luisteren als je uit full screen ging). Foutenrapport is in ieder geval verstuurd naar Apple.

      Comment


      • #48
        Re: Leopard Komt Er Aan!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
        Sorry, moest ff lachen toen ik dit las. Ik hoop dat je het snel oplost en kan bewijzen dat Windows toch goed is
        Sorry hoor, maar ik kon een (glim)lach toch niet bedwingen

        Comment


        • #49
          Re: Leopard Komt Er Aan!!!

          itunes werkt hier zonder problemen. Maar je kan je muziek reeds van in de finder afspelen, zonder een applicatie te openen, gewoon selecteren en op uw spatiebalk drukken. Werkt dat bij u ?
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #50
            Re: Leopard Komt Er Aan!!!

            nabi, da's deze keer wel terecht, niemand is perfect en ik verre van

            jdm, op Quicktime kan ik natuurlijk afspelen. Weet gij misschien hoe ik mijn muziek van iTunes naar Quicktime kan kopiëren?

            Comment


            • #51
              Re: Leopard Komt Er Aan!!!

              Ik bedoel met de nieuwe preview, gewoon naar uw gebruiker gaan, muziek, en daar naar i-tunes, en daar gelijk welk muziek bestand aanklikken (een maal) en dan op uw spatie balk drukken ?
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #52
                Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Ik bedoel met de nieuwe preview, gewoon naar uw gebruiker gaan, muziek, en daar naar i-tunes, en daar gelijk welk muziek bestand aanklikken (een maal) en dan op uw spatie balk drukken ?
                Dat werkt hier perfect. Ik dacht dat het alleen maar werkte in de coverflow weergave, maar blijkbaar lukt dat in eender welke weergave. (En ik ben positief verrast door de snelheid op een PowerBook G4)
                Last edited by vicberger; 27 oktober 2007, 13:46. Reden: 'verrast' ipv 'verast' (met dank aan nabi voor de PM!)
                Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                Comment


                • #53
                  Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                  Installatie vlekkenloos verlopen.
                  Duurde zo'n 50 minuutjes

                  Enkel geen ondersteuning voor "the missing sync" (hun update is nog niet klaar), waar blijft die iPhone nu, kan ik m'n PDA buitenzwieren

                  Comment


                  • #54
                    Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                    werkt hier ook perfect,vooral de schermdeling met iemand anders in ichat is grandioos,kan iemand anders zo je computer besturen en je helpen met eventuele problemen

                    Comment


                    • #55
                      Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                      "We have not tested earlier (pre-FileMaker 9) versions of FileMaker software on Mac OS X Leopard and do not intend to release updates for earlier versions."

                      Ik werk met versie 7

                      Een upgrade naar versie 9 (welke ik niet nodig heb) kost 250 euro .
                      Als je niet aan direct-webpublishing doet, of de spuglelijke templates gebruikt, werkt het hier perfect. zowel de 7, de 8, de 8.5 en de 9

                      (ja om proffesionele redenen heb ik hier de verschillende versie staan.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                        Als je niet aan direct-webpublishing doet, of de spuglelijke templates gebruikt, werkt het hier perfect. zowel de 7, de 8, de 8.5 en de 9

                        (ja om proffesionele redenen heb ik hier de verschillende versie staan.
                        Dat is goed nieuws, bedankt.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                          Die microsoft messenger, is dat met de leopard meegekomen ? Of heb ik dat ergens anders opgeraapt ? Kan me niet voorstelen dat ik dit bewust heb geinstalleerd,
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • #58
                            Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                            Mac OS X 10.5 gekraakt om op standaard pc te draaien

                            Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                            Comment


                            • #59
                              Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wim Bekijk bericht
                              Mac OS X 10.5 gekraakt om op standaard pc te draaien

                              http://core.tweakers.net/nieuws/5006...e-draaien.html
                              Maar 't is zo verdomd traag een hackintosh. Het geeft het ware mac gevoel niet weer, gemak van gebruik zonder op uw computer zitten te wachten. En 'k zit nu van vrijdag tot nu met die leopard te werken.... gewoon zalig, pdf file even op spatie balk drukken, en je kunt ze lezen, zelfs zware pdf's . Ik werk hier thuis nu zowel met vista, mandriva 2008 (linux), als mac os 10.5 Ieder os heeft zijn voordelen en zijn kwaliteiten, maar om zo in het weekend ontspannen zitten te computeren gaat er toch niks boven die nieuwe release van mac os .
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment


                              • #60
                                Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                                Die Quick Look is voor mij zowat de grootste verbetering. Een psd file van 250 megabyte opent onmiddellijk.
                                Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                                Comment

                                Working...
                                X