Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 5s en Windows 8.1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone 5s en Windows 8.1

    Er is iemand met een iPhone 5s en Windows 8.1 met momenteel meer dan 7000 foto's op de iPhone die moeten verwijderd worden.
    Ik (en mijn vrienden) hebben Mac; wij koppelen gewoon de iPhone aan de Mac via USB, starten Image Capture (da's een Mac programma om foto's van camera/scanner... etc. op de Mac te krijgen), selecteren de te verwijderen foto's en drukken op de delete knop. Simpeler kan niet.
    Maar hoe doe je dat op een PC met Win 8.1? Is er een progje vergelijkbaar met onze Image Capture?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: iPhone 5s en Windows 8.1

    Kan je ook niet gewoon de Iphone via USb aansluiten op de pc, dan krijg je normaal een pop-up venster waar je selecteert mappen tonen(net alsof je een stick zou insteken). Dan kan je gewoon de mappen van de iPhone afzoeken(denk wel dat die er een sdkaartje heeft insteken), net alsof je op de pc zou doen. Allé dat werkt toch bij windows 7 zo. Vandaar uit zou je moeten de foto's kunnen verplaatsen deleten, enz.

    Comment


    • #3
      Re: iPhone 5s en Windows 8.1

      Dank voor je antwoord, Jean-Pierre. Zou dat voor Win 8.1 nog zo zijn? Blijkbaar (en dat lees in nu pas in de Engelse discussie) speelt de iOS van de iPhone -naast Win versie op PC- ook een rol. We verifiëren momenteel: het zou om iOS 8.02 gaan (ikzelf heb al 8.4.1).
      Met de voortschrijdende technologie lijkt het alsof de dingen telkens moeilijker worden.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: iPhone 5s en Windows 8.1

        In windows is dat nog eenvoudiger. Zelfs geen software nodig. Gewoon verkenner, bestanden selecteren en op de DEL knoppie drukken.
        Had hij maar een Android foonie.

        Probleem is die eyefeune. Apple werkt niet goed samen met windows. Appel moet altijd anders doen en buiten de standaard lopen.
        Ik heb weet van een programmatje dat je in staat stelt om een appeldevice te manipuleren (bestanden benaderen) onder windows maar het ontglipt me even de naam ervan.

        Comment


        • #5
          Re: iPhone 5s en Windows 8.1

          Op het Mac-forum is er niemand die wat van Windows kent of ook wil weten. Persoonlijk ben ik ook voorstander van: jij kiest voor Windows, waarom dan iPhone, iPad, e.d. Ik ga toch ook niks vandenaldi kopen met mijn Mac?
          Qua standaard: pas op daar, want de feun was er wel voor de vandenaldibullen.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: iPhone 5s en Windows 8.1

            LesC, is dit mss iets dat kan helpen?

            Hoe zet u uw foto's van uw iPhone of iPad over naar uw computer? Gebruikt u Windows Verkenner? Of liever de fotostream via iCloud? Er bestaan ook heel ..


            Zit het geheugen van je iPhone helemaal bomvol door al die foto's die je dit weekend gemaakt hebt? Tijd om ze over te zetten naar je computer! Het is echter niet altijd helemaal duidelijk hoe je dat moet doen. In dit artikel leggen we...
            Last edited by Guest22; 25 augustus 2015, 20:17. Reden: 2de link toegevoegd.

            Comment


            • #7
              Re: iPhone 5s en Windows 8.1

              Hė, Jean-Pierre, daar kan ik wat mee doen. De vorige reactie heeft me echter doen beslissen als Mac-ker nooit nog wat voor de overkant te doen. Moet ie de feun maar inruilen.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: iPhone 5s en Windows 8.1

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Hė, Jean-Pierre, daar kan ik wat mee doen. De vorige reactie heeft me echter doen beslissen als Mac-ker nooit nog wat voor de overkant te doen. Moet ie de feun maar inruilen.
                Blij dat ik heb kunnen helpen.

                Comment


                • #9
                  Re: iPhone 5s en Windows 8.1

                  Misschien eens kijken naar en proberen met Wondershare MobileGo.

                  Dit is een tooltje dat ik regelmatig gebruik om bestanden uit te wisselen tussen iPhone en Android toestellen.
                  Ik weet niet meer juist van buiten wat je aan foto mogelijkheden hebt maar volgens mij zit dat er ook in.


                  Steven
                  1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                  Comment

                  Working...
                  X