Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalm op BD ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kalm op BD ?

    Ik ben vooral (lees uitsluitend) actief op SC Landscapes, en heb de indruk dat het daar de laatste week toch wel heel rustig is ?

    Is dit enkel MIJN indruk, is het enkel in dit subforum, of ervaren jullie dit ook als algemene trend ???

    Heeft de schoolstart hier mee te maken misschien ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Kalm op BD ?

    Danny, ben dezelfde mening toegedaan, .... Zou er wat schelen ?
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Kalm op BD ?

      Misschien is dit de reden?
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Kalm op BD ?

        LOL, alhoewel dit eigenlijk niet om te lachen is...
        Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
        Misschien is dit de reden?
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Kalm op BD ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Misschien is dit de reden?
          We hebben iemand nodig zoals Jan Hoet
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Kalm op BD ?

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            We hebben iemand nodig zoals Jan Hoet
            Ik snap hem niet!
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Kalm op BD ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Ik snap hem niet!
              Jan kan van niets nog iets maken
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Kalm op BD ?

                Misschien hebben ze allemaal tegelijk besloten om (tijdelijk) geen ruzie meer te maken.
                Geen foto's, geen commentaar, geen gekibbel, ...
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Kalm op BD ?

                  Komt denk ik omdat alle mensen met een Apple niks kunnen doen omdat ie weer stuk is, die met een Nikon weer geen scherpe foto's kunnen trekken door die onduidelijke handleiding, die met een Opel weer met panne langs de kant van de weg staan.

                  Jan (Asus, Canon, Fiat bezitter).

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kalm op BD ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    Ik ben vooral (lees uitsluitend) actief op SC Landscapes, en heb de indruk dat het daar de laatste week toch wel heel rustig is ?

                    Is dit enkel MIJN indruk, is het enkel in dit subforum, of ervaren jullie dit ook als algemene trend ???
                    vind van niet hoor.
                    maar ik kom dan ook in alle forumonderdelen hè.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kalm op BD ?

                      Alles uitgeput door een bloedhete, moordende zomer. Nu wachten ze tot de herfst zijn
                      intrede doet.
                      Maar alle gekheid. Misschien verbeeld ik me dit ook maar, maar ik vind dat er dit jaar
                      minder foto's lijken te zijn van mensen op vakantie?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kalm op BD ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Misschien hebben ze allemaal tegelijk besloten om (tijdelijk) geen ruzie meer te maken.
                        Geen foto's, geen commentaar, geen gekibbel, ...
                        Ik ben voor het "liken" en zou het daarbij laten.
                        De commentaar bij een foto geeft meer nieuwe commentaar, die er niets mee te maken heeft, in plaats van gezonde, redelijke en relevante commentaar.
                        Last edited by theokus; 21 september 2011, 09:46.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kalm op BD ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          De commentaar bij een foto geeft meer nieuwe commentaar, die er niets mee te maken heeft, in plaats van gezonde, redelijke en relevante commentaar.
                          Dat is spijtig genoeg waar, aan reacties zoals wow, knap, mooi ... daar heb je als leergierig fotograaf niets aan. Zeg dan ook waarom je het wauw vind.
                          Als je dan op- of aanmerkingen geeft krijg je als antwoord dat ze het hun foto zo toch mooier vinden ... ok, goed voor mij, maar vraag dan geen mening en post niets hé.

                          Als je alleen maar positieve reacties en schouderklopjes wilt hoef je niet in showcase te posten, smaken verschillen, en als je van jezelf al vind dat je alles kent en niets meer moet bijleren vind ik dat prima ... maar laat ons dan gerust hé

                          Ik merk in elk geval dat er veel echt goede fotografen al een tijdje niet meer of heel weinig posten ... terwijl 'algemeen' en vooral 'chit chat' meer en meer op een kleutertuin begint te lijken ... lange tenen en veel bloempotten die heen en weer gegooid worden.

                          Je kan aan de eerste post in een thread al nattigheid voelen tegenwoordig ... zet de popcorn en de maxi Cola al maar klaar ... let the games begin
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kalm op BD ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            .......... aan reacties zoals wow, knap, mooi ... daar heb je als leergierig fotograaf niets aan. Zeg dan ook waarom je het wauw vind.
                            aan helemaal geen comment nog minder!.
                            aan: wow/knap/mooi weet je in iedergeval dat je op de goede weg bent.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kalm op BD ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                              Komt denk ik omdat alle mensen met een Apple niks kunnen doen omdat ie weer stuk is, die met een Nikon weer geen scherpe foto's kunnen trekken door die onduidelijke handleiding, die met een Opel weer met panne langs de kant van de weg staan.
                              Heb ik toevallig wel een Apple zeker, en een Nikon en rijdt ik met een Opel

                              Groeten,
                              wistofus
                              Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                              iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                              Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

                              Comment

                              Working...
                              X