Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
    welke, die laatste ?
    yep..die van jou.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      yep..die van jou.
      grt,bouk.
      Dan zetten we er 'n andere in de plaats

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Griekenland

        Een anagram is een woord veranderen met dezelfde letters tot een ander woord. Neem bijvoorbeeld "Griekenland". Wanneer je de letters van "Griekenland" door elkaar gooit, krijg je de zin:
        "Er kan geld in"
        Is dit toeval? Of heeft men dit geweten?

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Schoonmoeder overleden
          Twee vrienden ontmoeten elkaar op straat. Zegt de ene: "Goh, ik hoorde, dat je schoonmoeder is gestorven.
          Wat had ze?" "Och, een beetje sieraden, een TV en wat spaargeld." "Neeh, zo bedoelde ik dat toch niet. Ik bedoel, wat kwam ze tekort?"
          "Nou ja, een fatsoenlijke oudedagverzorging, spaarboekjes, eigendom."
          "Man, dat bedoel ik toch ook niet. Ik wilde weten, hoe ze stierf!"
          "Ach zo. Tja, dat was erg stom. Ik vroeg haar of ze 'n kilootje aardappels kon halen in de kelder. Toen is ze uitgegleden op de keldertrap en brak haar nek." "Ongelofelijk, echt.
          En? Wat hebben jullie toen gedaan?" "Toen hebben we macaroni gegeten."

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            'Wat wil je later worden?' vraagt de juffrouw op school aan Peter.
            'Kunstschilder, arts of glazenwasser.' zegt hij vol overtuiging.
            'Ja, maar welke van de drie het liefst?'
            Peter: 'Kan me niets schelen...... als ik maar blote vrouwen te zien krijg!'
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Beter verzekerd

              Tijdens een bezoek aan een ziekenhuis passeert Koningin Beatrix een kamer waar een mannelijke patiënt ligt te masturberen.
              "O God!" roept Beatrix. "Dit is echt walgelijk! Wat is hier de bedoeling van?"
              De dokter die haar rondleidt, legt uit: "Het spijt me Majesteit, maar deze man heeft een ernstige aandoening waarbij zijn testikels zich razendsnel met sperma vullen. Als hij dit geen 5 keer per dag doet, zullen zijn ballen barsten en zal hij spoedig sterven!"
              "Oohh, het spijt me!" zegt Beatrix.
              Een verdieping hoger komen ze langs een kamer waar een jonge verpleegster een patiënt oraal ligt te bevredigen.
              "Oohh mijn God!" zegt Beatrix opnieuw. "Wat gebeurt hier?"
              Antwoordt de dokter: "Zelfde ziekte, alleen beter verzekerd."

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Teacher : “Can you tell the name of 3 great Kings who have brought happiness & peace into people's lives ?”
                Student : “Smo-King , Drin-King and Fuc-King” !!!

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  "Een super aantrekkelijke man besloot dat hij de verantwoordelijkheid had de perfecte vrouw te trouwen zodat ze samen bijzonder mooie kinderen konden verwekken.
                  Met die gedachte ging hij op zoek naar de perfecte vrouw.
                  Het duurde niet lang of hij vond een boer die drie bijzonder mooie dochters had, alle drie benamen ze hem zijn adem zo mooi waren ze.
                  Hij vertelde de boer wat zijn plannen waren, en vroeg toestemming met één van zijn dochters te trouwen.
                  De boer antwoorde slechts met, "Ze zijn er alle drie aan toe om te trouwen, Dus ben je op de goede plek. Neem ze allemaal een keer mee uit en neem degene die je wilt."
                  De man ging op stap met de eerste dochter. De volgende dag vroeg de boer wat hij van zijn eerste dochter vond.
                  "Nou," zei de man, "ze heeft slechts een heeeeeeel klein beetje, niet dat je het kunt zien, hoor ... maar ze heeft kromme tenen."
                  De boer knikte en stelde voor dat de man met één van de andere dochters uit moest gaan; aldus vertrok de man met de tweede dochter.
                  De volgende dag, vroeg de boer weer wat hij van zijn dochter vond.
                  "Nou,"antwoordde de man , "ze is slechts een heeeeel klein beetje, niet dat je het kunt zien, hoor ... maar ze is een beetje scheel."
                  De boer knikte en stelde de man voor om met zijn derde dochter uit te gaan om te zien of deze de ware zou kunnen zijn. En zo gebeurde het.
                  De Volgende ochtend haaste de man zich naar de boer en vertelde enthousiast,
                  "Zij is perfect, helemaal perfect. Zij is degene met wie ik wil trouwen"
                  En dat gebeurde nog diezeflde dag.
                  Maanden later werd de baby geboren. Toen de man op de kraamafdeling kwam schrok hij zich een ongeluk: de baby was het lelijkste, meest zorgwekkende zielige persoontje dat je je kunt voor stellen. Hij haaste zich naar zijn schoonvader en vroeg hem hoe het heeft kunnen gebeuren dat gezien de schoonheid van zijn ouders het kind zo verschrikkelijk lelijk was.
                  "Nou," legde de boer uit, "Ze was slechts een heeeeeeel klein beetje, niet dat je het kon zien , hoor... zwanger toen je haar ontmoette."
                  "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    In een klasserestaurant genieten een man en een vrouw van een romantisch diner bij kaarslicht. Maar ineens ziet de ober hoe de man zachtjes van zijn stoel glijdt tot hij volledig onder tafel zit.
                    De vrouw kijkt rond alsof ze niet weet waar hij gebleven is.
                    "Excuseer mij, mevrouw,"zegt de ober behulpzaam "maar ik denk dat uw echtgenoot onder de tafel zit."
                    "Nee hoor!" sist ze hem toe "Mijn echtgenoot komt net binnengewandeld."
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      .Het Zwart sponsje.

