Eén tablet?
Klopt niet helemaal.
Ik heb er tientallen... van Corega
http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20121009_026
Eén tablet?
Klopt niet helemaal.
Ik heb er tientallen... van Corega
http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20121009_026
|
Zouden ze willen, verdomme wij niet, zijn wij nu ........?![]()
Sukkelaars
Dat zal inderdaad de leeftijd zijn
En de evolutie.
Vroeger wasten ze ook met een wasbord en een teil.
Toen kwam de wasmachine en al de die-harders zeiden dan "waarom is dat nu nodig?"
Ikzelf heb ook geen tablet maar het kan inderdaad wel dienen tot iets. Een collega zei me dat die daar vaak mee in de bank zat om dan via Yello iets te bekijken (meestal voetbal) omdat zijn vrouw naar iets anders aan het kijken was.
Ofwel vaak voor kinderen om bepaalde spelletjes te doen.
Persoonlijk vind ik ze ook veel te duur maar dat is altijd zo: de eerste computer die ik kocht (386 DX2) kostte toen ongeveer 120000 Bfr (of tegenwoordig 3000€).
Het is pas de laatste 10 jaar dat de prijzen serieus gedaald zijn voor de PC's.
Nu dat de tablets er zijn beginnen de prijzen van laptops ook te zakken (eindelijk).
Maar telkens er iets nieuws uitkomt, willen de leveranciers dat natuurlijk graag uitmelken (en natuurlijk altijd zeggen dat het is om de "ontwikkeling" ervan te bekostigen).
Ik heb nog altijd liever een goede laptop (en ook vaste PC) om alles te doen.
Een smartphone heb ik gekregen op het werk en moet eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk niet nodig heb bijna (bellen en sms'en) maar voor het werk is het heel handig: email, internet, ...
En daarbij wil toch iedereen het laatste nieuwe hebben ook al zijn ze er niets mee.
Dat zouden wij fotografen toch wel moeten weten
Mvg
Steven
1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage
|
Ik heb een tablet. Maar dan wel een e-reader. Lang aan getwijfeld van zou
ik nu wel zo'n ding kopen of niet doen. Toch maar de knoop doorgehakt en
weten jullie wat: het is fantastisch. Ik zou hem niet meer willen, niet meer
kunnen missen.
|
Mozes had er zelfs 2 , toen al ...
"The further a society drifts from the truth the more it will despise those that speak it" .
George Orwell
Ik kan moeilijk nog zonder, gebruik het in feite (thuis) meer dan mijn laptop.
Tablet gaat overal mee: van de grootste tot kleinste kamer
Om iets na te lezen of om iets op te zoeken is een tablet superhandig'
Ook op reis. Dit jaar had ik een netbook bij en een Tablet. In feite had ik de netbook gerust thuis kunnen laten....
Zelfs de hotelTV op mijn tablet aangesloten.![]()
"Te leven is een gunst, te weten hoe is een kunst.”
Oopsie dubbel gepost...
|
Canon EOS Digital
BD0479BE
|
Ja, Theo, handjes wassen natuurlijk.
Hoeveel mensen nemen geen krant of tijdschrift mee ? Dat is toch hetzelfde ? Ik ga er zelfs rustig in bad mee liggen: krantje lezen, terzake nog eens bekijken, TV gids raadplegen....
Man, er is haast niets dat je er niet mee kan.
Een netbook vind ik onhandig omdat je steeds ofwel een muis nodig hebt (en in de zetel of zo is dat niet handig ) of je moet met het trackpad werken en dat vind ik ook niet handig.
Een tablet werkt duizenden malen vlotter. Echt Theo, je moet het eens proberen.
Je mag altijd eens langskomen hoor: ik heb een iPad en een Galaxy Tab.
Geen probleem. Koffie staat klaar.![]()
Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
M.v.g. Marc Mijn Fotoalbum
Die tabletPC'tes zijn voornamelijk goed voor het bekijken van vanalles en nogwat. En dan heeft dat het voordeel dat het echt draagbaar is.
Iemand die voornamelijk zijn PC gebruikt om content aan te maken, kan met zo'n ding niet veel aanvangen. Ik zie mezelf nog altijd geen hele offerte tikken op zo'n gevoelloos toetsenbord (d'een dezen gebruikt daar z'in 10 vingers voor...). En ik zie me ook geen autocad of 3d CAD programma gebruiken op zoiets. Er bestaat een autocad WS dat erop draait, maar men heeft nog altijd geen alternatief gevonden voor die muis en toetsenbord om snel te werken.
Het hangt dus vooral af van wat je met een PC doet. Surfen en een mailke beantwoorden lukt heel zeker met een tablet, spelletjes spelen ook. Maar de die hard Counterstrikers zullen het toch nog altijd bij dat toetsenbord en muis houden...
Ik heb hier enkel een heel eenvoudig smartphone'ke (een android versie). Die dingen zijn inderdaad handiger te gebruiken dan mijn vorige Nokia, maar ik zie mezelf nog altijd geen 899€ uitgeven voor zo'n ding...
En ook geen 400 € voor een tabletje. Mijn laptop ligt hier gewoon altijd aan, en ik kan gerust dat ding missen in het kleinste kamertje...
Groeten,
Polleke