Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    MODERNE SEKSUELE VOORLICHTING AAN DE KINDEREN VAN DEZE TIJD ......

    "Papa ? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan ? "

    "Wel mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet vandaag ? Luister goed !

    Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een cybercafé.

    Papa heeft in de toiletten van dat cybercafé een verbinding gemaakt met mama.

    Op dat moment heeft mama een paar downloads gekregen van de memorystick van papa.

    Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen firewall hadden gebruikt.

    Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten, zaten we na negen maanden met een virus !!!" .

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      In bed vraagt de man aan zijn nieuwe vriendin:
      "Rookt gij nadat we eeeuh...het gedaan hebben?"

      "Ik weet het niet", zegt zij; "ik heb nog nooit gekeken".
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        In bed vraagt de man aan zijn nieuwe vriendin:
        "Rookt gij nadat we eeeuh...het gedaan hebben?"

        "Ik weet het niet", zegt zij; "ik heb nog nooit gekeken".
        jeetje Theo........das echt al een oudje hč.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          jeetje Theo........das echt al een oudje hč.
          grt,bouk.
          Niet voor mij.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            A guy walks into a sperm donor bank wearing a ski mask and holding a gun. He goes up to the nurse and demands her to open the sperm bank vault. She says "But sir, its just a sperm bank!", "I don't care, open it now!!!" he replies.
            So she opens the door to the vault and inside are all the sperm samples. The guy says "Take one of those sperm samples and drink it!", she looks at him "BUT, they are sperm samples???" , "DO IT!". So the nurse sucks it back. "That one there, drink that one as well.", so the nurse drinks that one as well.
            Finally after 4 samples the man takes off his ski mask and says, "See honey - its not that hard."
            D90 - D70 - F80 + glas

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Jezus is teruggekeerd op aarde. Om te bewijzen dat hij Jezus is, wil de pers dat hij over het water loopt. Alle camera's staan opgesteld rond een zwembad. Jezus stapt het zwembad in en zinkt meteen als een baksteen naar de bodem. Als hij weer bovenkomt, vraagt de verslaggever: 'Wat is er mis gegaan?' 'Ja,' zegt Jezus, 'de eerste keer dat ik over het water liep, had ik nog niet van die gaten in m'n poten!'
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                WEEFSNITJE EN DE DWEVEN ZERGEN

                Er leefde eens, veel her weg in een krachtig pasteel, een scheel hoon meisje en da scheel hoon meisje heette Weefsnitje.
                Maar in dat krachtig pasteel woonde nog iemand: de biefstoeder, de moze biefstoeder van Weefsnitje. En iedere dag trok zij haar kloenste scheetje aan, en dan ging ze voor het wiegeltje staan, en dan zei ze: "Wiegeltje, Wiegeltje aan de spand, wie is de vroenste schouw van lans het gand?"
                En dan antwoordde dat Wiegeltje: "Biefstoeder, je bent scheel hoon, maar Weefsnitje is muizendschaal doner dan jij."
                En dan werd die moze biefstoeder beeds stozer.
                En op dekere zag, ging zij vrorgen smoeg naar de joze bager. "Joze bager" zei ze, "jij gaat Weefsnitje nidkappen en haar achterlaten in het wonkere doud."
                En de joze bager, de leersmap, die had een klare zijk op de kaak. Hij was vroeger nog matroos geweest en had zeven jaren op zijn slip gescheten.
                De joze bager dus sprong op zijn perk staard, pakte zijn wietgescheer en met zijn klatte zoten smeet hij Weefsnitje in het wuikgstras.
                En Weefsnitje, ocharme, zat daar te schruilen van de hik. Het zat daar vol met woute stolven. Maar toen kwamen daar uit het heupelkrout de dweve zergjes die ergens wiep in het doud in een harig k*u*t*je woonden. Zij zagen Weefsnitje liggen en, met verkrachte eenden, brachten zij Weefsnitje naar een haddenstoelen puisje.
                Toen kwam daar opeens de prone schins voorbij, ook al pezeten op een perk staard, eigenlijk een pimmelschaard. Hij zag Weefsnitje liggen, want zij lag daar in een klazen gist. Zij had zich immers verslikt in een fut struik van de houte steks. en de prone schins werd natuurlijk zapelstot van Weefsnitje; hij streek haar kak in de ogenen muste haar recht op haar kont. Hij nam haar mee, zij trouwden veel en hadden lange kinderen en gaven een groot kannepoekenfeest.

