Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop xp drivers.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laptop xp drivers.

    Hallo,
    onlangs een laptop bijgekocht met VISTA ,dees wou ik er direct vanaf en WINDOWS XP erop,maaaaaaaaaaaaar.....
    Ik vind geen drivers voor xp,het gaat om deze laptop


    Iemand ervaring !!!

    Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

  • #2
    Re: Laptop xp drivers.

    bbbbbbbbbbbbb
    Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:46. Reden: cccccccccccccccccccc

    Comment


    • #3
      Re: Laptop xp drivers.

      Hoi Scherpie,beeldkaart is geen probleem het is een ATI RADEON MOBILE 3100,drivers waren geen probleem.
      Alleen mijn geluid en ethernet kaart nog .

      Alvast bedankt voor het snelle antwoord

      ps.in eerste instantie ging mijn wifi ook niet,had dan software van de wifi usb stick geinstalleerd en blijkbaar gaat de wifi van de laptop er ook op,usb stick eruit en ik kan evenzeer op het internet.


      Mvg.
      Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
      Mijn website.

      Comment


      • #4
        Re: Laptop xp drivers.

        Maak hier een account aan en waarschijnlijk vind ge alle nodige drivers voor XP.
        DriverGuide maintains the latest official drivers & driver updates for free download, to help update drivers quickly & easily


        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Laptop xp drivers.

          bbbbbbbbbbbb
          Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:45. Reden: bcccccccccccccc

          Comment


          • #6
            Re: Laptop xp drivers.

            Wat zijn de exacte gegevens van je geluidskaart en ethernet kaart?
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Laptop xp drivers.

              Probeer deze Realtek_HD_Audio_Driver_R2.05 eens
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Laptop xp drivers.

                En probeer deze eens voor de Realtek Netwerkkaart
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Laptop xp drivers.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                  "enige ervaring "
                  geen enkele laptop met vista op is nog "downgrade" baar voor Xp, dus Vista'en zult ge moeten .
                  Vergeet het. Als je even uitkijkt kun je bv. de MSI EX620 of de EX602 kopen en daar zitten normaal op de bijgeleverde CD de Vista én XP drivers.
                  Ikzelf gebruik een EX600, drie dagen op Vista gedraaid,en dan toch maar omgezet naar XP. Zonder het minste probleem.
                  En mocht je er aan twijfelen, hier staan ze ook te downloaden:
                  http://global.msi.eu/index.php?func=...5&prod_no=1631 . Idem voor de EX602.
                  Hier (onder andere) vindt je MSI notebooks
                  En ook de business reeks van HP heeft normaal de XP drivers meegeleverd, of downloadbaar.
                  Maar Packard Bell is nu typisch een grootwarenhuismerk, daar waar HP en MSI iets meer op computerwinkels gericht zijn.
                  Last edited by nete; 21 februari 2009, 16:01.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Laptop xp drivers.

                    bbbbbbbbbbbb
                    Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 19:45. Reden: ccccccccccccccccc

                    Comment


                    • #11
                      Re: Laptop xp drivers.

                      Dus volgens u is deze http://www.laptopshop.nl/product/623...620-041nl.html notebook met een T9400 CPU, een Blue-Ray DVD-ROM en een scherm met 16:9 verhouding "oude brol" ?

                      Nee, het is gewoon MSI die , een kleinere speler zijnde in notebooks, nog de moeite doet om de keuze aan de klant te laten ipv slaafs Microsoft te volgen en XP min of meer te "verbieden".
                      Last edited by nete; 29 maart 2009, 23:14.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Laptop xp drivers.

                        Koop gewoon een Macbook. Kun je zonder problemen Windows XP opzetten (niet dat je dat zou willen natuurlijk )

                        sorry, kon het niet laten
                        www.indetailfotografie.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Laptop xp drivers.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                          wel er zijn nu nog laptops te kopen die op xp draaien, maar als je een "echte Vista " hebt... wel vergeet jij het dan maar, en dan moet jij niet afkomen met dat ne packard bell iets van de Gb is, Ik ben in ne winkel geweest, die genen "oude stock hadden, die redelijk vlug verkocht, en... genen enkele van hp.. of van toshiba of.. was nog te doen.
                          hij kon me nog wel ene aanbieden van een merk die de Xp blijft ondersteunen ( maar ook niet lang meer.
                          Ik heb officieel naar Hp gebeld daarover,( hebde dat gedaan ??) kke wel : en hetzelfde : al hun laptops kunnen niet meer naar beneden..
                          Dus was de vraag niet meer voor mij welken Hp koop ik, en werd het van, welke laptop koop ik.
                          Elke "officiele" vista laptop.. ( niet ene waar nog xp drivers bijzijn, wat in feite al een kneus is : want vista is 2 jaar uit, en als ze die nog leveren met de oude en de nieuwe... dan heb je iets dat al in xp in "ontwikkeling" stond. )
                          En genen enkele Hp, die uitsluitend met vista geleverd word, is downgrade baar, ga maar op de site zien van hp.
                          ( ik heb verleden week nog een moederbord gekocht en daar zaten ook de drivers bij voor vista en xp..)
                          Tiens, deze week nog 6 HPs gekregen met daarbij netjes de XP CD en XP Driver DVD en neen, 't was geen oud model
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • #14
                            Re: Laptop xp drivers.

                            Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                            Koop gewoon een Macbook. Kun je zonder problemen Windows XP opzetten (niet dat je dat zou willen natuurlijk )

                            sorry, kon het niet laten
                            Inderdaad, dat is ongeveer dezelfde kwaliteit als zo'n PB alleen 3x zo duur.


                            Sorry, kon het ook niet laten
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Laptop xp drivers.

                              Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                              Koop gewoon een Macbook. Kun je zonder problemen Windows XP opzetten (niet dat je dat zou willen natuurlijk )

                              sorry, kon het niet laten
                              Da's natuurlijk ook een optie. Maar best toch appelen met appelen vergelijken hé.

                              Die MSI EX620 kost 788 euro, een XP Home 89 euro, samen 877 euro. En je kan terug switchen naar Vista als je wil.

                              Hoeveel kost een MacBook met Blue-Ray drive, 4GB werkgeheugen en een HD van 320GB + een XP Home licentie?
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X