Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LastPost

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • LastPost

    't Werd op de AV duidelijk dat ik al veel eerder mijn biezen had moeten pakken, ook voor het merendeel van de leden.
    Een kritische houding is "gezaag", vragen over dingen die mij onrechtmatig lijken doen er niet toe. Op een paar maand tijd persona non grata worden omdat ik topics post waarop iemand anders wel eens negatief zou kunnen reageren, ik blijf het raar vinden. Wat ik proberen bijdragen heb aan het forum, is van geen tel meer.
    Nu - een goeie repliek komt altijd een dag te laat - as, dat is wat overblijft als een kruitvat ontploft, maar soms ligt er dan meer in de as dan je wil.
    Aan mij zal 't niet gelegen zijn. Ik kom mijn belofte na en zeg BD adieu. Wie mij wil contacteren doet dat best via mijn website, PM's hier zullen nauwelijks nog gelezen worden.

    Ik wens de leden veel plezier toe en het bestuur veel wijsheid en inzicht in de toekomst.

  • #2
    Re: LastPost

    Niettegenstaande dat ik "sommige" van uw aangehaalde punten deels kan begrijpen heeft u het gewoon verkeerd aangepakt denk ik.

    Niet altijd kan iedereen dezelfde mening hebben en dat moet ook niet maar er is een manier waarop men deze kenbaar maakt, een manier die een beetje in de lijn van de groep moet liggen en alles een beetje menselijk houdt.

    Het is uw volle recht te stoppen op BD, maar of dit een oplossing is voor elk meningsverschil?

    Ik zou dan niet meer gaan werken want ik ben niet akkoord met de mening van mijn baas, ik zou niet meer rijden want ik ben het niet eens met het verkeersreglement, ik zou geen belastingen betalen omdat ik niet akkoord ben met die regeltjes, ...

    Maar ook hier heeft u de vrije keuze een andere beslissing te nemen, hoe het uitdraait ziet u later wel.

    Misschien is het een en ander op de AV voor u duidelijk geworden maar misschien had u dit niet op een AV moeten aanhalen, dan had het ook zo niet uitgedraaid.

    Elk detail van uw probleem ken ik niet en dat is ook mijn zaak niet maar een probleem moet je zelf oplossen met de mensen waarmee je het hebt ... je kan moeilijk verwachten dat de ganse groep uw mening gaat delen en bij wijze van spreken gaat staken om u te verdedigen, zekers als een meningsverschil met sommigen van deze groep mee de basis van uw probleem vormt.

    Overal bestaan regeltjes, de ene al wat strenger dan de andere maar ook hier als op een ander ken je deze alvorens lid te worden. Ze overtreden lukt meestal wel met mate maar overdrijven komt nooit goed.

    Veel succes elders zou ik zeggen en ik verwijt u niets ... gewoon een mening.

    P.S. Uw vertrek is geen belofte maar een persoonlijk besluit.
    Last edited by VerSeg; 14 oktober 2007, 11:30.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment

    Working...
    X