Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lavastenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lavastenen

    Ik ga een afsluiting maken door middel van poutrelles (of hoe noem je dat in 't schoon Nederlands? Steunbalken misschien) die in de grond zitten. Aan weerskanten komen daar betonnetten tegen, en daartussen lavastenen. Maar nu: waar vind ik die lavastenen ? Heeft iemand een idee? Ik heb er zo'n 2,5 m³ van nodig. Ik woon in Nazareth, Oost-Vlaanderen.

    Alle hulp welkom!
    ______
    www.vue.photo

  • #2
    Re: Lavastenen

    tuincentrum, denk ik. Tenminste hier heb ik ze zien liggen bij intratuin. Als je van die losse stenen bedoelt en geen tegels want dat weet ik niet.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

    Comment


    • #3
      Re: Lavastenen

      Tuincentra verkopen dat inderdaad. Maar meestal aan een veelvoud van de prijs wat je bij een bouw bedrijf of groothandel in stenen betaald. Tuincentra is goed als je enkele kilo's nodig hebt voor decoratie.

      Als je 2,5m³ nodig hebt betaal je een rib uit je lijf bij een tuincenter!
      Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

      Comment


      • #4
        Re: Lavastenen

        Oorspronkelijk geplaatst door Aragorn Bekijk bericht
        Tuincentra verkopen dat inderdaad. Maar meestal aan een veelvoud van de prijs wat je bij een bouw bedrijf of groothandel in stenen betaald. Tuincentra is goed als je enkele kilo's nodig hebt voor decoratie.

        Als je 2,5m³ nodig hebt betaal je een rib uit je lijf bij een tuincenter!
        Hebben die bouwbedrijven dat allemaal? En waarvoor gebruiken zij dat dan?
        ______
        www.vue.photo

        Comment


        • #5
          Re: Lavastenen

          Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
          Hebben die bouwbedrijven dat allemaal? En waarvoor gebruiken zij dat dan?
          Surf en zoek, mail, telefoneer...

          Comment


          • #6
            Re: Lavastenen

            Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
            Hebben die bouwbedrijven dat allemaal? En waarvoor gebruiken zij dat dan?
            Neem eens kontakt met defauw in gavere
            Op zoek naar de beste bouwmaterialen aan de juiste prijs? Bel vrijblijvend naar De Fauw en zonen te Gavere

            die hebben dat in 2 maten te zien op hun site

            groeten uit eke
            Last edited by Fabbe; 21 juni 2007, 21:42.

            Comment


            • #7
              Re: Lavastenen

              Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
              Neem eens kontakt met defauw in gavere
              Op zoek naar de beste bouwmaterialen aan de juiste prijs? Bel vrijblijvend naar De Fauw en zonen te Gavere

              die hebben dat in 2 maten te zien op hun site

              groeten uit eke
              heb ik ondertussen gedaan, en helaas hebben ze niet het kaliber dat ik nodig heb. Ondertussen heb ik gevonden dat ik ze in Antwerpen moet gaan halen. Kaliber 32-56 is precies niet simpel te vinden.

              Bedankt voor de raad, en doe ze ik Eke de groeten van Nazareth
              ______
              www.vue.photo

              Comment

              Working...
              X