Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteitshorloge kopen op internet/USA?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kwaliteitshorloge kopen op internet/USA?

    Na lang wikken en wegen ga ik me een 'deftig' uurwerk aanschaffen.
    Naar alle waarschijnlijkheid wordt het een ORIS maar daar gaat het hier niet om.
    Op mijn zoektocht naar het dit horloge ben ik volgende site tegengekomen
    http://stores.befr.ebay.be/Authentic...QQftidZ2QQtZkm
    Iemand ervaring mee, want de prijzen zijn er wel veel goedkoper dan bij de juwelier...

    Alle ervaring betreffende dit onderzerp welkom.

    Grts JVG
    Last edited by janvangent; 21 december 2007, 15:59.
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

  • #2
    Re: Kwaliteitshorloge kopen op internet/USA?

    Neen, maar Breitling zegt zelf dat 95% van al hun uurwerken die te koop staan online fake zijn..
    *Edit* 99%

    Comment


    • #3
      Re: Kwaliteitshorloge kopen op internet/USA?

      De enige plaatsen waar men goedkoper zulke horloges kan kopen zijn de taksvrije zones in: Livigno, Samnaun of Andorra.

      Op ebay zijn ze inderdaad nog goedkoper, maar dan koop een veel te duur horloge dat enkel op een ORIS lijkt.
      Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

      Comment


      • #4
        Re: Kwaliteitshorloge kopen op internet/USA?

        Ikzelf koop mijn horloges hier... en die zijn echt:



        Ik zie dat ze ook Oris verkopen. Natuurlijk is het zo dat je buiten de EU rekening moet houden met de douane. Als ik bij hun koop dan leveren ze nog sneller dan wanneer het uit Nederland zelf moet komen (2 a 3 dagen en ik heb het binnen).

        Hert
        Last edited by Havezet; 21 december 2007, 16:49. Reden: foutje in text

        Comment


        • #5
          Re: Kwaliteitshorloge kopen op internet/USA?

          Bedankt voor de link!
          Ik dacht dat in de USA bestellen gewoon goedkoper is door de lage dollarkoers...

          Grts Jan

          Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
          Ikzelf koop mijn horloges hier... en die zijn echt:



          Ik zie dat ze ook Oris verkopen. Natuurlijk moet je wel rekening houden dat je buiten de EU rekening moet houden met de douane. Als ik bij hun koop dan leveren ze nog sneller dan wanneer het uit Nederland zelf moet komen (2 a 3 dagen en ik heb het binnen).

          Hert
          Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

          Comment

          Working...
          X