Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LCD monitor wandbevestiging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LCD monitor wandbevestiging

    Mijn bijna vrouwtje heeft vandaag beslist dat mijn computertje en dergelijke maar een in een andere omgeving moest terecht komen
    Op zich geen probleem maar de kast die gebruikt wordt geeft me wel een probleem.

    Je opent de kast vooraan van boven en je draait dus eigenlijk je werkblad naar buiten.
    Dus je keyboard komt op dit blad te liggen maar dat wil dus zeggen dat wanneer je LCD vanachter in de kast staat deze wel erg ver weg komt de staan omdat je eigenlijk door het blad neer te klappen de afstand verdubbelt.

    Nu ben ik opzoek naar een wandbevestiging voor mijn monitor.
    Er zijn een-tal modellen beschikbaar maar het makkelijkst zo een soort bevestiging zijn zoals een harmonica.

    Je kan dus je monitor in diepte verplaatsen,
    Wanneer je werkt verplaatst je het naar jou toe.
    Stop je en doe je de kast dicht verplaatst je de monitor weer naar achter.

    Iemand een idee waar ik dit systeem kan vinden?
    Ander oplossing ook welkom uiteraard.
    Een andere bijna vrouw en een andere kast zijn momenteel geen oplossing.

    Risto
    Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

  • #2
    Re: LCD monitor wandbevestiging

    vogels muurbeugel zou ik zeggen
    Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
    http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

    Comment


    • #3
      Re: LCD monitor wandbevestiging



      Deze lijkt me het meest geschikt:


      Kan je overal verkrijgen want gaat via Ingram (verdeler computermateriaal).

      Ik kocht begin dit jaar deze:

      voor iets van een 120 euro, zeer degelijk materiaal.
      Last edited by Wim; 25 april 2007, 10:44.
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: LCD monitor wandbevestiging

        hey

        Dank voor de reaktie.
        Vandaag gaan shoppen en de vogels systemen komen niet in aanmerking.

        Toevallig zag ik het systeem van newstar in de winkel
        Heb dat natuurlijk even bekeken
        Het was echter bevestigt aan het bureau en niet aan de wand.

        Ik merk toch wel op dat het scherm automatisch een cm of 8 vooruit komt zelfs wanneer helemaal dicht.

        Klopt dat ongeveer??

        Zal nu even meten in mijn kast hoe en wat

        Hou U op de hoogte.

        Risto
        Een veel te zwaar rugzakske met een toestelletje wat glas en een flitske,... Maar vooral veel te weinig tijd.

        Comment


        • #5
          Re: LCD monitor wandbevestiging

          Ik heb zelf heel goede ervaringen met de Ergotron LX.
          Heb er daar al een paar van geïnstalleerd, zeer degelijk en zeer nauwkeurig af te regelen.
          Je kan wel best de optionele Wall Plate erbij nemen, is makkelijker om de steun recht aan de muur te bevestigen.
          Te bestellen via computerwinkels die klant zijn bij distributeur Tech Data (en dat zijn de meeste).

          Scherm komt hier ook wel een stukje van de muur af als het dicht is, maar ik weet niet exact hoever, dacht een 10 cm (achterkant scherm).

          Jos
          Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

          Comment


          • #6
            Re: LCD monitor wandbevestiging

            [Mod] topic verplaatst vanuit Algemeen naar hier omdat dit weinig met fotografie te maken heeft
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment

            Working...
            X