                EINDE
                Last edited by w00ha; 26 december 2011, 09:29.

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Bij een wijnhandelaar is de reguliere proever overleden en de
                  zaakvoerder gaat op zoek naar een nieuwE werkkracht.
                  Een dronkaard met een versleten, vuile blik kwam langs voor de positie.
                  De zaakvoerder vraagt zich af, hoe hem weg te sturen.
                  Ze gaven hem een glas te drinken.
                  Hij probeerde het en zei:
                  "Het is een Muscat, drie jaar oud, gekweekt op een noordelijke helling, gerijpt in stalen containers".
                  Lage kwaliteit, maar acceptabel.
                  "Dat klopt", zei de baas.
                  Nog een glas ....

                  "Het is een cabernet, acht jaar oud, een zuid-westelijke helling,
                  eiken vaten, gerijpt op 8 graden. Drie jaar nodig heeft voor beste resultaat .."
                  "Correct."
                  Een derde glas ...
                  Het is een pinot blanc champagne, hoogwaardige en exclusieve rusting zei de proever.
                  De zaakvoerder was verbaasd en vond het moeilijk te geloven, laat staan te accepteren.
                  Hij knipoogde naar zijn secretaresse om iets te suggereren.
                  Ze verliet de kamer en kwam terug in met een glas urine.
                  De aangeschoten proever smaakt.
                  "Het is een blondine, 26 jaar oud,
                  drie maanden zwanger
                  en als ik deze baan niet krijg,
                  maak ik de naam van de vader bekend”'”
                  D90 - D70 - F80 + glas

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Mijn vrouw is kwaad

                    Mijn vrouw belde laatst behoorlijk kwaad naar mijn gsm: "Awel ***** ... waar zitte gij nu?!?!"

                    Ik antwoordde: "Awel schatteke, herinner je nog dat juwelierswinkeltje waar je lang geleden die diamanten ring zag, er onmiddellijk verliefd op werd en ik dat graag voor je wou kopen maar er toen het geld niet voor had en ik zei: "Schat, ooit gaat dat van jou zijn!"


                    Mijn vrouw veranderde onmiddellijk van toon en antwoordde zacht, een beetje giechelend en aarzelend: "Ja, dat weet ik nog lieveling."
                    Ikke: "Awel, ik zit in 't café vlak ernaast!"
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Een exclusieve Britse "Herenclub". De voorzitter wordt 80 en bij hoge uitzondering mag hij één van zijn achterkleinkinderen, zijn 9-jarige oogappel, voor éénmaal meebrengen, wetende dat de bekende en eveneens bejaarde India-expeditieleider Sir Malvis, die dag uit zijn rijke ervaring zal vertellen.

                      De thee is gedronken, de glazen met dure Cognac (nee, geen whisky : we zijn in England, niet in Scotland) gevuld en de ruimte vult zich met het aroma van de meest smaakrijke sigaren als Sir Malvis van wal steekt, de knul van 9 aan zijn voeten :

                      "Op een dag trok ik samen met mijn dragers, allen Indiërs, doorheen het dichte oerwoud, toen er plots, vanuit het niets, vóór ons een reusachtige tijger opdook. Mijn dragers lieten alles vallen en sloegen ijlings op de vlucht, en daar stond ik dan alleen, zonder wapen, oog in oog met die tijger. Behoedzaam keek ik snel om me heen, maar ik zag niets dan struikgewas, en die tijger sloop dichter en dichter. Op een gegeven moment keek hij mij recht in de ogen en brulde oorverdovend : "Hoeaaaaabrrdchvooo !" ". De knul valt van schrik achterover, en vraagt : "En wat gebeurde er ?" "Ik scheet in mijn broek", zegt Sir Malvis...
                      De omstaanders putten zich dadelijk uit in het verzinnen van verlichtende omstandigheden : ook de grootste held kan uiteindelijk zichzelf tegenkomen in zulke omstandigheden !
                      Maar Sir Malvis vervolgt : "Toen niet !, maar daarnet, toen ik hoeaaaaabrrdchvooo riep !"...
                      Last edited by Ho-Merris; 27 december 2011, 23:10.
                      The bird is known by his note, a man by his word.

