Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

    Zodat ik het ook via een mobieltje kan bekijken?
    Straatfotografie
    https://gertjandubbeld.wordpress.com
    Fujifilm X100S, Nikon D80, Canon Powershot G10, Canon Powershot S100

  • #2
    Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

    Oorspronkelijk geplaatst door gdfotografie Bekijk bericht
    Zodat ik het ook via een mobieltje kan bekijken?
    Heel makkelijk achter te komen, gewoon es proberen/uittesten via uw mobieltje...
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

    Comment


    • #3
      Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

      Yes, vervelend genoeg wel in die zin dat de site je elke keer lastig valt met reclame voor forumrunner wat betalend is als je met de standaard browser naar de site surft.

      Dit gezegd zijnde, die forumrunner is echt wel veel handiger en er is een gratis versie die read-only is.

      Comment


      • #4
        Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Yes, vervelend genoeg wel in die zin dat de site je elke keer lastig valt met reclame voor forumrunner wat betalend is als je met de standaard browser naar de site surft.

        Dit gezegd zijnde, die forumrunner is echt wel veel handiger en er is een gratis versie die read-only is.
        Betalende versie kost ongeveer € 1,5 ... Duur hé

        Comment


        • #5
          Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

          Als ik via een tablet naar het forum kom, dan wordt één keer meegegeven dat er een applicatie beschikbaar is, als ik daar neen kies ... dan ben ik daar ook vanaf.
          Erg hé.

          En inderdaad ... betalende versie is onbetaalbaar!
          Kopen ze een speeltje van 600 € en een data-abo maar een app van 1,5€ of zo is te duur.
          Last edited by VerSeg; 12 januari 2012, 11:47.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

            Gewoon opera mini downloaden en alles gaat even vlotjes als op de pc! (alles in achting genomen natuurlijk)
            Dit berichtje is zelfs met mijn gsm gepost
            Merci en groetjes :)
            Insta | Flickr | Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

              Het gaat mij niet om die 1,5 euro. De gps software heeft me 50 euro gekost. Het gaat over het principe dat je blijkbaar reclame moet maken voor die mannen als je ermee in zee gaat. Ik durf wedden dat jullie reclamen blokken op de site en zo BD potentieel inkomensverlies heeft.

              Comment


              • #8
                Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Ik durf wedden dat jullie reclamen blokken op de site en zo BD potentieel inkomensverlies heeft.
                Ha. Mensen die ads blokkeren zijn mensen die zich ergeren aan ads en er zeker niet op klikken. Welk inkomensverlies?

                Comment


                • #9
                  Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

                  Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                  Ha. Mensen die ads blokkeren zijn mensen die zich ergeren aan ads en er zeker niet op klikken. Welk inkomensverlies?
                  Haha allee nu: vraag eens aan de adverteerder
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Haha allee nu: vraag eens aan de adverteerder
                    Als ik een reclamespot wegzap op tv voor een product dat mij niet interesseert.... wat is het inkomstenverlies?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

                      Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      Als ik een reclamespot wegzap op tv voor een product dat mij niet interesseert.... wat is het inkomstenverlies?
                      Goed voorbeeld caleido.
                      Ik snap je wel hoor

                      Op een site kan ik niet zappen maar wel een ad-blocker gebruiken als alternatief.
                      Als iedereen zwijgt over het gebruik van een ad-blocker dan is de kans groter dat
                      de advertentie door meerdere mensen wordt gezien, men toch reageert en toch op zo'n advertentie klikt.
                      Wat jij doet weet ik nu maar wat alle anderen doen weet ik niet

                      Het is toch duidelijk dat het aanraden of adviseren van een ad-blocker in het nadeel
                      van de adverteerder is.

                      Er is iets interessants (?) op VT4, VTM of 2BE.
                      9 op 10 kom ik dan in een reclameblok terecht. Dat heb ik dikwijls aan mijn been
                      Dus? Ik doe het niet meer en dan moet ik ook niet meer zappen

                      Maar ik ga BD niet vergelijken met die flut-zenders
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Is dit forum ook in mobiele weergave te bekijken?

                        Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                        Als ik een reclamespot wegzap op tv voor een product dat mij niet interesseert.... wat is het inkomstenverlies?
                        Kijkcijfers tiens. Waarom denk je dat reclameblokken in prime tijd duurder zijn dan in het midden van de nacht? Het is gewoon statistiek.

                        Ik durf wel eens op een ad klikken als het mij interesseert of naar een website surfen van een fabrikant na een reclame. Toevallig deze morgen op de radio gehoord en direct naar zitten surfen. Niet dat dit iets met reclame te maken heeft, maar het helpt wel soms.
                        http://krispeetersvisitingthings.tumblr.com/

                        De google ads vind ik meestal wel goed/relevant, behalve op youtube dan. Daar stoort het.

                        Comment

                        Working...
                        X