Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kidizoom en soortgenoten...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kidizoom en soortgenoten...

    Iemand ervaring hiermee : http://www.vtechnl.com/details.asp?strID=217 ??
    Of met een van zijn soortgenoten?

    Sinterklaas zou deze messchien brengen maar aangezien de toch redelijke prijs (89 € ) zou ik toch graag wat meer info krijgen hierover.

    Resolutie is 640 x 480 , zijn dat redelijke foto's ?
    Stellen ze gemakkelijk scherp?
    Ingebouwde flits voldoende voor binnen ?
    Gemakkelijk te bediennen voor kind van 4 jaar?
    ....

    Kan iemand eens een foto posten uit zo'n toestel?

    Dank bij voorbaat
    Mvg. Renzowoef
    Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

  • #2
    Re: Kidizoom en soortgenoten...

    Ik heb die toestelletjes ook eens allemaal bekeken voor het geval dat de goede brave Sint zo iets voor ons zoontje (in september 3 geworden) zou brengen.

    Maar de resolutie van 640x480 is belachelijk weinig!
    Ze kosten toch al vlug iets van 80 euro, en dat lijkt me te duur voor wat het is.
    Ze zouden er toch minstens een 3.2 megapixel-camera van kunnen maken?

    Ikzelf heb geen ervaring met de autofocus ed...
    Maar indien ik een 2de hands fuji f31fd zou vinden, wil ik die wel kopen voor m'n zoontje.

    Er is een tijd geleden hier een topic geweest over een goedkoop cameraatje(van in den aldi) voor een kind. Dat is natuurlijk niet gemaakt om te vallen (zoals een kiddizoom) en het zal wel niet zo makkelijk te bedienen zijn, maar de foto's zullen wel een heel stuk beter zijn.

    En ik kan de teleurstelling op een kind z'n gezichtje al inbeelden als de foto's met z'n spiksplinternieuwe kiddizoom er maar belabberd uitzien...
    Fuji FinePix S100fs

    Comment


    • #3
      Re: Kidizoom en soortgenoten...

      mijn schoonzus heeft tegen mijn advies in zo een ding gekocht, ik denk dat het een fisher price was, en na de aankoop enkele weken terug zich beklaagd dat ze mijn advies niet gevolgd had: foto's van lage resolutie die op de koop toe niet scherp zijn, is toch min voor 80 euro

      Comment


      • #4
        Re: Kidizoom en soortgenoten...

        Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht
        mijn schoonzus heeft tegen mijn advies in zo een ding gekocht, ik denk dat het een fisher price was, en na de aankoop enkele weken terug zich beklaagd dat ze mijn advies niet gevolgd had: foto's van lage resolutie die op de koop toe niet scherp zijn, is toch min voor 80 euro
        Daar was ik al bang voor, die lage resolutie en scherpte....
        Kan je ( of iemand) eens geen foto posten die uit zo'n ding komt ???
        Mvg. Renzowoef
        Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

        Comment


        • #5
          Re: Kidizoom en soortgenoten...

          voor een kind van 4 jaar.. kopen die handel

          't gaat ook om de verpakking en het speelgoed gehalte!
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: Kidizoom en soortgenoten...

            Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
            voor een kind van 4 jaar.. kopen die handel

            't gaat ook om de verpakking en het speelgoed gehalte!

            Enkele weken geleden was er een cameraatje in den aldi voor 99 euro.
            Ik denk dat je beter zoiets koopt, dat is ook speelgoed maar de foto's zijn nog bruikbaar.
            En een kind van 4 kan/snapt meer dan we ooit denken!
            Fuji FinePix S100fs

            Comment


            • #7
              Re: Kidizoom en soortgenoten...

              Ik heb zo'n ding vorig jaar willen bestellen via ebay, maar heb dan toch maar een goedkoop 2dehands samsung A50
              cameraatje gekocht voor onze 4-jarige Stef en hij amuseert zich daar best mee...

