Den deze , merk ? Als klein kind nog weten rijden, nu, met op sites van de watersnood van 1953 te kijken, viel deze truck mij opeens terug op .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kent iemand deze truck ?
Collapse
X
-
-
Re: Kent iemand deze truck ?
Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk berichtMerk is Jeep als ik me niet vergis."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Ik heb gezocht op trucks 1942 (afbeeldingen) en verkreeg dit . (kon ook 1941 of 1944 of zo ingetypt hebben)
Maar buiten Ford was er ook Chevrolet en Dodge lees ik hier.
Bedankt voor het meedenken
Edit, er staat "naar een Brits ontwerp" en dat kan je m.i. goed zien, het voertuig heeft iets Landrover-achtig ...Last edited by toerist; 22 februari 2016, 09:21."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtZoek ook eens op het Britse Bedford. Het is geen Jeep."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtMerci. 'k Zal het eens aan mijn vrouw zeggen....... Lol
Ik geloof niet dat je madam zich daar iets van zal aantrekken dat een ander vindt dat je gelijk hebt.... Spreek uit ervaring (Ik heb het nu wel over mijn madam hé)https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Zelfs het Engelse Morris maakte die CMP.
by Ted Aylan-Parker (61,63-66,71,80-85,90-01,03-04) Today, there are the SUV’s. Yesterday, there were the “Army Trucks”! When the camp opened in the late 1940’s, there were logging and cart tracks,…
Ten tijde van WWII was elke fabriek goed om deze truck te bouwen en jawel Jeep was daar ook bij maar gaf hun versie de neus van de ....... Jeep.
Armoured CMP Trucks:
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Als klein jongetje hebben die trucks ook wel indruk gemaakt op mij.
Op de foto is het een voertuig van het Nederlands leger dacht ik, of een legerdump. ( Geen Bedford's dus...)
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Last edited by toerist; 24 februari 2016, 12:39."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk berichtZelfs het Engelse Morris maakte die CMP.
by Ted Aylan-Parker (61,63-66,71,80-85,90-01,03-04) Today, there are the SUV’s. Yesterday, there were the “Army Trucks”! When the camp opened in the late 1940’s, there were logging and cart tracks,…
Ten tijde van WWII was elke fabriek goed om deze truck te bouwen en jawel Jeep was daar ook bij maar gaf hun versie de neus van de ....... Jeep.
Armoured CMP Trucks:
https://www.google.be/search?q=armou...HRt_DGAQ7AkIPg"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtzelfs Chevrolet maakte ze ... http://yorkshireairmuseum.org/wp-con...olet-CMP11.jpg
Comment
-
Op de/het radiatorrooster staat ofwel het Ford ofwel het Chevrolet logo (maar niet altijd)."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment