Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard Ik ben toch niet gek.

Kijk eens wat voor mail ik nu heb ontvangen.

Hello there,

There are 99 days until the November 3, 2020 General Election! Shop our selection of Donald Trump shirts, designed to help you share your support for the 2020 presidential elect.

Visit our Trump 2020 collection here: http://gearstrend.store/trump-2020-collection

The one thing that is certain about this politician is that every American has strong feelings of either support or opposition toward him.

Best Regards,
    Trump Supporter
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Standaard Re: Ik ben toch niet gek.

Het is fake, nep, komt van China, de democraten, Biden, Obama enz.
    ‘De beste foto's zijn foto's die tastbaar, uitnodigend en echt aanvoelen’

Angry Re: Ik ben toch niet gek.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    The one thing that is certain about this politician(1) is that every American(2) has strong feelings of either support or opposition toward him.
    Fout...
    (1) Eh ?
    (2) person on earth
    Ik zou dat kopen... Krijgt binnen 35 jaar verzamelaarswaarde binnen kennerspubliek wegens zeldzaam. Hebben ze ook KKK kappen met foto ?
    Laatst gewijzigd door Nerdifant; 23 oktober 2020 om 08:09
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Fout...
    (1) Eh ?
    (2) person on earth
    Ik zou dat kopen... Krijgt binnen 35 jaar verzamelaarswaarde binnen kennerspubliek wegens zeldzaam. Hebben ze ook KKK kappen met foto ?
    35 jaar, dat halen ze niet: over twee maanden liggen ze als poetskatoen in de kringloop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    35 jaar, dat halen ze niet: over twee maanden liggen ze als poetskatoen in de kringloop.
    Dat ben ik nog niet zo zeker, zou zomaar een verzamelobject kunnen worden want binnen 35 jaar spreken ze nog steeds over hem
    Er is nog nooit zo'n president geweest die zoveel stof heeft doen opwaaien, bij manier van spreken, en hij is ook de enigste voorlopig die aan tafel heeft gezeten met Noord Korea

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Dat ben ik nog niet zo zeker, zou zomaar een verzamelobject kunnen worden want binnen 35 jaar spreken ze nog steeds over hem
    Er is nog nooit zo'n president geweest die zoveel stof heeft doen opwaaien, bij manier van spreken, en hij is ook de enigste voorlopig die aan tafel heeft gezeten met Noord Korea

grts
    Sieg
    Dat is met alles: het is maar net wat de gek er voor geeft. Er zijn mensen die een kunstwerk kopen voor meer dan een ton, soms een die ik hooguit in de kelder zou zetten om de muizen en ratten te verjagen en daar zouden de shirts uitermate geschikt voor zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Dat is met alles: het is maar net wat de gek er voor geeft. Er zijn mensen die een kunstwerk kopen voor meer dan een ton, soms een die ik hooguit in de kelder zou zetten om de muizen en ratten te verjagen en daar zouden de shirts uitermate geschikt voor zijn.
    Inderdaad, het is zoveel waard wat men er voor wil geven, dat is altijd zo hé
    Kijk naar die ene foto die voor zoveel miljoen verkocht is, drie streepjes verschillende kleuren, tjah ge moet maar geluk hebben als verkoper
    Zelf zie ik me niet investeren in troep van Trump, maar er zullen er altijd wel zijn.
    Als je ziet dat net iets minder dan de helft van de amerikanen toch nog steeds voor Trump stemmen zijn er blijkbaar kopers genoeg

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Soortgelijke discussies

1. Of toch nog niet...
    Door Jacobs Pascal in forum Natuur & Landschappen
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 25 juli 2012, 19:09
  2. En toch doe ik het niet ....
    Door Josv in forum Fotobeoordeling Model, Studio & Glamour
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 15 maart 2011, 10:37