Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaal worden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Kaal worden

    Ik ben hartstikke kaal, maar sinds ik weet dat haren waterplanten zijn heb ik daar geen moeite meer mee.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #32
      Re: Kaal worden

      Kale mannen zijn het verst gevorderd in het evolutieproces; de homo sapiens was nog helemaal behaard.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #33
        Re: Kaal worden

        Ik ben 58 jaar en scheer mij 2x per week kaal onder de douche. En wat anderen daar van vinden, kan mij geen barst schelen.

        Comment


        • #34
          Re: Kaal worden

          Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
          Kale mannen zijn het verst gevorderd in het evolutieproces; de homo sapiens was nog helemaal behaard.
          Dat is de... naakte waarheid!
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #35
            Re: Kaal worden

            Zit ook vanachter door de isolatie en vooraan (bovenaan voor dat er hier commentaar op komt) moet ik elke dag wat meer wassen Zit in de familie, heb mijn vader ook altijd goed kaal gekend. Zet al jaren een hoed op als het frisser is tegen de kou en een pet als het warmer is tegen de zon. Als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal los laten lopen...

            Denk dat er niet zoveel oplossingen zijn. Het petje maar hoe compatibel is dat met het haarstukje? Eens praten met iemand die zo'n haarstukjes maakt (trouwens geen simpele job). Ofwel je er een gedacht van maken en al dan niet met bijstand besluiten dat met je cabrio rijden belangrijker is dan je haarstukje. Nu ja, met of zonder haar, een petje in de cabrio is misschien altijd een goed idee.

            Comment


            • #36
              Re: Kaal worden

              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
              Nu ja, met of zonder haar, een petje in de cabrio is misschien altijd een goed idee.
              Beslist, enkele jaren terug eens met de cambio van vrouwlief met open dak naar Frankrijk gereden. Bij aankomt was mijn voorhoofd (had toen nog meer haar) zo rood als een tomaat. In de wind daar helemaal geen acht op geslaan.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #37
                Re: Kaal worden

                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Beslist, enkele jaren terug eens met de cambio van vrouwlief met open dak naar Frankrijk gereden. Bij aankomt was mijn voorhoofd (had toen nog meer haar) zo rood als een tomaat. In de wind daar helemaal geen acht op geslaan.
                Het is dan kiezen tussen een petje of de eerste apotheker bij aankomst.
                En dat geldt evengoed voor de armen en aangezicht ... al kan je daar moeilijk een petje voor gebruiken. [emoji16]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #38
                  Re: Kaal worden

                  Wat bekende mensen zoals Gerard Joling en Dick Advocaat gedaan hebben is het implanteren van haar, maar je hebt er wel een vette bankrekening voor nodig.
                  http://www.hairsolutions.be/content....D=1522&ssmID=1 http://www.gerardjoling.nl/2011/gelukkig-nieuw-haar/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Kaal worden

                    Oorspronkelijk geplaatst door Guce Bekijk bericht
                    Ik ben 58 jaar en scheer mij 2x per week kaal onder de douche. En wat anderen daar van vinden, kan mij geen barst schelen.
                    Ieder zijn hobby maar je kunt natuurlijk ook twee maal per week het gazon maaien.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Kaal worden

                      En van Jamezzz horen we niets meer.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #41
                        Re: Kaal worden

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        En van Jamezzz horen we niets meer.
                        grt,bouk.
                        Heeft misschien zijn haar teruggevonden...
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #42
                          Re: Kaal worden

                          Ik ben toch heel blij dat ik er nog zo kan bijlopen, wel grijzer
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #43
                            Re: Kaal worden

                            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                            Ik ben toch heel blij dat ik er nog zo kan bijlopen, wel grijzer
                            Ook ingeplant en geverfd ?

                            Comment


                            • #44
                              Re: Kaal worden

                              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              Ik ben toch heel blij dat ik er nog zo kan bijlopen, wel grijzer
                              Jagger lijkt meer en meer op een Australopithecus
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Kaal worden

                                ik scheer mijn hoofd al meer dan 10 jaar volledig kaal paar maal per week

                                Comment

                                Working...
                                X