Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jim Morrison look-a-like

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jim Morrison look-a-like

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    geen wonder dat "the doors" hem hebben uitgekozen op hun tournee ( heb GROTE spijt dat ik niet ben gaan kijken toen ze in de Elisabethzaal optraden)
    meer:
    The Doors playing with Ian Astbury - Riders on the storm
    Last edited by toerist; 11 augustus 2007, 21:23.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Jim Morrison look-a-like

    Nice effort , maar 't kan toch niet tippen aan 't origineel. Hij zal nog veel moeten smoren en zuipen om me 't zelfde gevoel te geven. De andere groepsleden lijken me trouwens ook hun partituren verloren te hebben.
    Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
    MySite - All your base are belong to us - What you say

    Comment


    • #3
      Re: Jim Morrison look-a-like

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      http://nl.youtube.com/watch?v=vlV_sr...ted&search=&v3

      geen wonder dat "the doors" hem hebben uitgekozen op hun tournee ( heb GROTE spijt dat ik niet ben gaan kijken toen ze in de Elisabethzaal optraden)
      meer:
      http://nl.youtube.com/watch?v=sXpcBKn_bWk

      het optreden in de elisabethzaal was geweldig !!
      Het gaf me echt het gevoel een origineel optreden te zijn.
      iedereen zat op zijn plaats maar de Ian bleef zijn best doen om de mensen te laten rechtstaan en tot vanvoor te komen.
      Halverwege is dat ook gelukt en hoewel de security het probeerde tegen te houden kwam iedereen vooraan staan.
      Ik vond het geweldig !

      I'm the Lizard King, I can do anything !
      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
      like.no.other

      Comment

      Working...
      X