Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leegstaande gebouwen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • leegstaande gebouwen

    hallo all,
    ik ben op zoek naar leegstaande, vervallen, speciale gebouwen/locaties! voorwaarde binnen geraken zonder "forced entry"! ik ben enorm dankbaar voor alle tips van zulke objecten in België, Nederland en Duitsland!!!
    graag met zo exact mogelijke data van waar het object zich bevind! ik ben uiteraard ook graag bereid in ruil objecten te geven die ik ken!
    alvast bedankt en shoot them...
    grtz, dirk

  • #2
    Re: leegstaande gebouwen

    zou inderdaad eens leuk zijn om een lijst van dergelijke plaatsen te hebben gerangschikt volgens regio's, provincies, landen ed.

    groetjes
    ::| Verbeelding |::

    Comment


    • #3
      Re: leegstaande gebouwen

      Oorspronkelijk geplaatst door pirke Bekijk bericht
      zou inderdaad eens leuk zijn om een lijst van dergelijke plaatsen te hebben gerangschikt volgens regio's, provincies, landen ed.

      groetjes

      Om deze nadien gesloopt terug te vinden?
      Denk eens aan de minder goedbedoelde mensen, die weten dit soort info bijna als 1e te vinden.

      Begrijp me niet verkeerd ik ben ook een voorstander van zo'n lijst maar dan wel afgeschermd en met inlogcode oid.
      Maarja hoe ga je de goedbedoelde er dan uitfilteren ?

      Aan de andere kant, via google kom je een heel eind.
      Ik ben eens een keer voor de grap gaan zoeken naar een urbex locatie en had die binnen het uur gevonden en vond het nog leuk ook.
      Nu staan er al bijna 40 op de lijst waarvan niet 1tje gekregen.
      Het vinden gaat steeds sneller en je weet waar te zoeken.

      Een beetje moeite voor iets moois kan geen kwaad.

      Btw wel ietsjes verder dan Duitsland maar geweldig groot en vanalles en nog wat te vinden: Pripyat

      Greetz rich
      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

      Comment


      • #4
        Re: leegstaande gebouwen

        Hoi

        Als je op het internet bij google urbex gebouwen of vervallen gebouwen intikt krijg je een hele reeks foto's en locaties te zien .

        De meeste zijn met adres en of coordinaten uitgerust om zo ook jou de kans te geven om eens te bezoeken en te shooten .

        Geef maar eens voor de leut de forten rond luik in ,sta je versteld wat je te zien krijgt en daar zijn links ook te te vinden .

        met vriendelijke groeten ,

        Ardesign
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

        Comment


        • #5
          Re: leegstaande gebouwen

          In Doel is wel wat te vinden.
          Is humor van de bovenste plank weggelegd voor kleine mensen?

          foto's

          Comment

          Working...
          X