Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inwisselen Google playstore cadeaukaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inwisselen Google playstore cadeaukaart

    Hoi Allemaal,

    Ten einde raad probeer ik hier een oplossing te vinden voor het inwisselen van mijn google playstore cadeaukaart.

    Onlangs heb ik een cadeaukaart gekocht in een winkel twv 25 euro. Als ik deze probeer in te wisselen in de playstore krijg ik de volgende melding.

    Wij hebben meer informatie nodig om je cadeaukaart in te wisselen.


    Ik heb dit op verschillende accounts geprobeerd. Ook heb ik nagezien of mijn profiel volledig was ingevuld.

    Nadien heb ik online nog eens een code aangekocht twv 15 euro met hetzelfde resultaat. Ik veronderstel dat de fout ergens bij mij moet liggen maar ik vind ze dus niet.

    Als ik het formulier invul van google krijg ik als antwoord dat ik niet in aanmerking kom om een bezwaar in te dienen. Dit op een norply email. Een email voor contact met google vind ik niet. ofwel krijg ik een doodlopende link ofwel wordt ik doorgestuurd naar een FAQ pagina.

    Ik wordt stilaan gek van het feit dat de gewone mens in de steek gelaten wordt op het gebied van service, en dat niet alleen google maar bijna overal. Dit is dan een ander topic waard. Het enige wat ik nu weet is dat ik 40 euro aan codes heb waar ik niets mee kan doen.

    Bedankt alvast
    Last edited by Steco; 24 september 2022, 13:46.
    Groetjes Steco

  • #2
    Inwisselen Google playstore cadeaukaart

    Deze geprobeerd?
    Google Play-cadeaukaarten kunnen worden ingewisseld voor tegoed in de vorm van Google Play-saldo. Je kunt je saldo gebruiken om content op Google Play te kopen. Als je problemen tegenkomt wanneer je

    Bij andere fouten kijken.
    Misschien dat wat je al deed?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Inwisselen Google playstore cadeaukaart

      Dank u wel voor uw reactie. Ja, naar mijn weten alle pagina's bezocht. Ik heb alles goed nagekeken en geprobeerd. Het enige wat je op het net doet is in rondjes draaien. kan er mij iemand een email bezorgen van bijv de klachtendienst van google? Het volgende krijg ik.

      Groetjes Steco

      Comment


      • #4
        Re: Inwisselen Google playstore cadeaukaart

        Economische inspectie er op zetten?

        Comment


        • #5
          Re: Inwisselen Google playstore cadeaukaart

          Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
          Economische inspectie er op zetten?
          [emoji23][emoji23][emoji23]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X