Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hubo vaderdagbox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hubo vaderdagbox

    Gewoon uit nieuwsgierigheid want ik heb alle toestellen reeds ( van andere merken )

    Maar Hubo maakt tegenwoordig reclame met een pakket:

    - accu grasmaaier
    - accu heggenschaar
    - accu kantentrimmer
    - accu
    - lader

    ....voor 99 euro !

    Kan dat nu echt iets waard zijn ? Voor 99 euro heb ik nog geen accu.
    Akkoord misschien is dat maat geschikt voor een tuintje van 2 zakdoeken groot, maar toch.....
    Ik vroeg het mij gewoon af.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Hubo vaderdagbox

    Raar genoeg maken de chinezen alles, en dikwijls ook al goede kwaliteit, voor geen geld.
    Het is niet voor niets dat hun baas gezegd heeft van china de grootste wereldmacht te maken tegen 2035!

    Comment


    • #3
      Re: Hubo vaderdagbox

      Chinees staat niet altijd gelijk aan brol hoor.
      Als de staat daar geen hogere invoer taksen oplegt, de invoerder en de winkeliers niet te hebberig zijn, dan kan dat heel goed materiaal zijn.
      Mijn Moederborden die ik sedert de farce met Asus koop, MSI moederborden zijn Japans en wat staat erop? Made in China.
      idem dito met mijn grafische kaarten, allemaal Made in China waar vroeger Made in Taiwan op stond. En voor zover ik weet rekend China Taiwan nog steeds behorend bij China hoewel de communisten
      niks te piepen hebben in Taiwan.
      En zo'n gefortuneerde kerel gelijk jij, wat is € 99,00 eigenlijk, peanuts.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Hubo vaderdagbox

        Hoe ze het doen heb ik geen idee van maar als je naar de prijzen van de losse delen kijkt dan is het inderdaad een koopje. Voor een stadstuin van een 100 a 200m² zal dat wel haalbaar zijn denk ik.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: Hubo vaderdagbox

          Het gevaar dat je loopt, zelfs als er niks kapot gaat dat, eenmaal je accu versleten is je nergens nog een vervangaccu vindt....

          Comment


          • #6
            Re: Hubo vaderdagbox

            Alle merken veranderen om de zoveel tijd wel van batterij. Andere technologie, andere spanning... En zelfs al is de binnenkant hetzelfde, dan is de mechanica anders.

            Comment


            • #7
              Re: Hubo vaderdagbox

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Chinees staat niet altijd gelijk aan brol hoor.
              Als de staat daar geen hogere invoer taksen oplegt, de invoerder en de winkeliers niet te hebberig zijn, dan kan dat heel goed materiaal zijn.
              Mijn Moederborden die ik sedert de farce met Asus koop, MSI moederborden zijn Japans en wat staat erop? Made in China.
              idem dito met mijn grafische kaarten, allemaal Made in China waar vroeger Made in Taiwan op stond. En voor zover ik weet rekend China Taiwan nog steeds behorend bij China hoewel de communisten
              niks te piepen hebben in Taiwan.
              En zo'n gefortuneerde kerel gelijk jij, wat is € 99,00 eigenlijk, peanuts.
              1. Ik ben zeker niet gefortuneerd
              2. Ik heb al die dingen reeds, maar ik vroeg me gewoon af hoe het mogelijk is ? Is toch wel extreem laag eh ....
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment

              Working...
              X