              Probleem was natuurlijk dat "laten vallen", maar heb dat opgelost door een neck-strap (ingekort) aan de camera te hangen.
              Ik heb hem doen beloven dat hij er enkel en alleen mag mee spelen/fotograferen als de cam rond zijn nek hangt, anders niet...

              Als hij het beu is neem ik de cam van rond zijn nek en leg ik hem ergens veilig weg buiten zijn bereik...





              Resultaat zijn vele snapshots zoals deze, maar hij begint nu stillekensaan toch al goed te kadreren,
              waaronder deze bd-er als wederzijds slachtoffer diende

              Nu nog enkel de gulden snede aanleren en hij is vertrokken

              Voor +-20/30 euro vind je al snel een ouder digicammeke en daarmee heb je "deftige" snapshots:



              Comment


              • #8
                Re: Kidizoom en soortgenoten...

                Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                Ik heb zo'n ding vorig jaar willen bestellen via ebay, maar heb dan toch maar een goedkoop 2dehands samsung A50
                cameraatje gekocht voor onze 4-jarige Stef en hij amuseert zich daar best mee...

                Probleem was natuurlijk dat "laten vallen", maar heb dat opgelost door een neck-strap (ingekort) aan de camera te hangen.
                Ik heb hem doen beloven dat hij er enkel en alleen mag mee spelen/fotograferen als de cam rond zijn nek hangt, anders niet...

                Als hij het beu is neem ik de cam van rond zijn nek en leg ik hem ergens veilig weg buiten zijn bereik...

                Resultaat zijn ...knip ...mart-320-26772047.html?afdeling=foto&rubriek=foto_digi&sort =prijs&start=40[/url]

                http://www.2dehands.be/hp-photosmart...prijs&start=80
                Denk dat dit de goedkoopste en beste oplossing zal zijn,
                en zo heeft moeder de vrouw ook een cameratje om nu en dan een foto te nemen van de kids als ik er niet ben
                Mvg. Renzowoef
                Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

                Comment


                • #9
                  Re: Kidizoom en soortgenoten...

                  Mijn zoontje van 3 heeft zoiets gekregen voor zijn derde verjaardag. Zo kan hij ook eens wat foto's trekken.

                  Leuk is wel de opslagcapaciteit: je steekt er een SDtje in van 2GB en zoonlief kan er 8000 foto's mee trekken.

                  We hebben dat nog nooit leeggemaakt.

                  Dave
                  pixelpusher

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kidizoom en soortgenoten...

                    Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Mijn zoontje van 3 heeft zoiets gekregen voor zijn derde verjaardag. Zo kan hij ook eens wat foto's trekken.

                    Leuk is wel de opslagcapaciteit: je steekt er een SDtje in van 2GB en zoonlief kan er 8000 foto's mee trekken.

                    We hebben dat nog nooit leeggemaakt.

                    Dave
                    Hetzelfde geld voor iedere gewone digicam...
                    Je hoeft enkel de resolutie zo laag mogelijk zetten (640*480 bij de Samsung A50 hier bij ons)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kidizoom en soortgenoten...

                      Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                      Hetzelfde geld voor iedere gewone digicam...
                      Je hoeft enkel de resolutie zo laag mogelijk zetten (640*480 bij de Samsung A50 hier bij ons)
                      En toch,

                      Dat ding heeft al wat te verduren gekregen, en is ook een stuk simpeler in gebruik. Zeker voor een 3 jarige is een normale digicam (zelfs de goedkoopste aldi rommel) te moeilijk.

                      En daarbij, het blijft speelgoed he.

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kidizoom en soortgenoten...

                        Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht

                        Resultaat zijn vele snapshots zoals deze, maar hij begint nu stillekensaan toch al goed te kadreren,
                        waaronder deze bd-er als wederzijds slachtoffer diende
                        Damn ik sta derop Kwas me helemaal niet bewust van publicatie


                        Tja om het met een cliché-uitdrukking te zeggen : Jong geleerd is oud gedaan.
                        Mvg,
                        Marijn

                        My Flickr

                        Comment

                        Working...
                        X