Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kwisvraag: van welke zender kreeg Telenet WEL de toestemming om opnames via Yelo...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kwisvraag: van welke zender kreeg Telenet WEL de toestemming om opnames via Yelo...

    Het stoort me mateloos dat ik via "Yelo" telkens weer dat berichtje te zien krijg dat er geen toestemming is verleend om mijn opnames te bekijken via smartphone, maar dat ik dat wél kan via mijn digicorder(dat zou er nog aan mankeren...)
    er zullen vast wel programma's zijn die wel te bekijken zijn, maar ik vind toch die "Yelo" een beetje veel overroepen hoor.

  • #2
    Re: kwisvraag: van welke zender kreeg Telenet WEL de toestemming om opnames via Yelo.

    Een gegeven paard ... Zolang het gratis blijft hoor je mij niet klagen. Als het ze het betalend maken zou ik voor een alternatief gaan. Als ik al bereid ben om voor zoiets te betalen, want zo goed is het ook weer niet.

    Comment


    • #3
      Re: kwisvraag: van welke zender kreeg Telenet WEL de toestemming om opnames via Yelo.

      Tja, ik had het nog niet gemerkt, de csi's en castle's kan ik wel afspelen, maar inderdaad, sommige andere niet.
      Zal wel iets te maken hebben met ???
      Voor de rest is Yelo wel de max, goede beeldkwaliteit, over te bekijken (onder een TN wifi nauurlijk), en als het voetbal is, kijken er hier 3 via yelo op hun pc/mac.ipad, zonder haperingen.

      Comment


      • #4
        Re: kwisvraag: van welke zender kreeg Telenet WEL de toestemming om opnames via Yelo.

        Probeer eens de themakanalen zoals Discovery en NG...

        Comment

        Working...
        X