Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Led strips waar kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Led strips waar kopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Om welk kapitaal bedrag mag het gaan zonder dat je bed in opstand komt.
    Weet je, ik heb het tegen mijn echtgenote van in het begin van de corona crisis gezegd, en zeker vanaf de regeringen van dat landje hier, begonnen zijn met geld uit te delen aan de zelfstandigen, oef wat een inleiding,
    Dat wij, de gewone werkmensen dat allemaal gingen moeten betalen en het is nu pas begonnen.
    We zullen het voelen en velen zullen het enorm hard voelen.
    Dus veel uitgeven ben ik nooit van plan geweest, zie #12 wat ik besteld heb.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: Led strips waar kopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Vanzeneigens wel, maar hoe betaal je dat aan wie?
      En "dajeur" ging er geen Alibaba open gaan in Charleroi? Waar blijft die?
      Btw betaal je aan de verkoper, juist zoals hier. Hoe Ali dan verder zijn administratie doet en dat geld hier in de staatskas komt daar lig ik niet van wakker. Wel niet alle Ali verkopers doen dit, het is soms even op de site rondkijken. Maar de laatste 3-4 zaken die zijn gewoon direct geleverd zonder dat Bpost daar nog eens hun percentje voor moest hebben.

      Die Ali in Charleroi was een verdeelcentrum dacht ik, geen "winkel". Dat is zoiets als een grote stock waar de btw al op verrekend is zodat de levering wat sneller kan gaan. Daar gaat wel niet alles liggen dat er op site staat.

      Comment


      • #18
        Re: Led strips waar kopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Wel niet alle Ali verkopers doen dit, het is soms even op de site rondkijken. Maar de laatste 3-4 zaken die zijn gewoon direct geleverd zonder dat Bpost daar nog eens hun percentje voor moest hebben.
        Op de website van Ali staat in de voorwaarden dat alle verkopers die gebruik maken van hun platform verplicht zijn de BTW te innen.
        Misschien nog een overgangsperiode, maar uiteindelijk gaan ze het allemaal doen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Led strips waar kopen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
          Btw betaal je aan de verkoper, juist zoals hier. Hoe Ali dan verder zijn administratie doet en dat geld hier in de staatskas komt daar lig ik niet van wakker. Wel niet alle Ali verkopers doen dit, het is soms even op de site rondkijken. Maar de laatste 3-4 zaken die zijn gewoon direct geleverd zonder dat Bpost daar nog eens hun percentje voor moest hebben.

          Die Ali in Charleroi was een verdeelcentrum dacht ik, geen "winkel". Dat is zoiets als een grote stock waar de btw al op verrekend is zodat de levering wat sneller kan gaan. Daar gaat wel niet alles liggen dat er op site staat.
          Thx Spanik,hun prijzen zijn dus zonder BTW.
          Goed om weten want ik geenzins van plan Bpost rijk te helpen maken.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Re: Led strips waar kopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Thx Spanik,hun prijzen zijn dus zonder BTW.
            Goed om weten want ik geenzins van plan Bpost rijk te helpen maken.
            Waar lees je dat de prijzen zonder BTW zijn?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Led strips waar kopen?

              Voor iedereen die het niet vertrouwt om met de nieuwe reglementering (btw) iets bij Aliexpress te bestellen, als er bij staat "Price includes VAT", dan gaat het pakje zonder extra kosten door de douane omdat de btw dan al betaald is.


