Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

    Wij hebben sinds kort een Samsung Galaxy Tab 2 (7") in huis (is blijkbaar inbegrepen in ons abonnement bij Belgacom, maar je moet er wel zelf naar vragen).
    Leuk hebbeding, goed om even snel de krant of FB te checken.
    Kids spelen er natuurlijk spelletjes op.
    Maar om daar 400 € aan uit te geven ? Beslist niet.
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

    Comment


    • #47
      Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

      Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
      Wij hebben sinds kort een Samsung Galaxy Tab 2 (7") in huis (is blijkbaar inbegrepen in ons abonnement bij Belgacom, maar je moet er wel zelf naar vragen).
      ohhhh... vertel eens wat meer details daarover a.u.b. ?! als 't zo zit wil ik ook wel een gratis Belgacom tablet !
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • #48
        Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

        Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
        Voor diegenen die problemen hebben met die verrekt kleine schermpjes van de meeste tablets is er de 27" Acer Aspire 7600U.

        Jan
        Tja, zo'n scherm heb je nodig om al die enorme "plakkaten" van Win8 erop te krijgen, met Android of Apple icoontjes kom je met een 10" nog wel toe...
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #49
          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          Verslaving!
          Bon.
          De meeste mensen kijken even in de brievenbus als ze thuis komen en lezen hun (eventuele) post.
          Als ik van het werk kom moet ik vaak de nodige boodschap doen in het kleine kamertje, ik check er even de (eventueel) binnengekomen e-mails op mijn tablet.

          De bus ledigen en de post doornemen is dus ook een verslaving?
          Of waar ligt het verschil met elektronische post?
          Het lijkt me anders identiek want gewone post lees ik vaak ook op toilet.
          Ik laat er anders geen gewone dingen voor liggen ... die vallen ondertussen rustig verder.
          Alleen kwestie van de tijd nuttig te gebruiken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            ohhhh... vertel eens wat meer details daarover a.u.b. ?! als 't zo zit wil ik ook wel een gratis Belgacom tablet !
            Gratis.
            Denk je nu echt dat iets gratis is?
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #51
              Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Bon.
              De meeste mensen kijken even in de brievenbus als ze thuis komen en lezen hun (eventuele) post.
              Als ik van het werk kom moet ik vaak de nodige boodschap doen in het kleine kamertje, ik check er even de (eventueel) binnengekomen e-mails op mijn tablet.

              De bus ledigen en de post doornemen is dus ook een verslaving?
              Of waar ligt het verschil met elektronische post?
              Het lijkt me anders identiek want gewone post lees ik vaak ook op toilet.
              Ik laat er anders geen gewone dingen voor liggen ... die vallen ondertussen rustig verder.
              Alleen kwestie van de tijd nuttig te gebruiken.
              Soit.
              Da's geen verslaving maar een doodnormale macht der gewoonte, mensen zijn nu éénmaal kuddebeesten en gewoontedieren hé...
              Wanneer mensen, zoals hierboven iemand mooi aanhaalde en omschreef, het hele huis door wandelt en constant een tablet in of bij de hand heeft spreken we niet van een gewoonte
              maar over een verslaving.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • #52
                Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Gratis.
                Denk je nu echt dat iets gratis is?
                Ja!
                er zijn verdomd héél véél dingen gratis.
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                Comment


                • #53
                  Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                  Oops. En hoe moet ik me dan van het plebs onderscheiden?

                  Comment


                  • #54
                    Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                    Gratis bestaat niet.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                      Koppelverkoop des te wel.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                        Gelukkig maar, anders zouden we nog meer betalen voor internet, telefoon en TV....
                        Koppelverkoop is niks anders dan een speciale vorm van hoeveelheidskorting.

                        Comment


                        • #57
                          Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                          De wereld op zijn kop: En dat in tijden van consuminderen.
                          Ik betaal meer voor mijn stroom omdat ik niet verspil.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            Wanneer mensen, zoals hierboven iemand mooi aanhaalde en omschreef, het hele huis door wandelt en constant een tablet in of bij de hand heeft spreken we niet van een gewoonte
                            maar over een verslaving.
                            Als je dat constant vast hebt kan dat inderdaad een verslaving zijn ... of een aangroeisel.

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            Ja!
                            er zijn verdomd héél véél dingen gratis.
                            Gratis gaan werken, gratis vanalles afstaan aan de staat, gratis geven, ...
                            Maar gratis krijgen is iets heel anders.
                            Last edited by VerSeg; 23 oktober 2012, 13:43.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                              U heeft 350 miljard aan schulden en ontleent nog bij tegen een negatieve rente.
                              Ge krijgt op die gratis lening dus nog geld bovenop.
                              Last edited by Poza; 23 oktober 2012, 15:10.

                              Comment


                              • #60
                                Re: Kwart Belgische gezinnen heeft een tablet

                                Ik kan een ipad 3 met 16gb kopen voor 330 euro 2e hands. Toestel zou in perfecte staat zijn en nog in garantie, is nog geen 6 maand oud.

                                Is dit een correcte prijs ? Waar moet je opletten als je zo een toestel 2e hands koopt?

                                mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                                Comment

                                Working...
                                X