Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laptop met vista

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • laptop met vista

    ik heb een laptop gekocht gisteren...ja ja met vista...komt het eerste probleem al om de hoek kijken....ik krijg works en powerpoint er niet op....alle gratis downloads gaan niet meer...is niet te downloaden...


    zou het aan vista kunnen liggen?


    welke pc freak wil mij helpen..
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

  • #2
    Re: laptop met vista

    Ik heb een XPS M1330 van Dell, bij mij stond de nieuwste versie van beiden er al op.. Ik heb eigenlijk tot hiertoe noch met pc noch met vista problemen gehad buiten inderdaad enkele compatibiliteitsproblemen met oudere software waar ik zelf ook gee oplossing voor vind.. Het enige domme advies dat ik je kan geven is de nieuwste versie kopen, maar dat is een dure grap en er zijn waarschijnlijk veel betere alternatieven..

    Comment


    • #3
      Re: laptop met vista

      Mocht je nu iets duidelijker zijn ...

      Welk probleem ondervind je? Krijg je een foutmelding of zo? Er moet toch iets gebeuren?
      En wat bedoel je met "alle gratis downloads gaan niet meer ... is niet te downloaden"? Krijg je een melding bij het downloaden of wat gebeurt er juist?

      De meeste merken leveren hun PC's met Vista en Works, dus er is zekers een mogelijkheid om Works op die PC te krijgen en ook te doen werken.

      Probeer je met oudere versies of zo?

      Sorry maar uw probleemstelling is niet echt zo duidelijk en zonder meer info kan er echt geen deftig antwoord geformuleerd worden.

      Probeer dus een beetje meer info te geven.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: laptop met vista

        Installeer de gratis Open Office. Doet evenveel maar beterkoop en het werkt op VIsta.
        Je moet wel adminrechten hebben ...
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: laptop met vista

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Mocht je nu iets duidelijker zijn ...

          Welk probleem ondervind je? Krijg je een foutmelding of zo? Er moet toch iets gebeuren?
          En wat bedoel je met "alle gratis downloads gaan niet meer ... is niet te downloaden"? Krijg je een melding bij het downloaden of wat gebeurt er juist?

          De meeste merken leveren hun PC's met Vista en Works, dus er is zekers een mogelijkheid om Works op die PC te krijgen en ook te doen werken.

          Probeer je met oudere versies of zo?

          Sorry maar uw probleemstelling is niet echt zo duidelijk en zonder meer info kan er echt geen deftig antwoord geformuleerd worden.

          Probeer dus een beetje meer info te geven.
          Ik download de programma's maar ik zie ze nergens terug ook niet als ik op zoeken probeer...dus hebben we opnieuw gedownload maar nergens is er en gratis programma voor powerpoint en works wat nu hier op werkt of het is niet gratis er af te halen......
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

          Comment


          • #6
            Re: laptop met vista

            Wanneer je op de orb (start) klikt dan zie je langs de rechterkant documenten, pictures, music enz. Daarboven staat de link naar met als naam de gebruikersnaam.
            wanneer je daar op klik kom je in de usermap uit. daar vind je alle persoonlijke mappen terug.
            Kijk daar eens in de map "downloads", meestal worden bestanden die je download daarin opgeslagen.
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: laptop met vista

              Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
              Ik download de programma's maar ik zie ze nergens terug ook niet als ik op zoeken probeer...dus hebben we opnieuw gedownload maar nergens is er en gratis programma voor powerpoint en works wat nu hier op werkt of het is niet gratis er af te halen......
              Op je bureablad staat een map met de usernaam (de documenten) daar staat een map downloads in, normaal gezien is dat de default locatie.

              Comment


              • #8
                Re: laptop met vista

                Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                Ik download de programma's maar ik zie ze nergens terug ook niet als ik op zoeken probeer...(
                Als je een download doet dan geeft die op het einde toch een venster met de keuze tussen Openen, Map Openen en sluiten. Als je kiest voor Map Openen, dan ben je toch direct in de downloadmap?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment

                Working...
                X