              Alleen als het bedrag hoger is dan 150 euro (btw en verzendkosten inbegrepen) komen er nog extra importtaksen bij.
              Maar dikwijls kan je de duurdere apparaten ook bestellen via Spanje, Frankrijk... , zolang dat een land is dat lid is van de Europese unie zijn alle importtaksen dan al betaald, en zal je er uiteraard ook wel btw op betalen.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #22
                Re: Led strips waar kopen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                Voor iedereen die het niet vertrouwt om met de nieuwe reglementering (btw) iets bij Aliexpress te bestellen, als er bij staat "Price includes VAT", dan gaat het pakje zonder extra kosten door de douane omdat de btw dan al betaald is.
                Bij sommige handelaren is de aangeduide prijs exclusief BTW, maar staat er dan bij dat de BTW bij het afrekenen zal toegevoegd worden … resultaat is uiteindelijk hetzelfde. [emoji6]

                En voor wie het ook dan nog niet wil geloven …
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Led strips waar kopen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Waar lees je dat de prijzen zonder BTW zijn?
                  Als het er niet bij staat dan is het toch zonder BTW, in NL is dat ook zo en zelfs op sommige BE sites.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #24
                    Led strips waar kopen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Als het er niet bij staat dan is het toch zonder BTW, in NL is dat ook zo en zelfs op sommige BE sites.
                    Lees jij alles of enkel het gedeelte dat u best uitkomt om nog iets negatief te kunnen schrijven?
                    Er staat,op meerdere plaatsen op AliExpress dat de BTW bij het afrekenen altijd verrekend wordt.
                    Ofwel geeft de verkoper de,prijs weer BTW in en komt er niets bij bij het afrekenen,
                    Ofwel is de prijs exclusief BTW maar komt de BTW er automatisch bij tijdens het afrekenen.
                    Waar het hier om draait … Bpost heeft geen redenen om u extra aan te rekenen omdat aan de BTW al voldaan werd.
                    Enige uitzondering zijn de bedragen boven 150€ transport inclusief.
                    De laatste weken niets meer tegen gekomen zonder BTW, maar ik bekijk uiteraard niet alle producten op AliExpress. [emoji23]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Led strips waar kopen?

                      Freddy, nu is het genoeg geweest vanaf nu kunt ge op jezelf vitten of op uw hond.
                      Antwoord gegarandeerd zeker?
                      Voor hoeveel gaan we wedden?
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Led strips waar kopen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Freddy, nu is het genoeg geweest vanaf nu kunt ge op jezelf vitten of op uw hond.
                        Antwoord gegarandeerd zeker?
                        Voor hoeveel gaan we wedden?
                        Je geeft gewoon verkeerde of op zijn minst onvolledige info en dat zet anderen mogelijks op het verkeerde spoor.
                        Je vraagt info, je krijgt van verschillende mensen info (welke je zelf ook kan vinden), maar toch is uw enige reactie dan net weer het omgekeerde. [emoji849]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Led strips waar kopen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Freddy, nu is het genoeg geweest vanaf nu kunt ge op jezelf vitten of op uw hond.
                          Antwoord gegarandeerd zeker?
                          Voor hoeveel gaan we wedden?
                          Euh…ik zou geen ruzie willen met de hond van Freddy hoor

                          Ben ook een regelmatige koper van Ali, en bij alles wat ik tot nog toe gekocht heb staat “VAT included” = een “sjiek” duurder, maar nog steeds zeer goed betaalbaar.

                          En als je dat niet wil: led strips zijn tegenwoordig bijna overal te verkrijgen ( enkel den bakker en de slager, daar ben ik niet zeker van of die al mee zijn )

                          Zelfs in den Hubo kan je led strips vinden.

                          Heel veel verschil is er niet tussen die dingen hoor. Misschien een beetje in helderheid, maar ja, die strips worden meestal gebruikt voor sfeerverlichting.

                          Hue is een ander verhaal, veel duurder inderdaad, maar ook een perfect systeem dat je volledig naar je hand kan zetten.
                          Je kan sensoren gebruiken, timers instellen, geo-fencing gebruiken.
                          Ik heb zelfs een waarschuwingssysteem ingesteld waardoor ik overal in mijn huis kan zien wanneer er iets in onze brievenbus valt. En nog zo van die andere folietjes. Super leuk maar ook erg handig.

                          En als je reeds een Hue Hub hebt, kan je er zelfs niet-Hue strips op aanschakelen. Echter beperkte functionaliteit ( aan/uit), maar soit, het kan.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment

                          Working...
                          X