Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop xp drivers.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Laptop xp drivers.

    bbbbbbbbbb
    Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 20:44. Reden: bbbbbbbbbbbbbb

    Comment


    • #17
      Re: Laptop xp drivers.

      bbbbbbbbbbb
      Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 20:44. Reden: bbbbbbbbbbbbb

      Comment


      • #18
        Re: Laptop xp drivers.

        Model: HP 6730b

        Levering met XP cd en drivers dvd mogelijk mits kleine meerprijs.

        Dus ja, hij liegt!

        /edit: zie net je chatlog, kan natuurlijk zijn dat er voor dat model geen drivers meer geleverd worden he, in dat geval liegt hij niet.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: Laptop xp drivers.

          cccccccccccc
          Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 20:43. Reden: ccccccccccccccccccc

          Comment


          • #20
            Re: Laptop xp drivers.

            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            hij kon me nog wel ene aanbieden van een merk die de Xp blijft ondersteunen ( maar ook niet lang meer.)
            LEZEN WAT IK SCHRJF !!!!!
            Je moet niet roepen, maar ook lezen wat ik schrijf en liefst op mijn vraag antwoorden.

            Ik heb het over een MSI notebook met o.a. een Blue Ray drive. En ik vroeg of dat ook al een aftandse "winkeldochter" was volgens uw normen.
            Want u beweert dat een notebook waar nog XP drivers voor bestaan, onmogelijk recent ontwikkeld kan zijn.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #21
              Re: Laptop xp drivers.

              Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
              Koop gewoon een Macbook. Kun je zonder problemen Windows XP opzetten (niet dat je dat zou willen natuurlijk )

              sorry, kon het niet laten
              Ik ook niet...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #22
                Re: Laptop xp drivers.

                Man man man, zijn we weer lichtgeraakt vandaag...
                Toch vreemd dat een besturingssysteem dat vroeger evenveel verguisd werd als Vista nu (en dan gaat het over XP), nu blijkbaar zo felgegeerd is... Windows 2000 was toch zoveel beter...
                Persoonlijk wil ik liever windows 98 SE op mijn laptop, maar ik vind ook geen drivers meer ;-)...

                Wat de HP laptops betreft : die worden verkocht in 2 soorten (de "home" serie, en die is uitsluitend Vista nu (onlangs op het werk ook een poging gedaan op een 20" laptop, en ook schromelijk gefaald (niet ikzelf, maar onze IT-leverancier)), en de business serie.
                Wat die laatste betreft zal je effectief nog wel versies hebben waar je wel XP kan opzetten (of zelfs kopen met XP erop).
                Die business toestellen evolueren wat trager, gewoon omdat het bedrijfsleven minder snel z'n IT-park vernieuwd dan de obligate gamer ;-).

                Zeggen dat die support van HP dus zondermeer liegt is een beetje te kort door de bocht... (zoals gewoonlijk).
                Groeten,

                Polleke

                Comment


                • #23
                  Re: Laptop xp drivers.

                  Ik meen me te herinneren dat er bij de introductie van XP ook een bepaalde weerstand was voor "het nieuwe".
                  Maar nu staat de opvolger van Vista al op het punt uit te komen (en dan wel zéér snel na het lanceren van Vista zelf), en nog altijd is er een vrij grote weerzin merkbaar. En dat is toch wel merkwaardig, en was zeker niet zo lang het geval met XP.
                  Volgens mij heeft dit vooral te maken met het feit dat Microsoft met Vista vrijwel elke punt en komma van XP heeft willen wijzigen (tot namen van directories als "Mijn computer" of "mijn documenten" e.d. toe).
                  Ook het feit dat Vista zo log is geworden, dat vrijwel alle winst door het betere geheugenbeheer verloren gaat, werkt de tegenzin van gebruikers in de hand denk ik.
                  Of zou het eerder dit zijn: XP een pak beter dan '98 en Vista vooral een pak anders dan XP.
                  Wat mij het meest ergert is dat Microsoft weigert om XP nog langer te leveren aan potentiële klanten. De verkoop daarvan zou tenslotte uit zichzelf een zachte dood sterven.
                  Nelie Kroes zou beter daar een stokje voorsteken, in plaats van zich bezig te houden met de onzin over Internet Explorer wel of niet in een OS.
                  Ik hoop dat Windows 7 het beste van 2 werelden gaat geven.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #24
                    Re: Laptop xp drivers.

                    Het lijstje wordt nog langer dan ik dacht: ook Toshiba en Fujitsu-Siemens voor hun "business" modellen en QForce zijn nog XP "compatibel".
                    Pech natuurlijk dat Rumocool niet eerst de vraag hier gesteld heeft en daarna de notebook koopt.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #25
                      Re: Laptop xp drivers.

                      Voor mijn Dell Inspiron 1720 zijn nog alle XP drivers op hun site te vinden.
                      Wanneer die laptop op de markt is verschenen weet ik echter niet.
                      Maar er zijn zelfs updates te vinden van 2007/2008, dus zo lang zal deze nog niet op de markt zijn zeker?

                      Grtz, RF
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Laptop xp drivers.

                        Hallo allemaal,alvast bedankt voor de vele antwoorden.
                        @Franciskine,dit waren ze bonk erop,bedankt.

                        Ik heb al alles kunnen intalleren uitgezonderd de SM-buscontroller ,blijkt iets met de chipset te zijn maar nog niet gevonden,volgens pc wizard 2008 is het een AMD 780 CHIPSET maar kon niets vinden.

                        Misschien een tip voor anderen die een Packard Bell willen aanschaffen,Packard Bell leverd blijkbaar geen recovery dvd mee die had ik zelf moeten aanmaken toen de Vista er nog op stond.
                        Ik dacht ,na ik mijn schijf gepartioneerd had,dat ik kon opstarten met een bepaalde toetsencombinatie om Vista terug in zijn oorspronkelijke staat te brengen,dit omdat er een hidden partitie stond van 12GB,niet dus.

                        Alvast bedankt iedereen

                        Mvg.
                        Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                        Mijn website.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Laptop xp drivers.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool Bekijk bericht
                          @Franciskine,dit waren ze bonk erop,bedankt.

                          Mvg.
                          Graag gedaan
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Laptop xp drivers.

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Nelie Kroes zou beter daar een stokje voorsteken, in plaats van zich bezig te houden met de onzin over Internet Explorer wel of niet in een OS.
                            Dat zal wel niet kunnen, als een fabrikant iets uit de markt haalt, heeft dat volgens mij niks met kartelvorming, koppelverkoop oid te maken.
                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik hoop dat Windows 7 het beste van 2 werelden gaat geven.
                            Wat ik tot nu toe heb gelezen over windows 7 maakt me niet blij, dezelfde jubelverhalen als over Vista eigenlijk gewoon de M$ propaganda vertaald, volgens mij lachen ze zich rot in de boomgaard....
                            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                            Comment

                            Working...
                            X