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Oproep aan de bevolking met blauwe, knipperende kerstverlichting in hun hof!!!
                        Wilt ge aub die uitzetten?!
                        Ik denk altijd dat de flikken daar staan en moet iedere keer mijn voet van het gaspedaal halen, remmen, graaien achter mijn gordel, gsm uit mijn handen gooien en Jupiler blikjes wegsteken...
                        Dank voor uw begrip.
                        Fijne kerstdagen verder en een gelukkig 2012 !!
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Euthanasie

                          Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik een eind weg te filosoferen,tot het (zeldzame) gesprek bij het thema euthanasie belandde.

                          Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik haar :

                          ' Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van machines en in leven moet worden gehouden met vloeibaar voedsel !

                          Als je mij zo ziet aftakelen, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af.'

                          Zij is rechtgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en mijn Duvel weggegoten ! ! !

                          De trut ! ! !

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            't Is inderdaad toch moeilijk als je de taal niet goed beheerst...


                             

                            Tandpijn

                            Een werkgever maakt zich druk omdat een van zijn werknemers niet aanwezig is op het werk.
                            Hij telefoneert naar hem thuis en krijgt zijn vrouw aan de lijn.
                            'Hallo madame, waar is de Mohammed?'
                            'Oh' zegt de dame, 'Mohammed siek, kanne ni warke komme'.
                            Enfin de volgende dag weer van't zelfde.
                            'Hallo madammeke hoe zit het vandaag met de Mohammed?'
                            Enfin wanneer Mohammed er de volgende dag weer niet is besluit de baas hem
                            eens persoonlijk een bezoekje te brengen.
                            Hij belt aan en vraagt of hij Mohammed mag spreken.
                            'Ja' zegt zijn vrouw, 'Mohammed bofen in sijne bedde'.
                            Den baas gaat naar boven maar wat hij daar ziet.....: Mohammed helemaal
                            naakt in bed met een Frans brood in zijn achterste...!
                            'Oh baas', kreunt Mohammed 'ikke so siek ikke so tandpijn'.
                            'Ja' zegt den baas 'maar wat doet dat Frans brood daar in uw gat?'
                            'Ja' zegt Mohammed 'ikke kan ni eten fan tandepijn... tantist geseg
                            Mohammed  langs andere kant eten...
                            D90 - D70 - F80 + glas

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                              Euthanasie

                              Gisterenavond zaten mijn vrouw en ik een eind weg te filosoferen,tot het (zeldzame) gesprek bij het thema euthanasie belandde.

                              Bij dit delicate onderwerp over de keuze tussen leven en dood zei ik haar :

                              ' Laat mij nooit leven als een plant waarbij ik afhankelijk ben van machines en in leven moet worden gehouden met vloeibaar voedsel !

                              Als je mij zo ziet aftakelen, koppel dan die toestellen die mij in leven houden maar af.'

                              Zij is rechtgestaan, heeft de stekker van de TV en van mijn computer uitgetrokken en mijn Duvel weggegoten ! ! !

                              De trut ! ! !
                              Is reeds verteld. Zie 303.

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Tom tegen zijn psychiater:

                                "Het is de schuld van mijn huwelijk.
                                Ik trouwde met een weduwe die een dochter had (dus mijn
                                stiefdochter).
                                Mijn vader werd verliefd op mijn stiefdochter en trouwde met haar.
                                Zo werd mijn stiefdochter mijn stiefmoeder.
                                Mijn vrouw kreeg een zoon. Die werd automatisch de schoonbroer van
                                mijn vader.
                                Aangezien mijn zoon de broer is van mijn stiefmoeder, is hij ook mijn
                                oom.
                                De vrouw van mijn vader kreeg ook een zoon. Mijn broer dus (mijn
                                vaders zoon).
                                Maar hij is ook mijn kleinkind, want hij is de zoon van mijn
                                stiefdochter.
                                Mijn vrouw is mijn grootmoeder, omdat ze mijn stiefmoeders is,
                                waardoor ik de kleinzoon van mijn eigen vrouw ben.
                                Ik ben getrouwd met mijn grootmoeder, ik ben de echtgenoot en
                                kleinzoon van mijn vrouw,maar ook mijn eigen grootvader!
                                Daarom ben ik een beetje overspannen.
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X