Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KBC-Touch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • KBC-Touch

    Iemand al overgeschakeld naar KBC-Touch?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: KBC-Touch

    Yes. Al een tijdje. Stukken beter. Wordt trouwens de standaard.
    Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

    Comment


    • #3
      Re: KBC-Touch

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Somers Bekijk bericht
      Yes. Al een tijdje. Stukken beter. Wordt trouwens de standaard.
      Ja idd.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: KBC-Touch

        Tommy,

        Ik heb dus een doosje gekregen.
        Met deze tekst:" Grootse dingen zitten soms in een klein doosje".
        Hier vind je een toestel (made in China) en een hoesje.
        Ik heb beide uit de verpakking gehaald; kan er niets aan doen maar die twee dingen stinken als de pest.
        Dit is geen flauw grap: die dingen stinken en ik word er misselijk van.
        Ik wil niet overdrijven maar ik vrees dus voor "vuiligheid".
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: KBC-Touch

          In alle eerlijkheid moet ik ook zeggen dat het hoesje een zeer felle geur heeft. Ikzelf heb er geen gekregen maar kreeg er toevallig 1 in mijn handen afgelopen week op mijn werk. Van de digipass moet je je geen zorgen maken. Ik kan het weten want ik werk voor de firma dat deze "dingen" maakt. Deze heeft waarschijnlijk de geur van dat hoesje overgenomen maar dat trekt er wel uit. Heb nog nooit geweten dat een digipass een geur heeft. Deze is trouwens gemaakt met milieuvriendelijke inkt en is 100% veilig. Zowel op gebied van online banking ;-) als van materiaal. Van het hoesje kan ik je niets vertellen, want deze wordt gemaakt door een leverancier van KBC en niet door ons.


          Sent from my iPad using Tapatalk
          Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

          Comment


          • #6
            Re: KBC-Touch

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            ............................
            Ik wil niet overdrijven maar ik vrees dus voor "vuiligheid".
            Als de stank van die vuiligheid samen met ftalaten (of zo) komt, zoals in die loombandjes, zou ik dat zo snel mogelijk met een tang vastnemen en weggooien.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: KBC-Touch

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Somers Bekijk bericht
              Van de digipass moet je je geen zorgen maken. Ik kan het weten want ik werk voor de firma dat deze "dingen" maakt. .../...
              Deze is trouwens gemaakt met milieuvriendelijke inkt en is 100% veilig. Zowel op gebied van online banking ;-) als van materiaal.
              U werkt in de fabriek in China en u ziet wat ze er echt inkappen?

              Ik kan best begrijpen dat u bij dat bedrijf werkt en dat u het idee heeft dat alles in orde is, maar ik heb zelf ook al meermaals geweten dat producten uit een gerenommeerd bedrijf veel slechter scoorden dan wat de bedoeling was en dit omdat de effectieve fabrikant, die voor hun in opdracht de materialen maakt, het eigenlijk niet zo eerlijk speelt als je denkt.
              Het is vaak maar na bepaalde klachten of grondig onderzoek dat zoiets uitkomt.

              Daarom beweer ik niet dat het effectief zo is met die kaartlezers, daar ik durf er mijn hand niet voor in het vuur steken.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: KBC-Touch

                KBC-Touch? Ja, ik heb zo'n ding gekregen. Ik heb geen idee wat ik er moet mee doen. Ik heb dat ding in de hoek gegooid...
                Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                Comment


                • #9
                  Re: KBC-Touch

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                  KBC-Touch? Ja, ik heb zo'n ding gekregen. Ik heb geen idee wat ik er moet mee doen. Ik heb dat ding in de hoek gegooid...
                  Je zal toch moeten
                  Rond juni 2015 is het gedaan met kbc-online zoals we dat nu kennen.
                  't Wordt dus alleen KBC- Touch.

                  En dat hoesje blijft stinken hier.
                  De kaartlezer riekt ook maar ik had die vrijdag in het hoesje gestoken en dus stinkt die lezer zelfs nu nog.
                  De geur blijf zelfs aan je vingers hangen.

                  Via Facebook heb ik vandaag al een reactie gehad van KBC.
                  Heb ook een bericht gestuurd naar 'dienst klachten' van KBC.

                  Als het ftalaten zouden zijn dat zitten ze met vuiligheid opgescheept.
                  En ik was dus de EERSTE die dit opmerkte, die een klacht had omtrent die geur.
                  Kan moeilijk aannemen dat ik de enige ben.
                  Het ZOU wel kunnen dat die hoesjes zijn geleverd in verschillende batchen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: KBC-Touch

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    U werkt in de fabriek in China en u ziet wat ze er echt inkappen?

                    Ik kan best begrijpen dat u bij dat bedrijf werkt en dat u het idee heeft dat alles in orde is, maar ik heb zelf ook al meermaals geweten dat producten uit een gerenommeerd bedrijf veel slechter scoorden dan wat de bedoeling was en dit omdat de effectieve fabrikant, die voor hun in opdracht de materialen maakt, het eigenlijk niet zo eerlijk speelt als je denkt.
                    Het is vaak maar na bepaalde klachten of grondig onderzoek dat zoiets uitkomt.

                    Daarom beweer ik niet dat het effectief zo is met die kaartlezers, daar ik durf er mijn hand niet voor in het vuur steken.
                    Er gebeurt meer controle op dan je denkt...men heeft het niet over een wegwerpproduct....kaartlezers worden zeer regelmatig door meestal financiële instellingen aan strenge onderzoeken onderworpen met de nodige attesten.


                    Sent from my iPad using Tapatalk
                    Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

                    Comment


                    • #11
                      Re: KBC-Touch

                      Heb hier al zo'n apparaatje liggen en al eens getest op her scherm van mijn PC. Heb het voorlopig aan de kant gelegd want ik prefereer nog de kaartlezer. Ik hou niet zo van dat raken tegen een scherm. Voor mijn ipad gebruik ik trouwens steeds van die speciale pennen. Een iPad wordt anders nogal vlug een vettig potje.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: KBC-Touch

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Heb hier al zo'n apparaatje liggen en al eens getest op her scherm van mijn PC. Heb het voorlopig aan de kant gelegd want ik prefereer nog de kaartlezer. Ik hou niet zo van dat raken tegen een scherm. Voor mijn ipad gebruik ik trouwens steeds van die speciale pennen. Een iPad wordt anders nogal vlug een vettig potje.
                        Werkt dit met elk scherm, elke monitor?
                        Of moet je weer een touch screen hebben?
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: KBC-Touch

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Werkt dit met elk scherm, elke monitor?
                          Of moet je weer een touch screen hebben?
                          Op mijn Eizo scherm, dus geen touch, werkt het toch.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #14
                            KBC-Touch

                            Dit werkt met elk scherm...heeft niets te maken met een touch screen...het verschil met de vorige kaartlezer was dat je voordien de code dat op je pc enzo tevoorschijn kwam manueel moest ingeven op de kaartlezer...nu zal de kaartlezer het zelf inlezen via de 'flitsende staafjes' wat op zich een extra veiligheid is...niemand kan nog meelezen op eenders welke manier dan ook wat de in te geven code is.


                            Sent from my iPad using Tapatalk
                            Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

                            Comment


                            • #15
                              Re: KBC-Touch

                              Mijne heren: wij danken u

                              Alles zit nu diep verstopt in een lade van een kast.
                              En het komt er niet niet alvorens de zaak opgelost is.
                              Ben steeds te vinden voor vooruitgang maar liefst zonder stank.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X