                      Een kleine jongen ziet zijn moeder uit de douche komen en vraagt:
                      'Wat is dat zwart daar onder je buik?'
                      'Dat is mijn zwart sponsje.'
                      De volgende dag begint het kind te zaniken:
                      'Mag ik je zwart sponsje nog eens zien?'
                      Om van het gezeur af te zijn zegt ze na een tijdje:
                      'Ik heb het sponsje niet meer.'

                      Twee dagen later stormt het kind de keuken binnen en roept:

                      'Ik weet waar je zwart sponsje is, mama! De buurvrouw van hiernaast heeft het, en maakt onze papa zijn
                      gezicht ermee schoon !
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Prachtig dat dialekt.

                        In het bejaardehoes zitte twee auw vruikes.

                        Zach de ein tege de anger: "Ich huur bekans niks mier".

                        "Kóm, ich zal ins effekes in dien oer kieke" zag häör vriendin.

                        "Och, ich zeen 't al, dao zit 'n zetpil in dien oer...."

                        "****" zach die anger "dan weit ich ouch wo mien hoeraparaat gebleve is....!"
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Koos vlieg besigheidsklas tussen Kaapstad en Johannesburg, en hy is besonder verbaas om te sien dat die passasier in die stoel langs hom 'n papegaai is.
                          Toe die lugwaardin verbykom, vra Koos vir 'n koppie koffie. "En vir my 'n whiskey, jou koei!" snou die papegaai haar toe.
                          Die lugwaardin is so verbaas dat sy die whiskey bring, maar Koos se koffie vergeet.
                          Toe Koos haar daarop wys dat hy nog wag vir sy koffie, skree die papegaai vir haar: "En bring vir my nog 'n whiskey, jou koei!"
                          Duidelik ontsteld kom die lugwaardin terugmet die papegaai se whiskey,
                          maar weereens sonder Koos se koffie.
                          Nie heeltemal seker hoe om sy koffie te kry nie, besluit Koos om die papegaai se metode te gebruik...
                          "Ek het jou nou al twee maal vir koffie gevra,jou simpel koei. Bring dit nou voor ek kwaad word!"
                          Die volgende oomblik het die kaptein en 'n paar van die manlike passasiers vir Koos en die papegaai beet en dra hulle na die nooduitgang toe.
                          Net voor hulle uitgegooi word sê die papegaai aan Koos: "Vir iemand wat nie kan vlieg nie het jy nogal 'n groot bek!"

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Skoon vertel van jy. Jy afrikaner wees?


                            Grtz, RF
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Skoon vertel van jy. Jy afrikaner wees?
                              Grtz, RF
                              nieje begore, ben iene van veuseleir

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                DAT IS PAS CRISIS !


                                Vannacht heeft een inbreker bij mij ingebroken.



                                Hij zocht naar geld.

                                Ik ben opgestaan . . .



                                En heb mee helpen zoeken.

                                Comment

                                Working...
                                X