Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.


  • #2
    Re: Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.

    Nelly Kroes van de europeese commisie wil roaming in heel europa aan 1 tarief gaan maken
    Wat telenet doet is eigenlijk een charmeoffensief voor iets dat toch zal verplicht komen.

    Comment


    • #3
      Re: Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.

      Het zal dus voor data roaming de helft worden van afschuwelijk duur (20 cent per MB wordt 10 cent per MB), dus nog altijd zééééééér duur.
      Om maar te zwijgen van Zwitserland....(nog altijd 5.75 EURO per MB)
      Maar het is beter dan niks.
      Dus toch maar beter een Mac Donnalds blijven opzoeken voor free WiFi ?
      Last edited by nete; 31 mei 2013, 06:59.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Het zal dus voor data roaming de helft worden van afschuwelijk duur (20 cent per MB wordt 10 cent per MB), dus nog altijd zééééééér duur.
        Om maar te zwijgen van Zwitserland....(nog altijd 5.75 EURO per MB)
        Maar het is beter dan niks.
        Dus toch maar beter een Mac Donnalds blijven opzoeken voor free WiFi ?
        Toch één iemand die begrepen heeft dat het 50% van een schandalig tarief is, waarna het nog steeds schandalig duur blijft, en niet 50% van het binnenlands tarief

        Comment


        • #5
          Re: Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          .......
          Dus toch maar beter een Mac Donnalds blijven opzoeken voor free WiFi ?
          tja..wij hebben Ziggo.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.

            Da's blij zijn met maar een half pak slaag

            Beste oplossing in het buitenland: free Wifi (Hotel, camping, McDo....)
            Lokaal prepaid kaartje kopen.

            Ik heb in Australie Aus$20 uitgegeven om 4 weken lokaal te bellen/SMSen en sporadisch "on the road" mail te checken. Tijdens het wachten op de terugvlucht kon ik zelfs mijn resterend krediet nog opdoen.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.

              Vraag mij af wie er nog zo dom is om deze belachelijk hoge tarieven te betalen in het buitenland.
              Last edited by Leopard; 2 juni 2013, 18:56.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Juli en augustus Telenet mobiel aan halve prijs uit het Europese buitenland.

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                Ik heb in Australie Aus$20 uitgegeven om 4 weken lokaal te bellen/SMSen en sporadisch "on the road" mail te checken. Tijdens het wachten op de terugvlucht kon ik zelfs mijn resterend krediet nog opdoen.
                Ik heb in Oostenrijk 7€ betaald voor 5 dagen onbeperkt internet gebruik...
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                Comment

                Working...
                X