Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Itunes en Android besturingssysteem.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Itunes en Android besturingssysteem.

    Met zeer veel tevredenheid gebruik ik al 2 jaar een Ipod 64GB. Nu wil ik een nieuwe GSM bestellen (neen, geen Iphone) maar een Motorola RAZR met Android besturingssysteem. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om muziek van Itunes op de Android GSM te krijgen?
    Wie weet raad?
    Homo Sapiens Pentaxiensis

  • #2
    Re: Itunes en Android besturingssysteem.

    Ik neem aan dat je het hier hebt over mp3 bestanden? Die kan je toch gewoon van je harde schijf naar je Android toestel kopiëren?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Itunes en Android besturingssysteem.

      iTunes zet de muziek om in het AAC-formaat (M4A). Geen idee dat de musicplayer op een Android GSM hiermee weg kan.
      Als ik al die bestanden eerst moet omzetten in MP3, dan is mijn goesting al over.
      Homo Sapiens Pentaxiensis

      Comment


      • #4
        Re: Itunes en Android besturingssysteem.

        Android speelt deze gewoon af

        Comment


        • #5
          Re: Itunes en Android besturingssysteem.

          Ik sleur alles via iTunes gewoon naar mijn Android zonder problemen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Itunes en Android besturingssysteem.

            Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
            iTunes zet de muziek om in het AAC-formaat (M4A). Geen idee dat de musicplayer op een Android GSM hiermee weg kan.
            Als ik al die bestanden eerst moet omzetten in MP3, dan is mijn goesting al over.
            Dat ligt dan aan jouw instellingen. Het is wel zo dat songs aangekocht via de iTunes Music store in het m4a formaat zijn, maar als je van CD "ript", doe je dat met de instellingen die jij wil. Ik gebruik al jaar en dag mp3 192bps.
            Je kunt uiteraard al je m4a-bestanden selecteren en via iTunes>Geavanceerd>Maak versie voor mp3 aan omzetten, maar of dat de kwaliteit niet zal beïnvloeden weet ik niet.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Itunes en Android besturingssysteem.

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Je kunt uiteraard al je m4a-bestanden selecteren en via iTunes>Geavanceerd>Maak versie voor mp3 aan omzetten, maar of dat de kwaliteit niet zal beïnvloeden weet ik niet.
              Voor een GSM zal dat niet zoveel uitmaken, alhoewel ik niet inzie waarom je het zou omzetten naar mp3 als je het al hebt in m4a en Android deze gewoon kan afspelen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Itunes en Android besturingssysteem.

                Dat was eigenlijk de vraag van Peter, denk ik: kan Android deze gewoon afspelen? Ik denk wel die bestanden die niet beveiligd zijn (zoals ze vandaag de dag door Apple verkocht worden), maar de oudere? Daarvoor moest je je toestel "machtigen" om die af te spelen.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X