Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Standaard installatie houtkachel door buitenlands bedrijf

Weet er of speciale regels zijn voor buitenlandse bedrijven (Spaans/Nederlands) om hier in BelgiŽ een houtkachel te installeren volgens de geldende voorschriften. Of is er enkel beschreven omtrent de eisen waaraan het toestel moet voldoen en de eisen omtrent de afvoer (verluchting/buizen/schoorsteen) ?

Ik heb hier een spaanse ondernemer (een Belg), die zegt dat hij dat niet kan doen, omdat hij niet de nodige certificaten heeft om dat te doen. Nochtans had hij dat wel gedaan toen hij in BelgiŽ nog ingeschreven was bij een ander gebouw. Hij zei dat hij toen hij nog ingeschreven was in BelgiŽ, daarvoor wel de nodige certificaten had.
    Mijn vraag: weet iemand hoe het zit omtrent deze wetgeving of dat het nergens staat vermeld.
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Standaard Re: installatie houtkachel door buitenlands bedrijf

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
    Weet er of speciale regels zijn voor buitenlandse bedrijven (Spaans/Nederlands) om hier in BelgiŽ een houtkachel te installeren volgens de geldende voorschriften. Of is er enkel beschreven omtrent de eisen waaraan het toestel moet voldoen en de eisen omtrent de afvoer (verluchting/buizen/schoorsteen) ?

Ik heb hier een spaanse ondernemer (een Belg), die zegt dat hij dat niet kan doen, omdat hij niet de nodige certificaten heeft om dat te doen. Nochtans had hij dat wel gedaan toen hij in BelgiŽ nog ingeschreven was bij een ander gebouw. Hij zei dat hij toen hij nog ingeschreven was in BelgiŽ, daarvoor wel de nodige certificaten had.
    Mijn vraag: weet iemand hoe het zit omtrent deze wetgeving of dat het nergens staat vermeld.
    Nog nooit van gehoord Stefaan.
    Voor je eigen veiligheid, zorgen dat er een goede schouw aanwezig is, desnoods met een inox flexibel of inox buizen.
    En als het om een volledig dicht huis is, zorgen voor voldoende luchtverversing.
    Bij een nieuwbouw van de laatste generatie is een houtkachel in veel gevallen een probleem.

Soortgelijke discussies

1. buitenlands festival
    Door Botty in forum Fotobeoordeling Mensen & Straatfotografie
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 30 april 2012, 14:30
  2. 2e bedrijf
    Door artep in forum Showcase Mensen & Straatfotografie
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 23 juli 2010, 10:13
  3. buitenlands model
    Door flip in forum Camera's
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 22 augustus 2004, 09:15
  4. welke garantie met buitenlands toestel nikon d100?
    Door kurtakintť in forum Camera's
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 28 mei 2003, 11:37

Regels voor berichten